Klusbabes 35!!!

hoi meiden,

april..whaaaaaaa..zou het ??? ik neem aan dat het de bedoeling al is..dacht het al hoor, je zat vorige keer al een beetje te vissen of er hier al meiden waren die voor een 2e gingen hihihihi. waneer ga je testen ? ...

linda das best lief toch dat ze je eigelijk willen ontzien die dag hahah, en die harde buiken komen ook als je rust? dan is het de baby of je baarmoeder die samen trekt, als je harde buiken krijgt tijdens je klusjes e.d dan doe je echt teveel...gelukkig vanmiddag nog wat bijgelapen.

rimke lekker bij je ouders geweest...wat klote van je cursuc op woensdag..dan word het echt mooi weer..vrijdag vrij..dan minder warm 15 gr, maar das mooi voor in de tuin te werken.

klaasje al bijna verlof..lekker hoor.en vooral als je nu al een keer last van  de hitte had, dan staat je straks nog wat te wachten..wel fijn in het weekend op de camping , dan doe je dus lekker rusten,..het gaat hard he..
alles al klaar thuis ? kamertje enzo...staks de kleertjes wassen...en mentaal al wat aan het voorbereiden op de bevalling..tja het moet er een keer uit he hahahah.

zo lois ligt...die is echt mega druk dat laatste uur..niet te geloven..kruipt de hele verdieping over..trekt zich overal aan op..achter de katten aan..gillen...kruipen..zitten...zucht...fles erin..ze slaapt echter nog niet, hoor der spoken en heb er net al een keer weer neergelegd, want ze zat al weer rechtop.

vanmiddag   nog even naar me schoonouders geweest, schoonzus en zwager en neefje kwamen ook..lekker buiten gezeten en Lois lekker op een kleed gespeeld.
verders lekker niks gedaan..
ohja ook nog een half uur op het balansboard gestaan ff me oefeningen gedaan hahaha.
ga nu gtst kijken , morgen zien we wel weer.

xx bambi

goeiemorgen meiden

bambi; dus lois is lekker bezig met kruipen en de boel onveilig maken hahaah, ze heeft nu natuurlijk meer bewegingsruimte. en je hebt nog effe op de wiifit gestaan en dat nogwel op pasen hahaha.

zo ben gisteravond om kwart voor 9 op bed gegaan om gewoon te liggen en ben vannacht weer 4x voor joey eraf geweest want die was wakker wakker maar gelukkig is ie weer in slaap gevallen om 4 uur vannacht, en daarna ben ikzo vreselijk raar aan het dromen geweest dat ik dus steeds wakker werd, maar ja het is wederom niet anders.
Zometeen met me pa met de auto boodschappen doen en nog even in ons huis kijken hoever ze met de keuken zijn, heerlijk idee zeg hahahaha

ik ben er later vandaag weer, iedereeen een fijne dag

xxx linda

Goedemorgen!

Lin: weer een kut nacht dus.............wat ontzettend vervelend toch! Geef joey een borreltje voordat hij naar bed gaat, slaapt hij zeker weten eens een nachtje door.........whahahaha!
Lief dat ze je willen ontzien hoor, ik zou er maar gebruik van maken als ik jou was!
Die harde buiken is toch een teken dat je het iets rustiger aan moet doen.

Bambi: werkze vandaag meid! Sterkte ermee.

Net even bij het CB geweest om Maudy te laten wegen en meten, ze is nu 9,5 kilo en 73 cm lang..............kut, want de maat 74 heeft ze zo niet al te lang aan..........maar goed, heb ook leuke kleertjes in 80.............hopelijk heeft ze die iets langer aan!
Zou het ook wel willen, elke 3 maanden een andere garderobe.
Anyway, had haar op bed gelegd maar ze ligt alleen maar te giechelen en te draaien, terwijl ze in de wagen bijna   sliep! Draak.
Fons is weer vertrokken, dus vandaag een rustige dag thuis. Effe boodschapjes doen enzo, en dan morgen die cursus. Maudy naar haar gastmoeder en ik met dat prachtige weer helaas binnen...............maar goed, niets aan te doen. Fons is donderdag ochtend weer terug, en ik hoef het weekend pas weer te werken! Heerlijk.
Heb een beetje last van mijn darmen, hoop niet dat maudy het krijgt, ze geeft behoorlijk wat mondjes voeding terug, dus hoop niet dat ze iets onder de leden heeft.
O, en mijn oog heeft zo'n irritante trekking van een spier, word je zo moe van...............
Nou, tot later!!!

hoi meiden,

Rimke hoef morgen pas te werken, net als jij binnen zitten blegg...vandaag nog lekker vrij.
Zo die meid van jou gaat echt hard.9.5 kilo hahaha..reusje. en last van je darmen, geef mij de hand maar, hier al weken dat getob.

linda weer zo beroerd geslapen, balen is dat zeg..doe maar lekker rustig aan vandaag.

nou vroeg op want er kwam iemand voor de ketel onderhoud, maarja hoe laat ? dus ik om 8 uur helemaal gereed, Lois sliep nog..ben al gaan stoffen en alles nat afgenomen, toen Lois maar uit bed geplukt, ze was al een beetje wakker aan het worden..pap gegeven en toen in de box spelen..ging ik stofzuoigen en dweilen..toen lois fruit gegeven en om 10.15 naar bed..kwam om half 11 die gast voor de ketel en Lois lag te draken in bed..steeds zitten en bijna staan in de slaapzak..kwart voor 11 weer naar de toen, sooo poep lucht..oke, daarom dus niet slapen..schonen broek en hup weer slapen..nou heeft nog zeker een 20 minuten geduurt..ze bleef een klein monstertje..nu ligt ze wel te maffen..
der schema wisselt nu per dag..de ene dag als ze vroeg wakker is heeft ze 3 slaapjes en een laatste fles..als ze laat wakker is als nu dus, dan heeft ze maar 2 slaapjes en geen laatste fles...zo proberen we die laatste fles dus wat weg te laten...maar gisteren dronk ze gewoon nog een 200 schoon weg..ze red het wel kwa slapen zonder die fles, maar zo dik en groot is me meisje niet.dus als ze hem wil, dan krijgt ze hem gewoon..

straks na der boterham ff naar de zeeman, moet echt ff goedkoop kleren scoren..hoop wat te vinden.

morgen dus weer realo life, werken....blegg..maar goed hoef maar 6x nog te werken daar..en baal nog steeds heel erg...soms moet ik echt janken...dat stomme baan gedoe..heb net telefonisch me oude ww aangevraagd, hoor binnenkort of ie verlengd word, dat zal wel hoor..en net cwi ingeschreven., moet alleen nog nabellen voor de afspraak..
merk dat de banen niet echt voor het oprapen liggen momenteel..zucht...krijg bijna niks binnen via monsterboard en werk.nl en vorig jaar had ik elke week wel 10 passende functie's..ook niks in de kranten bij ons..hoop dat ik heel lang ww krijg...hahaha..we zullen zien.

xx bambi

O, dacht dat je vandaag moest werken, nou vandaag is het weer ook heerlijk toch?
Klote is dat he, dat je altijd zo lang op die lui moet wachten....wat was er met de ketel?
Of was het gewoon een onderhoudsbeurt? Is lois lekker aan het draken? Ga op haar stemmen hoor, als op 10 mei de stembussen zijn geopend, en ook een keer op de naam van Fons, heb je in iedergeval al weer 2 stemmen binnen!
Geniet lekker van je middag, je huis is al schoon dus dat hoef je niet meer te doen!

Heb net al met Maudy gewandeld/boodschappen gedaan, en was vrij laat in slaap gevallen dus is nu nog lekker aan het spelen. Als zij zometeen naar bed gaat, ga ik lekker de zon even in! Heerlijk, hoop dat ze lang slaapt maar dat zal wel niet.........
Broodje achter de kiezen, flesje melk en nog wat limo dus haar buikje zit weer vol.
Kreeg van het CB het advies dat als ze onder de 500 cc melk kwam op een dag, dat ze dan met vit. D moest beginnen dus dat heb ik even gekocht..............best duur, maar je zal er wel lang mee doen, ze hoeft per dag maar 5 druppeltjes dus dat scheelt...........Vanmiddag lekker haar fruithap in de tuin en even spelen, dan nog effe wandelen en haar groentenhapje ook in de tuin als het weer zo blijft. Ze komt lekker veel buiten dus dat scheelt een heleboel, is ze hopelijk ook wat moe.

Nou, ik heb ook al stofgezogen en een was gedraaid. De vaatwasser draait nu ook dus ik hoef niets meer te doen! Lekker hoor. Morgen begint de hele riedel opnieuw, de witte poes hier verhaard op het moment erg, dus moet echt iedere dag zuigen..............kutklus maar helaas!

Jacq: zat me inenen te bedenken dat je over 2 dagen trouwt............heb al een berichtje achtergelaten op je site over het trouwen..........
Trek je het nog wat???

Ik open de pagina en zie dat April weer zwanger is??? GEFELICITEERD!!!
Moet nog ef bijlezen hoe en wat, reageer zo verder....

O, even te vroeg gejuigd haha. Het is nog niet zeker dat April zwanger is....
Ben benieuwd....

Bambi: heerlijk weg geweest, en Lois heeft zich goed gedragen. Sja, leuk vakantie maar als je terugkomt is het druk druk druk met wasjes en huishouden.
Nog maar 6x werken....En zal zeker rustig zijn met werk, Ik kijk ook regelmatig in kranten en internet, maar niet veel.
Haha oranje plukken in je haar, alvast voor koninginnedag?

jacqy; nog maar 2 dagen en dan al trouwens!!! gelukkig je ringen binnen en vandaag je jurk! leuk hoor. En raar dat je ceremoniemeester niet even contact met je opneemt, ze weet toch dat je donderdag trouwt.....

Linda; is Joey misschien beetje dwars de laatste tijd door het gedoe van de verbouwing?

Rimke; Maudy weer flink gegroeit, alweer bijna maatje 80. Gaat snel he?

was de laatste dagen niet meer geweest, druk druk druk
Zondag hebben we kleine kamertje geverfd, ef gordijnen ophangen en boekenkast inruimen, dan kunnen we beginnen aan de kinderkamer.
Gisteren kregen we gelukkig alleen 1 broer met aanhang op bezoek, hadden nog satestokjes gebbq-d, was nog goed weer

Zondag ben ik kwaad uit het ziekenhuis gelopen. Schoonbroer liep te zeiken en zichzelf zielig te maken, had er genoeg van, en ben weggelopen. Gaat ruzie lopen zoeken waar zn moeder bij is, kan ze niet gebruiken. Helft van familie ruzie, en dan gaat t nog niet eens om geld! Ze zoeken t maar uit

Verder beetje gerommeld thuis.

Morgen schijnt t ook goed weer te worden. Vandaag ook, had wel kunnen fietsen maar niet aan gedacht. Morgen niet per fiets, anders later thuis en gaan weer op ziekenbezoek

Hoest eigenlijk met Sterretje?

Terug
Bovenaan