Klusbabes 36 !!!

goedemorgen meiden,

Lin ?? Rimke ??? ziek ??
ben normaal nooit als 1e..en zo vroeg is het niet meer...

nou heb wel weer genoeg gedaan vanmorgen whahaah..is nog geen 10 uur, maar wil niet al mijn dagen poetsend doorbrengen...heb net de keuken met bleek gedaan het keukenblad dan...had geen zin in de kastjes en de oven..moet ik eerst ff heel goed spul hebben, waar ik niet zo hard hoeft te poetsen..verder weer gestofd, gezogen en gedweild..das toch niet normaal. dat heb ik gisteren ook al gedaan...
Klote lichte vloer....zal zo blij zijn als we verhuizen....eindelijk me donkere vloer die ik zo graag wil...echt hier zie je alles op..en met een hond die in en uit loopt, gelijk vieze vegen enzo...zucht..het houd me wel bezig..

wil vandaag niet meer poetsen aangezien ik morgen als Lois naar de opvang is en nadat ik uitgeslapen heb hahaha, dan ga ik de bovenverdieping grondig onderhanden nemen...en die gore douche eens bleken...oude zooi....zal ook daar heel blij mee zijn een andere keuken...en badkamer zonder van die oerlelijke bruine tegels...iewuuuuwwww lijkt wel het huis van me oma hihihi

over verhuizen gesproken..kregen vorige week een ander huis aangeboden...Laat dat nou weer een huis zijn waarvan we hebben aangegeven daar niet te willen wonen..
verdorie in heel Sliedrecht hebben we maar 2 straten opgegeven waar we niet willen..en welke hebben we nu al 2x aangeboden gekregen...juist die 2........geloof dat niemand er wonen wil hihihihi..maar goed..ze hebben dus duidelijk niet naar onze wensen geluisterd en dat heeft Len ze wel even duidelijk gemaakt..ik hoop toch snel een huis aangeboden te krijgen naar onze keus..

ga eens even wat open soll. versturen..doe ik nog wat nutigs..

xx bambi

he meiden,

Lin, wat fijn dat de echo goed was! ben benieuwd wat de gyn zegt! en je had weer een drukke dag zo te lezen. doe je wel een beetje rustig aan?

bambi, lekker niet meer poetsen vandaag! Groot gelijk heb je! Maarja, dan morgen, ach.. moet gebeuren toch? Wat raar dat ze niet naar jullie luisteren als jullie zeggen dat je daar niet wil wonen! hoe lang kunnen jullie nog blijven waar jullie nu zijn dan?
En lois de slappe lach tijdens de 2 min. stilte. ach... die kleintjes kunnen daar toch niets aan doen, snappen dat nog niet!

Zo, mijn huis is aan kant! heerlijk! vanmiddag lekker niets doen, beetje boekje lezen enzo. wel jammer dat de zon er niet bij is vandaag!

x jacqy

Ha meisjes,

Niet ziek meer hoor. Spierpijn van het sporten gister, ik heb ge-bodybalanced, is een combi van yoga en pilates..........zucht. Niet heel fanatiek sporten dus, maar echt op spieren en ontspanning, goed voor mijn lijf zullen we maar zeggen.

Bambi: hihihihi, de slappe lach tijdens de dodenherdenking, lekkere griet. Ach, ze snapt er toch niets van.........later vind ik het ook belangrijk dat maudy haar koppie voor 2 minuten houdt, maar ze lag nu al lekker op bed.
En heerlijk gepoetst. Ik sla vandaag over, morgen weer een dag. Heb al gekookt, voor ons en maudy.

Lin: wat fijn dat de echo goed was. Kind heeft dus helemaal geen achterstand. Super hoor! Zul je zien dat je ook een negen ponder krijgt.

Jacq: lekker eerder naar huis gestuurd gisteren. Lekker hoor. En lief van je collega's!
Ik moet hier even in de agenda kijken voor het uitje. Vindt volendam prima hoor, als linnie daar nog op zit te wachten in ieder geval.Maar ik moet dus effe in de agenda kijken.

Bieb: gisteren lekker in de zon gezeten dus, hier was het weer oook nog wel aardig hoor. Was veel slechter voorspeld volgens mij. En jij en Bambi inderdaad weer in hetzelfde schuitje. Ga maar lekker van een lang verlof genieten, gewoon alles iets slechter maken dan dat het is, last van je bekken, duizeligheid, dat soort fratsen. Geen CWI arts die jou aan het werk stuurt hoor.

Sterretje: al weer terug van jullie cruise? Is het lekker geweest??

Nou, hier een rommel dagje. Niet veel bijzonders. Maudy valt wel eens om tijdens het zitten, en dan   komt ze dus met haar koppie op de grond, meestal lachen we maaar snel, maar nu was ze zelf even geschrokken. Dus had troost nodig.
Misschien tot later!!

hey meiden

ben ik weer, heb nog steeds een beetje spitsuur dagen tom is ook evengoed nog vrij deze week, dus vanmorgen waren we al vroeg aan de boodschappen en bij me pa nog een lading spullen gehaald, en de behanger kwam nog even een paar losse dingen plakken, en ik stap nu net uit bad vandaan, Zometeen moeten we even de proefdruk van het geboortekaartje halen ik ben benieuwd.

bambi; hahaha komt inderdaad nooit voor dat je in de ochtend de eerste op het forum bent haha, en lois de slappe lach tijdens de dode herdenking,ach gelukkig hebben ze daar allemaal nog geen benul van die ukkies.
En je bent weer lekker aan de poets geweest zo te lezen, en een huis aangeboden gekregen waarvan jullie diudelijk hebben aangegeven dat jullie niet in die straat willen wonen, lekker slim zijn ze daar dan bij de woningbouw.

rimke; spierpijn meid hahaha een combi van pilates en yoga dat gaat zeker aan je spieren zitten. en maudy was op haar hoofdje gevallen op de vloer arme schat dat kan goed zeer doen inderdaad.

jacqy: ook lekker je huisje schoon en voor vanmiddag niks op het programma ook lekker hoor.

Bambi je vroeg of ik niet in midden juni kon maar eerlijk gezegd doe ik dat liever niet want ik heb nu al veel problemen met lopen en lang zitten en dan moet ik helemaal niet lang meer dus ik ben eigenlijk bang dat dat niks gaat worden.

ik ben er gelijk weer vandoor, we gaan even de proefdruk bekijken
tot late

xx linda

ha dametjes,

zag dat er weer gesproken was over ons dagje uit....schiet niet echt op he, haha
Enne volendam is voor mij ook wel een end hoor. Sowieso al meer dan 2 uur rijden, maar ben niet van plan om dan met auto te gaan, vindt ik nooit leuk in mn eentje, dus dan met trein ben ik tig uur bezig. Of ik moet toevallig dat weekend naar mn ouders gaan, dan vindt ik t niet erg
weekenden zou ik alle2 wel kunnen volgens mij
maarja, dan is linda al hoogzwanger ofzo, niet echt prettig voor haar

Bambi; leuk dat die kleine zo lacht haha, zie t al helemaal voor me. Wordt je toch helemaal gelukkig van als zo een kleine zo lacht

Linda; dus nu was er weer geen groeiachterstand, hartstikke goed natuurlijk ,maar wel verwarrend allemaal
En een drukte met de laatste klusjes

Rimke; lekker aan de spierpijn, ach dan weet je dat je wat gedaan hebt haha

jacqy; lekker huisje gepoetst en eerder naar huis. Zw.verklaring moet ik ook nog doen, maarja nu voor dit werk niet meer nodig, wel voor t cwi, over 2 weken maar s vragen. Vorige x vergeten

Vandaag na 5 dagen vrij weer aan t werk,. Is rustig vandaag. Net een heerlijke chocolademuffin van Hema naar binnen gewerkt. Eet niet echt veel extra, maar chocola wel meer. En ga t nu niet laten staan haha

Nichtjes kwamen nog binnenwippen. Vonden ook al dat ik niet zo een supergroot buikje heb, maar zit schijnbaar toch in de familie, nichtje had ook klein buikje en zus ook. Maarja is aan t einde allemaal flink gegroeid

heb honger....ga maar banaan eten, of yoghurtje...wat zal ik doen?? moeilijk haha

tot later

gotver de gotver de gotver..

heel verhaal getypt heeft dat grafding geen verbinding..alles weg.
had voor iedereen een verhaaltje..
en zelf een heel verhaal ..net vuurwerk gekeken vanuit me slaapkamer..mooi maar nu heb ik de schurft erin..word er zo moe van..altijd rond deze tijd doet me laptop idioot en krijg daar een humeur van....grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
de groeten, ik kap ermee.

goeiemorgen meiden

bieb; logisch hoor dat volendam voor jouw te ver is, maar dat uitje dat komt er zeker een keertje
en gisteren na 5 dagen   vrij voor het eerst weer gewerkt en dan ook nog rustig, wel effe gezellig dat je nichtjes evenlangs kwamen. en lekker aan de chocolade muffins lekker hahah
en wat je buik betreft, die gaat echt wel groeien je kan ook in ene de laatste weken zo gigantisch uitschieten dat je denkt pffff als dat kind er eerst maar uit is hahahaha

bambi: ik zou ook woest worden als je een heel verhaal hebt getypt en dat ie het dan niet doet, Waarom was er vuurwerk bij jullie gisteravond? o lekker snugger van mij wegens bevrijdingsdag zeker?

zo ik heb heerlijk geslapen vannacht zeg, ben er maar 2x uitgeweest om te plassen en tom is er 1x uitgeweest voor joey, zometeen gaat joey effe vingerverven en ik moet strijken want vrijdag gaan we een weekendje weg, naar Meerdal, van centerparcs. effe gezellig met het gezinnetje want dat is wel lang geleden. ik heb er zin in.

we gaan effe een broodje eten en tot later vandaag
iedereen een fijne dag vandaag. en het is hier klote weer trouwens.

xxx linda

Terug
Bovenaan