Sterretje, Bambi, Rimke, ik vindt jullie verhaaltjes over de kleintjkes altijd zo leuk om te lezen. En nu Lois die alles onder gescheten heeft haha. Wacht maar, straks ben ik ook aan de beurt
Linda; zeker grote familie. Op zich hebben wij ook grote familie, wij 4 kinderen thuis en mijn mannetje 5 kinderen, mijn vader komt van 5 kinderen en mijn moeder van 3. Dus altijd veel contact gehad met familie, nu wat minder, maar met grote feesten zoals bruiloften komen de meeste wel altijd, super leuk
En lekker t kamertje gesopt
Gister naar schoonma geweest. Ze kan beetje praten en heeft ogen open, maar ze kijkt je niet aan, ze kijkt naar voren alsof ze je niet helemaal ziet. Maar ze pakt de handen vast en laat niet meer los. Als je zegt, nu komt even iemand anders (we wisselen elkaar tijdens bezoekuur af), dan zegt ze, blijf nog ef een minuutje. En ze heeft gezegd dat ze wil worden opgelezen tijdens een mis in de kerk. Nou dat moet iemand anders maar ef regelen, ben geen kerkganger.
heb er verder een dubbel gevoel bij. Het lijkt aan de ene kant of ze afscheid aan t nemen is, maar toch ook weer niet. WEet niet zo goed
Gister was ik boos, Kwamen vrienden (oude jeugdvriend van de broers die nog regelmatig bij schoonma op bezoek komt) ook op bezoek, maar in principe is het nu alleen voor naaste familie, dus heb ze dat wel even laten weten. Nu moesten wij de tijd afstaan aan hun. Gelukkig had de verpleging er ook wat van gezegd. Wel goed bedoeld van ze, maar dat is nu even niet de bedoeling dat zij ook komen
Vanmorgen kregen we al sms-je van broer dat ze verder de nacht goed was doorgekomen. Maar het is nu echt per dag kijken hoe het gaat
Had vrijdag parttime maar heb nu morgen ook vrij gevraagd. Het valt me allemaal wel zwaarder dan verwacht. het heen en weer rijden, het bezoek zelf, de emoties die er toch wel bij komen, mijn zwangerschap natuurlijk (extra hormenen haha). Zaterdag moet ik wel werken want open huis die dag.
Maandag weer vrij, maar dan gaan we smorgens weer naar verloskundige en smiddags naar ziekenhuis voor oogcontrole mannetje.
Kom nu amper aan mezelf en huishouden toe, dus kan die paar dagen vrij wel gebruiken
ga nu maar weer s aan het werk....yech