Klusbabes 36 !!!

Goedemorgen,

Zo, het meiske zit lekker te kirren op het kleed, ze maakt zulke schattige geluidjes de laatste week, echt hele verhalen, soms heel serieus en soms heel vrolijk. Te schattig om te horen.
We moeten om 10.30 bij het buro zijn, ben benieuwd of en hoe ze gegroeid is.

bambi: gebeurd bij mij ook wel eens, word ik ook woest van! Zo irritant, een heel verhaal, weg!

Bieb: sommige vrouwen dragen meer van binnen, anderen meer naar buiten, er komt echt geen ieniemienie kind uit hoor, komt allemaal helemaal goed!

Lin: fijn dat je lekker geslapen hebt, en een weekendje weg, ik hoop dat het weer knap wordt..............
Is hier ook pleuris weer, regen en nog es regen...............gadver. En ik moet er echt uit, voor het buro dus en even een frisse neus, hoop dat het vanmiddag wat beter wordt!

Fons vertrekt zometeen weer naar het buitenland, zijn door mijn ziek-zijn mooi toch 6 dagen samen thuis geweest, je merkt aan Maudy ook dat ze dat gezellig vind. Leuk om te zien, hoop dat ze zich de komende dagen weer een beetje gedraagd nu ik alleen met haar ben.........tuttebol slaagt er altijd in om ziek te worden, snachts slecht te slapen of iets dergelijks als fons weg is.........maar goed, ze zit nu helemaal in het ritme wat wij graag willen en ze heeft het zelf gedaan!
Tussen 15 uur en 19 uur wakker en gezellig, dan lekker in bad, om 19.30 de fles en slapen tot de volgende morgen 7.30..............dat mag zo blijven tot ze 18 is wat mij betreft........geeft ons ook meer kans om samen te eten......leuk, vindt ze ook gezellig! Gewoon een gezelligheidsdiertje dus, maar ze vermaakt zichzelf uitstekend.......zit nu ook al een half uur op het kleed te spelen zonder een onvertogen woord..........
anyway, ik ga ons even voorbereiden op de tocht naar het CB.
Tot later!!

he   meiden,

ff een korte pauze in me sopboel van boven.

Linda wat en fijn vooruitzicht..lekker een weekendje weg.
het vuurwerk was indd voor bevr.dag..kon het aardig zien vanuit me slaapkamer.

rimke nou ben benieuwd hoe je meid weer gegroeid is..wij hoeven pas volgende maand als ze 11 maanden is weer..dus 2 maanden niet.
denk dat ze 9.8 kilo weegt en 75 cm is..zeg maar wat hoor, weet ff niet meer hoeveel het vorige keer was.

wat het uitje betreft...snap best dat voor bieb volendam te ver is, maar goed anders komt er weer niks van dit jaar.

Linda tot welke datum wil je elders afspreken...en tot welke datum wil je ons ontvangen ?
We wachten denk ik nog even sterretje en de andere dames af en anders   moeten maar gewoon wat plannen en wie niet kan, die dan de volgende keer....weet het anders ook niet.
Had dit gisteren ook allemaal getypt maar toen ging het mis..

ben nu de bovenverdieping aan het doen..heb net 2 uur lang gesopt en gezogen en gedweild..ramen gewassen en poging tot buitenkant..halsbrekende toeren..
en nu de badkamer zelf nog..daar ga ik eens mee verder.

heb geloof ik 150 euro gewonnen met de postcode loterij..ben helemaal verbaasd...volgende de uitslag op internet is er op mijn postcode 150 euri gevallen..dat zou fijn zijn...hihihi
geloof het pas als het op me rek..staat hihih
Lois is natuurlijk op de opvang en wellicht ga ik die vanmiddag halen of niet en me man, kijk nog wel even..

meiden ga verders met soppen.
xxx bambi

Jezus wat een toestand!
Fons is weer teruggekomen van Schiphol, is het type vliegtuig van zijn vlucht veranderd en op dat type vliegt fons dus niet............dus die kon naar huis, of hij morgen weer paraat wil staan voor een vluchtje New York, komt hij zaterdag thuis.............ipv vrijdag. IK BEN GODVERDOMME (sorry) vrijdag jarig!! Zit ik moederziel alleen thuis.........samen met maudy natuurlijk maar die begrijpt er geen hol van. We zouden uit eten gaan enzo.............nou mooi niet dus! Lekker in mijn eentje met een opwarmprakje op de bank..............gezellig hoor.

Ik ben boos.

Maudy is niet zoveel gegroeid, weegt nu 9850 gram (is dus 400 gram aangekomen in 3 weken, das wel veel hoor) en is nu 74 cm.......de vorige keer 73 dus is in 3 weken 1 cm gegroeid. Das weinig. Ze heeft in verhouding een mooi klein koppie. Die zit op de middellijn. Had helemaal geen vragen enzo, dus stond binnen een kwartier weer buiten.............mooi makkelijk.

Bambi: lekker aan het poetsen, dat ga ik morgen doen als maudy naar haar gastmoeder is. Heb net wel al effe haar bedje verschoond, maar verder nog niets.......
Succes met de badkamer!!
Ik ga echt kijken voor het uitje, maar of het gaat lukken weet ik gewoon niet. Is lastig plannen met onze roosters.........

hey meiden

rimke; jullie zijn lekker ondanks het ziek zijn wel lekker 6 dagen samen geweest, is ziek zijn toch nog ergens goed voor hahaha, en hoe was het op het consultatieburo? is ze goed gegroeid?
en net wat je zegt hopelijk slaapt maudy gewoon goed en eet ze goed als fons weer weg is zal je altijd zien speelt natuurlijk de duivel mee,

bambi: ik kan jullie zowat elke datum ontvangen haha wat klinkt dat officieel zeg hahaha, maar ik kan niet even wandelen enz. met jullie want lopen dat vergt gewoon teveel op het moment en dat vind ik wel jammer, maar we komen er allemaal wel uit en anders wordt het gewoon na de bevallingen van ons.
lekker zeg 150 euro gewonnen bij de postcodeloterij dat is altijd een welkom cadeautje haha

zo heb effe op de bank gelegen en ik hoor nu net tom en joey van boven die hebben een klein slaapje gedaan, De schilder is hier vanmorgen geweest die heeft de buitenboel afgeschilderd en nu regent het weer maar ik geloof dat de verf al droog is dus dat is wel lekker. en tom brengt me straks even met de auto naar de fysio toe hoef ik niet op de fiets.
Vanavod weer naar de zwangerschapsyoga toe, en morgenochtend een begrafenis van tom zijn neef, en vrijdag lekker weg.

xxx linda

rimke; jezus zeg dat is zwaar klote zeg, logisch dat je boos bent, komt fons zaterdag terug en zit je op je verjaardag alleen gewoon kut.
en maudy is niet veel gegroeid deze keer ach als ze maar elke keer wat aankomt dat is het belangrijkste.
Fons kan zeker geen nee zeggen voor een keertje of vrij nemen? ik weet niet hoe dat werkt daar met dagen vrij enz.

xx linda

hoi,

rimke dat is zeker onwijs balen zeg dat fons net weg is op je verjaardag..das mooi klote dan..tuurlijk baal je daar van..maar ik neem aan dat je dan evenwel zaterdag lekker gaat eten voor je birthday..
en ik gokte wel bijna goed van maudy he..met me 9.8 kilo whahaah alleen met de cm was ik 1 vandaan hahah
denk dat lois volgende keer ehm....9300 gr weegt ong. en dat ze 74 cm is...ze is niet zo groot..en hebben ze bij jou trouwens een schatting gegeven hoe groot maudy word...bij me zusje wel, maar bij Lois niet..ga het volgende keer vragen.

linda we zullen kijken wat de andere dames zeggen..we houden het ff warm..en anders word het eind van het jaar pas..ach..en anders komen we met een paar naar jou deze zomer..we shall see.

nou 3 uur was ik boven pas klaar.. en heb nog het gevoel van mhhh, gossie wat was het smerig boven in de douche..heb daar ook me wasmachine en droger staan en het stof zat overal..omdat ik bruine tegels heb zien je niet altijd hdet vuil..maar goed, is nu wel wat opgeknapt..hoop dat we snel morgen verhuizen, kut klus..heb nog even beneden gezogen en de vaat gedaan..ook de kattenbak even..is len zijn klus, maar geloof dat ie die al 2 dagen telaat mee was..en nu was het gewoon zielig..en het stonk in de schuur..gelukkig heb ik hem niet in me huis zelf..leve het kattenluik en de aanbouw schuur hihihi
nog even de hond uitgelaten net, ballen gegooid, dus die ligt voor pampes achterop het pad..en heb me pakketje van de pabo binnen...hihihi pret voor 2....hahaha

Len haalt het meisje uit zijn werk..dus heb nog een uurtje dan ga ik de spaggetie klaarmaken...ga ff samantha ho ? kijken van gisteren..
ben gesloopt...

bambi: haha ik snapte het al dat je mogen verhuizen bedoelde en niet morgen verhuizen.
En je hebt weer heerlijk gesopt vandaag, kun je ook niet effe bij mij langskomen want ik doe nu niet veel meer op een dag want dat red ik gewoon niet meer hahaha, ik ga morgen me tante vragen of die bij me pa gaat schoonmaken.
En was de spaghetti lekker? wel lief dat len lois afhaalt van de opvang.

Zo de fysio was weer pijnlijk maar goed het moet, en daarna nog effe een paar kleine boodschapjes gedaan en net gegeten en zometeen om 7 uur begint de yoga. ik lees morgenochtend weer bij.

xx linda

Terug
Bovenaan