Klusbabes 35!!!

Klaasje; een nierbekontsteking....doe je beetje rustig aan. gelukkig hoefde je niet in t ziekenhuis te blijven

Rimke; ik las dat je een lekker borreltje op had, foei haha

Jacqy; nou lekker dan, de verkeerde schoenen. Als je ze echt niet mooi vindt, had je toch andere kunnen kopen bij andere winkel? Nouja, op zich hangt je jurk waarsch toch zo laag dat je ze amper ziet. toen wij bij feestlocatie aankwamen had ik ze gelijk uitgeschopt en tot s avonds laat geen schoenen aangedaan, rond een uur of 11 had ik een soort van ballerinas aangedaan, dan kan t je toch geen reet meer schelen haha

Linda; nou, goed dat die metselaar er  nog goed van afgekomen is. Op deze manier is mijn zwager dus ook verongelukt en hij zit nog steeds thuis.
Wel stoer van Joey dat hij niet gehuild heeft

Bambi; echt goed van je dat je gesprek bent aangegaan, en dat je gezegd hebt dat je minder wilt werken. Hopen dat het kan, en anders toch maar op zoek gaan naar een andere baan? Je voelt je gewoon niet lekker bij dit aantal uren, en ik weet dat het een moeilijke tijd is. Je kan natuurlijk ook gewoon verder zoeken voor een andere baan met minder uren, en stel dat ze het hier verlengen heb je toch nog wat zekerheid en als je wat anders vindt ga je daar gewoon beginnen
En dat bellen vindt ik ook niet leuk, stomme acquisitie

Hier ook weer rustig op werk. bah./ Wel deze week 5 gesprekken joehoe, het meeste op zaterdag (alhoewel ik geen zin heb in die gesprekken haha)

Gister op ziekenbezoek bij schoonma. Op zich wel helder maar op een gegeven moment werd ze weer verward. En toen ik ef naar wc moest had ze tegen mijn ventje gezegd dat ze het niet meer zag zitten en geen moed meer had....
Ze weet nog niet dat ze naar t verpleeghuis moet, ben benieuwd wanneer ze t gaan zeggen.

Zondag hebben we met schoonbroer en zus en kids en honden 2 uur in bos gewandeld! Was kapot,maar voldaan haha. Heb nu nog spierpijn

Verder alles goed. Heb vandaag een heerlijke zwangerschapsbroek van zus aan, begint al te groeien hoor die buik....Ben nog wel moe s avonds, en dan ook nog regelmatig op ziekenbezoek....nouja, voor goed doel

jacqy; hoest met jouw buik? we schelen niet zo veel dus ben erg nieuwsgierig

Ben vanmiddag gebeld door andere makelaar waar ik vorige week gesolliteerd heb. mag morgen op gesprek. Wat een bak haha.
Hoef natuurlijk niet te zeggen dat ik zwanger ben, maar kijk wel hoe t gesprek loopt
Half 12 moet ik en heb de rest van de dag vrij genomen (werktijdverkorting). lekkerrr dagje dus

he meiden,

bieb wat spannend morgen een soll gesprek. is indd ff bekijken hoe het gesprek verloopt, je bent niet verplicht het te melden, maar lijkt me wel zo netjes..

ooh lois jankt hard....ff kijken...wil niet slapen.
kom zo terug.....hoop ik.

xx bambi

rimke lekker weer ff dagen vrij...wat jij doet in je werk zou ik zoiezo niet trekken van die onregelmaat in me leven raak ik helemaal in de stress..

linda vage oefening , zou ook niks voor mij zijn hoor...zoiezo niet dat gehijg in elkaars nek whahahah.. vandaag nog een beetje doorgekomen? druk vrouwtje

nou vandaag dus schoongemaakt en een berg spullen gekocht..moest dus luiers en doekjes en de hele buts...nog wat kleertjes gescoord en had een bon van de drogist van 50 euro dus ben ff wat haar en gezichtspullen gaan halen. kortom..ben bekaf..lois was vanaf 5 uur vanmorgen aan het spoken en op 1 of andere manier is me man vanaf dat moment het bed uit gegaan..de gek...die zal vanaaf wel moe zijn..ik ook want 6 uur vond ik ook te vroeg, was er om 4 al uit geweest naar lois en om 3 uur was ik zelf wakker geweest van een hoest bui en om te plassen zucht....zo gaan de laatste weken de nachten....en dan 3 dg werken erbij....das echt te veel..

ik hoop dat het mogelijk is op het werk..want wil wel graag blijven...er viel gisteren echt een last van me af, maar savonds op bed begon het piekeren weer..wat als ik niet minder kan werken ? wat dan......zucht....life sucks af en toe hahahah

vanmiddag nog bij me ouders geweest en mijn oma was er ook en ff later kwam me zusje met de baby aangewandeld...ook heel leuk natuurlijk, een vriendin van me moeder kwam langs en me moeder had Lois 1e potje gekocht...hahah, betaal hem zelf   hoor, maar zij had hem meegenomen, moest toch in die winkel zijn.

ga zo lekker eten joh...vooraf een salade met verse forel...en dan verse bonen met aardappelen en een hamlapje..en een lekker toetje na..

xx bambi

bieb; wat spannend morgen op sollicitatiegesprek, je weet nooit wat er uit komt en ik zou als het gesprek en de mensen je bevallen evengoed vermelden dat je zwanger bent,
en je schoonmeoder had tegen je man gezegd dat ze het niet meer ziet zitten jeetje zeg hopelijk geeft ze de moed niet op,

bambi: is lois al stil?

net effe met joey dinosauresstenen aan het verven geweest hij ook weer blij hahaah, zometeen effe eten en vnavond weer kaarten, Vanmiddag nog even langs ons huis geweest, ik op de fiets en joey ook op zijn fiets, hij natuurlijk op de stoep want hiij moet daar toch aan wennen. De tuinmuren staan heel erg mooi en ik was uiteraard me fototoestel vergeten mee te nemen dus morgenmiddag maak ik er effe foto's van.

xxx linda

bambi: weer een hoop spullen gekocht zo te lezen haha, en logisch dat je toch gaat piekeren over je werk of je wel minder kan werken daar enz. anders dan moet je weer wat anders zoeken en je hebt het hier wel naar je zin, en vanmiddag evenlekekr bij je ouders geweest, die zullen wel in hun nopjes zijn geweest gezellig de 2 kleindochters op visite.

ik ben er vandoor ik lees morgenochtend voordat ik naar me werk ga weer bij

xxx linda

he meiden,

wil even laten weten dat ik nog leef. nouja, half..... maargoed...

heb echt ff geen fut om bij te lezen.
gister bij vk geweest. alles goed. alleen ben ik niet immuum genoeg voor rode hond. nu advies gekregen niet in grote groepen kinderen te komen e.d.
ook over mijn hoofdpijn gehad, en moet meer rust nemen. ook tijdens de pauze, gewoon even alleen doorbrengen. ga kijken of het werkt. vandaag niet zo, want heb geen pauze gahad..

ga ff op de bank liggen, heb koppijn van hier tot tokio

kus jacqy

goeiemorgen meiden

jacqy; niet imuum voor rode hond dan zou ik inderdaad maar even oppassen, en veel rusten voor de hoofdpijn ik hoop dat het gaat geven, en geen pauze op je werk helpt daar dus niet aan mee

gisteren verloren met kaarten hahaha ik ook een keertje, en vannacht weer op de bank doorgebracht want ik ga tegenwoordig niet langer dan 5 minuten naar snurken luisteren, En om 5 uur vannacht moest van joey de lamp aan, dus toen ben ik naar boven gegaan en heb gezegd dat datniet mag en dat het midden in de nacht ws, daarna moest ie plassen, en toen heb ik van kwar over 5 tot 6 uur compleet in coma gelegen, heerlijk haha,
Ik ga me klaarmaken om naar me werk te gaan, en vanmiddag weer me spaarzegels, dus ik ben er later vandaag weer eventjes.

xx linda

Terug
Bovenaan