Klusbabes 35!!!

Oe, daar ging even iets grondig verkeerd..........was nog niet klaar en mijn bericht wordt 2 keer geplaatst.......

Jacq: hoe was het gisterenavond??? Was het gezellig? Wat hadden ze voor jullie georganiseerd??

Nou, het is hier ongelofelijk   pisweer, hoe lekker het gisteren was hier, hoe slecht is het nu......moet eens bedenken wat ik met het meisje ga doen vandaag.........misschien rij ik wel even naar de prenatal ofzo.............

Sterretje, Bambi, Rimke, ik vindt jullie verhaaltjes  over de kleintjkes altijd zo leuk om te lezen. En nu Lois die alles onder gescheten heeft haha. Wacht maar, straks ben ik ook aan de beurt

Linda; zeker grote familie. Op zich hebben wij ook grote familie, wij 4 kinderen thuis en mijn mannetje 5 kinderen, mijn vader komt van 5 kinderen en mijn moeder van 3. Dus altijd veel contact gehad met familie, nu wat minder, maar met grote feesten zoals bruiloften komen de meeste wel altijd, super leuk

En lekker t kamertje gesopt

Gister naar schoonma geweest. Ze kan beetje praten en heeft ogen open, maar ze kijkt je niet aan, ze kijkt naar voren alsof ze je niet helemaal ziet. Maar ze pakt de handen vast en laat niet meer los. Als je zegt, nu komt even iemand anders (we wisselen elkaar tijdens bezoekuur af), dan zegt ze, blijf nog ef een minuutje. En ze heeft gezegd dat ze wil worden opgelezen tijdens een mis in de kerk. Nou dat moet iemand anders maar ef regelen, ben geen kerkganger.
heb er verder een dubbel gevoel bij. Het lijkt aan de ene kant of ze afscheid aan t nemen is, maar toch ook weer niet. WEet niet zo goed

Gister was ik boos, Kwamen vrienden (oude jeugdvriend van de broers die nog regelmatig bij schoonma op bezoek komt) ook op bezoek, maar in principe is het nu alleen voor naaste familie, dus heb ze dat wel even laten weten. Nu moesten wij de tijd afstaan aan hun. Gelukkig had de verpleging er ook wat van gezegd. Wel goed bedoeld van ze, maar dat is nu even niet de bedoeling dat zij ook komen

Vanmorgen kregen we al sms-je van broer dat ze verder de nacht goed was doorgekomen. Maar het is nu echt per dag kijken hoe het gaat

Had vrijdag  parttime maar heb nu morgen ook vrij gevraagd. Het valt me allemaal wel zwaarder dan verwacht. het heen en weer rijden, het bezoek zelf, de emoties die er toch wel bij komen, mijn zwangerschap natuurlijk (extra hormenen haha). Zaterdag moet ik wel werken want open huis die dag.
Maandag weer vrij, maar dan gaan we smorgens weer naar verloskundige en smiddags naar ziekenhuis voor oogcontrole mannetje.
Kom nu amper aan mezelf en huishouden toe, dus kan die paar dagen vrij wel gebruiken

ga nu maar weer s aan het werk....yech

Godver, weer een fortuin uitgegeven bij de prenatal............zzucht.
Ga effe broodje eten met het grietje, tot later!!!!

Wat een rust!!!!
Ik ga maudy zo in bad gooien, rond deze tijd is ze altijd erg gezellig, lekker brullen en ze ziet de hele kamer, hoe ze het doet doet ze het, maar ze ligt aan de andere kant van de kamer..........geestig om te zien, een hoop gesteun en gekreun.

Heb dus de prenatal weer leeg gekocht, een enorme bad eend voor haar gekocht, ze moest erg lachen toen ze hem zag, dus krijgt ze hem...............verwende griet. Maar zie haar zo graag lachen, en nu verwen ik haar natuurlijk nog niet.
Verder wat zomer shirtjes en leuke shirtjes die ze volgende winter aan kan........of einde van de herfst ofzo.......wat polo's en leuk shirtje met korte mouwtjes, lekker groot allemaal, knelt nergens........vind dat een kindje zich lekker vrij moet kunnen bewegen, dus heeft ze allemal soepele stofjes in haar kleertjes..........ik vind het ook niet fijn als het knelt, mijn kleding...........dus zij ook niet denk ik. In de na middag leg ik haar ook altijd in haar luier op het kleed, is ze nog vrijer.............whahaha!
Nou, genoeg geluld...........ga aan de slag.......

Bieb: groot gelijk trouwens dat je er wat van gezegd hebt over het bezoek bij je schoonmoeder! Is veel te onrustig............sommige mensen begrijpen het niet zo goed............

hye meiden

ik heb gelezen maar ik heb teveel drukte in me lijf zitten dus ik hoop dat er wat is blijven hangen

rimke; lekker een gezellige dag gehad gisteren met maudy en je werd er emotioneel van heel erg leuk en vandaag de prenetal leeggekocht hahaha altijd leuk

bieb; hopelijk bedoelt je schoonmoeder het niet zo om afscheid te nemen wat ze over de kerk zei, en je moet het nu zeker per dag aankijken maar gelukkig is ze wel weer wat aanspreekbaarder.

jacqy; is het nog gelukt met de ringen? kan het goed gemaakt worden?

ik ga joey effe op bed liggen, heb een hele drukke dag gehad, vanmorgen heel veel pijn in me buik op me werk en heb na me werk een uurtje gelegen en toen me spaarzegeltjes gedaan en naar de fysio en kom net terug van de verjaardag. ik ga nu echt effe liggen
ik lees morgen bij,

xxx linda

goeiemorgen meiden

zo ik heb er wel een redelijke nacht opzitten, ik was vroeg van bed af en bij me pa is nu alles al schoongemaakt, beneden, vanmddag even boven alles nog even schoonmaken.
zometeen joey effe naar de chreche brengen en dan ga ik naar ons huis toe en effe spotjes uitzoeken, hopelijk bljft het nog even droog

iedereen een fijne dag en ben er later weer vadnaag

xxx linda

hoi meiden,

Linda ik begrijp jou niet hoor..je lichaam roept toch echt dat je wat minder meot doen..ga nou eens een dag niksen...word al moe als ik jou dag indeling zien..pffff. hahah

rimke lekker genoten van je meisje, voelde me ff jaloers man, Lois is namelijk alles behalve zichzelf momenteel.
en de prenatal weer leeg gerooft hahah

bieb het is dus echt per dag aankijken met je sm..wel rot hoor dat je niet weet wat er gebeuren gaat..natuurlijk is dat emonotineel en vergt het veel van je lichaam. zeker nu je zwanger bent ...sterkte meis.

ehm waren er nog meer ? nee toch.

Nou me man is ziek en Lois is al vanaf dat ze ziek ik niet zichzelf..echt niet te genieten....alleen maar janken..wil niet meer in de box..dus moet wel schoonmaken, want ze wil alleen maar kruipen en doen....eten is drama....de helft laat ze staan..complete flessen...gisteren aaf was ze te moe om te eten...ze maakte zich zo druk en was zo aan het janken dat ze moest overgeven....gatver zo zuur...ging ik zelf ook bijna, was tenslotte van een paar uur daarvoor der eten....toen wilde ze gewoon geen fles..ze dronk 30 cc en krijste het uit...heb der opgepakt en in bed gestopt...de groeten hahaha..ze sliep meteen...was vanmorgen wel vroeg wakker..6 uur was het weer feest..dan is ze ff vrolijk maar dan weer huilen..niks is goed..
die tand zie je, voel je, maar is nog steeds niet door...wat een gedoe...en dan weet ik het zeker...een enorme sprong is ze aan het maken...ze krijgt nu al het goed is het vermogen om dingen in catogorieen te stoppen, en geloof dat ze er ff niet goed mee kan omgaan...wil me meisje terug...die gezellige meid...gelukkig kan ze nog wel lachen en doen, tis niet dat ze de hele dag jankt hahaha..ze kan echt niet stil zitten momenteel..wil steeds staan , kruipen..het hele huis ontdekken..vanmorgen zat ze in de kattenmand , mag niet, dus weer eruit...had ze oppeens de bak met hondenspeelgoed te pakken...zucht..lijk net zo schooljuf, nee Lois...gelukkig helpt nee wel hahahah

nou zo tijd voor fruit...alleen ligt ze al een half uur te jammeren en nu slaapt ze zeker hahahah. nou dan laat ik er maar...zie wel wanneer ze wakker word.

xx bambi

bambi: haha ik kan dat gewoon niet een dagje niksen hahah, maar er is gewoon op het moment zoveel te doen, en als ik het niet doe doet niemand het en daar baal ik ook wel eens verschrikkelijk van, ik heb ook al gezegd tegen me pa sinds ik hier ben ben je vergeten hoe je moet opruimen of wat dan ook en dan wordt er alleen maar gelachen dus dan ben ik weer klaar, maar goed het is neit anders en ik ben eigenlijk ook niet anders gewend dan dat altijd alles op mijn schouders terecht komt.
en je man is ziek en lois ook nog steeds niet goed, jeetje zeg, ga anders even langs de huisarts met haar en laat haar even onderzoeken misschien dat je er wat voor krijgt ofzo want misschien heeft ze wel wat onder de leden je weet het niet..

Joey heb ik net van de chreche gehaald en we eten lekker gebakken aardappelen en die staan lekker te pruttelen. Na het eten ga ik effe spotjes uitzoeken en de tas van de spaarzegeltjes wegbrengen,en vanmiddag ga ik me tante even opbellen of die ons met de auto komt halen zodat we daar op viste kunnen want het giet hier van de regen,
En daarna ga ik boven even schoonmaken.

Ik ben er later weer eventjes.

xxx linda

Terug
Bovenaan