Klusbabes 35!!!

Bambi; lekker vakantie meis. En een zooitje troep wat je mee moet nemen voor die kleine, kan me er alles bij voorstellen haha

Linda; 6x op om te piesen, ik vindt 2x per nacht al genoeg. Sja, hoort er bij hihi

Rimke; en al lekker bijgeslapen?

Joepie; kan me je reactie helemaal voorstellen hoor. Jij wilt ook zo graag en dan lees je dat het bij bijna iedereen is gelukt. Ik had dat op t laatst ook hoor. Maar ik denk dat iedereen je graag ziet verschijnen hier, en je mag best je neg. gevoelens hier in de groep gooien hoor, wie weet kunnen we je helpen door t weer een beetje pos. in te zien.
Ik hoop echt dat t bij jullie snel zal lukken....

April; lekker de kilootjes eraf...bij mij komt het er nu alleen maar bij haha
En de kleine al aan de kruip, dat worden drukke tijden
Bij mij verder alles goed. Voel me prima, soms nog beetje moe, maar wordt al minder.

Rimke en Bambi; super leuke fotos weer!

En ben geslaagd voor een commode en ledikant (kast heb ik zelf al). Wit met een soort van frees in het hout. Bij Babyplanet. In juni wordt t geleverd (hopen we haha). Dus dat is ook weer geregeld Mijn ventje heeft t nog niet eens gezien haha,maar t rare is, wat ik nu heb gekocht staat niet in t boek en ook niet op de site. Nouja, we rijden wel een keer langs

Schoonmonster ( nu mag t weer...) ligt vanaf zaterdag in Roermond, dus nu maar 10 min. rijden. Zwager wil t nu dinsdag vertellen dat ze niet terug komt. T ziekenhuis zou t doen, maar begint ons te lang te duren. Iedereen weet t al, en t wordt alleen maar moeilijker om ons niet te verspreken. Wel gaat t ziekenhuis nu t traject regelen voor de verpleging

Ik wilde deze week weer gaan fietsen naar t werk, maar t zou weer gaan regenen. Schiet weer niet op. Ik wordt alleen maar dikker. Oja, dat is met een speciale reden haha. Nee hoor, beetje beweging is wel goed voor me

Gistermiddag bij t boodschappen doen had ik zo een lekkere dikke magnum gegeten, en s avonds gingen we naar ijssalon, had ik weer een vette sorbet gegeten. Foeiii, ...en net weer een ijsje van mc donalds, oja, vrijdag ook al.....
Nu weer ef stop met dat gevreet.....

Hoe zal t trouwens met Anouscka zijn???

De Roze Wolk

Zwangere:
2007:
Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
2008:
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend   11 juni 2009
Okt : 22) Mamoetje na iets maar als 1 jaar
Nov: ..) Linda   uitgerekend 10 juli 2009
Dec: 25) Jacqy na 19 rondes, uitgerekend 1 september!!
                31) Bianca na 16 rondes, uitgerekend 9 september!!
2009:
Jan: 25) Phoebe na 21 rondes, uitgerekend 2 oktober

Bevallen klusbabes :
2008:
Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje
Kruimel                                             - jongentje
Linda 2  op 30 september   - meisje
.                
April

Miskraam
Sept 07: Bianca miskraam
Okt 2008: Rimke miskraam van tweeling
Mei 2008: Linda miskraam
Sept 2008: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Heb maar s de roze wolk geupload. Zie dat Klaasje als 1e op de bevallen lijst staat.....

hey meiden

bieb; geslaagd voor ledikant en commode, dat is lekker, en tuurlijk komen ze het brengen in juni. en jeman heeft het nog niet gezien, maar hij zal het wel mooi vinden hoor hahahah,
en je schoonmoeder ligt nu dichtbij in roermond dat scheelt weer, en morgen gaan ze vertellen dat ze niet meer naar haar eigen huis terug keert, ik ben benieuwd hoe ze er op reageert.
en lekker aan het ijs eten de afgelopen heerlijk hoor haah, heb ik ook elke dag een ijsje heerlijk hahaha

rimke; was dus weer druk vannacht, en heb je nu weer een paar dagen vrij? hopelijk kan je vannacht een beejte slapen, kan erin komen dat je het gevoel hebt dat je een jetlag hebt hahaha, en vanmiddag lekker met maudy aan de w   andel gegaan het was ook heerlijk weerjte.

Ik heb joey vanmiddag naar de chreche gebracht en ben daarna gelijk naar ons huis gegaan en kom daar net vandaan, We hebben tegels besteld voor het achterstraat datwordt er een zaterdag ingelegd, en ik heb de onderlaag van het behang boven en op het trapgat afgehaald en ik heb de badkamer even in ons huis een sopje gegeven een beetje globaal. en vanmorgen bij me pa aan het werk geweest dus ik vind het allemaal wel welletjes voor vandaag.
Morgenochtend naar de voetreflex. en morgenmiddag naar de gyn toe.
wat was het toch een heerlijk weertje, morgen dan is de stucadoor klaar bij ons, en tom zet een electrische kachel in ons huis neer zodat de muren hopelijk was sneller drogen.

xxx linda

He meiden,

Hoe is het hier?

BAmbi, geniet lekker van je vakantie meis! Je hebt het verdiend!

Rimke, drukke nacht geweest?

lin, je huisje schiet echt op zo te horen! Wel fijn hoor. Hoe voel je je verder?

Bieb, wat goed zeg.   kamer is besteld! wel grappig dat je mannetje nog niet weet hoe ie er uit ziet! Willen jullie trouwens weten wat het word?

April, lekker al je kilo's kwijt! heerlijk hoe gaat het verder met
je gezondheid?

Hier alles goed. nog steeds veel hoofdpijn. baal daar echt van!

morgen eindpresentatie van de opleiding. ben benieuwd!

x jacq

Bieb! Wat fijn dat je zo goed geslaagd bent! Klinkt mooi! Tzt maar eens een foto plaatsen!? Ben verder niet nieuwsgierig hoor............

Lin: wauw! Alles al gestucd! Met zo'n kachel schijnt idd alles wat sneller te drogen.......fijn dat het opschiet hoor, volgens mij liggen jullie wel lekker op schema!
Succes morgen bij de gyn! Ben benieuwd of hij tevreden is............ga je ook vertellen dat je zo druk doet?? En dat je onderkant zo'n zeer doet?? Whahahaha!!!

Jacq: succes morgen met je eindpresentatie! Hou vol, het einde is in zicht, kun je weer iets afstrepen en dan lekker gaan genieten van jullie huwelijk en je meiske in je buik!

Nou, maudy ligt lekker te rommelen op bed. Heeft haar fles heeeeel slecht gedronken, maar 150cc dus ik hoop dat ze de nacht doortrekt.......
Vannacht dus weer erg druk maar was er vrij op tijd uit vanmiddag, want moet weer snel in het normale ritme komen. Fons vertrekt namelijk morgen weer, dus de zorg komt weer op mij neer.
Ben bezig om wat meer tijd voor mezelf vrij te gaan plannen, het breekt me een beetje op dat ik nooit een uurtje voor mezelf heb. Fons wel, die gaat naar de brandweer en heeft in het buitenland altijd een hele dag vrij om lekker bij te slapen en dingen te doen die hij leuk vind.........en ik, ik heb niets, omdat ik maudy niet wil wegbrengen naar een oppas om bv te gaan sporten. Dus ik ga nu een avond voor mezelf plannen en moet fons dus maar wat vaker thuis zijn. Die avond kan trouwens ook een morgen zijn. Ik wil gaan bodybalancen...........combinatie van yoga en pilates ofzo.........ben benieuwd, ik kan heel lastig ontspannen dus dit zou goed moeten zjin.
Heb vandaag een verwijzing gehaald, lopend (takke end!!), bij de huisarts voor een borstfoto. Mijn moeder heeft borstkanker gehad, en mijn oma ook. Ik heb een aantal jaar geleden al eeens een echo gehad van mijn borsten en daar was een spiergezwelletje op te zien, en eigenlijk moet ik elk jaar, dus nu was het weer eenss tijd, zeker na mijn zwangerschap. Moet dus snel even een afspraak laten maken.......heb de verwijzing al binnen en de radiologie afdeling ligt naast de spoedeisende hulp waar ik werk, dus dat zou makkelijk moeten zijn. Doe ik dus donderdag middag even als ik moet gaan werken..........
Nou, ik kruip er niet al te laat op, schenk zo nog even een wijntje in en dan ga ik lekker op bed rond een uurtje of 10.
Tot morgen!!!

goeiemorgen meiden

jacqy: succes vandaaag met je eindprestatie, net wat kan je  rimke zegt kan je weer wat van de lijst afschappen en hopelijk krijg je het iets rustiger, en nog steeds veel hoofdpijn meid, dat is niet fijn

rimke; je hebt gelijk hoor dat je wat tijd voor jezelf gaat proberen in te plannen, je hebt het gewoon nodig, en een borstfoto laten maken ook dat is wijs, vooral omdat borstkanker in de familie zit. en je kan een donderdag al dat is wel snel.
en vanmiddag bij de gyn ga ik alles eerlijk vertellen tegen de gyn, dat ik iets teveel doe af en toe enz. hahaha, vannacht ook weer heel veel last van me buik gehad vooral bij me navel zal wel groei zijn haha.

Zo ik heb er dus een mega kut nacht opzitten, moest er 4x uit voor joey en 3x om te plassen met een snurkende man naast me maar ja.
Joey heeft dus koorts bijna 39 graden en die ligt nu naast me met bijna paarse oren en wangen en hij is heel erg huilerig en dat is helemaal niks voor me vriendje zo zielig vind ik dat, en hij zegt steeds dat ze hoofdje en zijn oogjes zo zeer doen arme schattebout, en nu moet ik juist vandaag naar de voetreflex en de gyn en naar ons huis na de gyn want de stucadoor komt het plafond afmaken en dan is die klaar maar tom gaat vanmiddag naar autorai dus er moet iemand zijn,
Ik ga effe kipfilet kopen want me pa gaat vandaag nasi maken jammie jammie.

meiden ik ben er later vandaag nog eventjes.

xxx linda

wat een rust weer vandaag zeg.

Nou vanmiddag bij de gyn geweest, mijn bloeddruk was 120/70 dus dat was netjes, en 27 april krijg ik weer een echo om te kijken naar de groei want hij heeft gezegd dat ik er vanuit moet gaan dat het wederom geen groot kind wordt, Hij had alle gegevens van het andere ziekenhius bekeken en de groei lag onder de curve zeg maar, maar ach, zie ik die uk weer even hahaha, en dan 4 mei moet ik weer naar dat andere ziekenhuis voor een echo.
Voor de rest heb ik alles verteld dat ik het zo druk heb en ik moet het rustiger aan gaan doen, maar hij zei er al bij ik ken je ondertussen ook een beetje hahaa, maar zei hij luister wel naar je lichaam aub maar dat doe ikook gerust wel. Vandaag heb ik niks gedaan ga zometeen nog even in de bank liggen en vanavond weer kaarten.
Met joey gaat het weer wat beter gelukkig hij heeft net wat gegeten voor het eerst vandaag, enzometeen ga ik nog even zijn koort opmeten hoe of die is.

waarschijnlijk ben ik er morgen weer, fijne avond en morgenochtend voordat ik ga werken lees ik weer bij

xxxx linda

Terug
Bovenaan