Klusbabes 36 !!!

De Roze Wolk

Zwangere:
2007:
Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
2008:
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend   11 juni 2009
Okt : 22) Mamoetje na iets maar als 1 jaar
Nov: ..) Linda   uitgerekend 10 juli 2009
Dec: 25) Jacqy na 19 rondes, uitgerekend 1 september!!
                31) Bianca na 16 rondes, uitgerekend 9 september!!
2009:
Jan: 25) Phoebe na 21 rondes, uitgerekend 2 oktober

Bevallen klusbabes :
2008:
Sterretje op  23 mei - meisje

April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje
Kruimel                                             - jongentje
Linda 2  op 30 september   - meisje

.                
mei

Miskraam
Sept 07: Bianca miskraam
Okt 2008: Rimke miskraam van tweeling
Mei 2008: Linda miskraam
Sept 2008: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

hehe,
jacqy lekker eerder naar huis.
juni kan op zich wel, maar we komen er steeds niet uit..ik vind zondag persoonlijk niet geschikt..liever op zaterdag...maar goed..Linda is dan al  8 maanden zwanger en dan is een dag dierentuin we vermoeiend..vind het eigelijk ook wel zonde van het geld..denk dat we veel kletsen en als er baby's bij zijn dat we dan daar veel mee bezig zijn..
Vond mijn idee om naar Linda te gaan, helemaal niet slecht, goed lig niet centraal., maar heb er geen reacties op gehad, alleen van lin zelf hahaha

bieb dat overdragen is mij altijd gespaard gebleven, op de een of andere manier ben ik dan al op stel en sprong weg. of er komt geen nw..hahaha
hier in de kranten niks, via internet ook niks te vinden..miss dat er in de buurt gewoon niks is...dat schoonmaken moet ik nog even over denken, want je kan niet zomaar even een maandje dat doen...doe ik wel als ik wanhopig word en geen ww krijg ofzo whahaha

nou die griet vermaakt zich heerlijk in de box..ze eet goed vandaag, maar wilde net geen sap. soms drinkt ze 2x 150 cc op een dag...nu heeft ze net 30 of 40 c op..gelukkig wel een melkfles van 150 op en ze krijgt er vanaaf ook 1...
straks een vers prakje voor der ...worteltjes en doperwten en een eitje met een aardappel..wij eten sla, maar zou niet weten of zij dat ook mag en hoe ze dat eten moet hahaha..we eten een beenham erbij en die staat nu heerlijk te pruttelen..

weet je wat ze net deed..ze liep een heel stuk langs de tafel...gaat echt hard..
en we hebben net ook gedanst..er was een leuk nummer op de radio van milk inc..met een lekkere beat en we gingen uit ons dak hahaha..helemaal lachen met die 2 tanden in der mond..zon leuk gezicht....
Lois word groot gebracht met de radio aan...mhhh. ..voornamelijk slam fm hihihi..en anders q music...soms een cd van marco of enrique....ooh wilde wel naar zijn concert morgen zucht.....heb kennelijk niet zijn kaarten gewonnen..

hihihi Lois heeft de slappe lach in de box....om wat ???? geen idee

lin hoe was de echo ??

xx bambi

he bambi,

ik vind het ook prima om naar linda te gaan. eventueel kunnen we carpoulen toch??
Maar kan dan wel een zondag of liever ook niet?
anders plannen we een zaterdag en zondag. kijken wanneer de meeste meiden kunnen..

x jacqy

hey meiden

ik heb gelezen maar ik kan niet beloven dat er veel is blijven hangen watn ik ben totaal kapot.
De echo was goed, hier vonden ze eigenlijk dat het geen achterstand meer had, het weegt nu volgens hun gegeven 1500 gram dus ja ik ben blij, ik moet volgende week weer naar mijn gyn toe dus ben beneiuwd wat zijn reactie hier weer op is, en hij ligt nu ook goed maa roook dat kan natuurlijknog veranderen.
Daarna toen we thuis kwamen kwamen de electricians onverwachts de laatste dingentjes afmaken dus we hadden spitsuur eigenlijk en om half 7 vanavond moesten we weer condoleren en naar de kerk waar ik net uit kom want tom zijn neef is overleden dus vandaar.

Rimke; aan het sporten geweest met een snotkop hahaha, en ook nog niet van sport houden goed dat je het toch hebt gedaan hahaha, en maudy is toch hopelijk niet hard gevallen vanmiddag?

bieb; o jee moet je je werk ook nog overdragen aan een nieuwe collega nou dat is ook niet fijn en logisch dat je het niet meer ziet zitten om nu nog op een zaterdag of op een avond te gaan werken.
En die schimmelinfectie is inderdaad niet fijn ik vn dhet verschrikkelijk dat dat zo af en toe opspeelt en ik heb het alleen in de zwangerschap gehad heel raar maar het schijnt vaker voor te komen bij zwangere,

bambi: lekker aan de schoonmaak geweest vandaag, en lois een stukje aan het lopen geweest langs de bank dat gaat echt snel hoor.

jacqy; je zwangerschapsverklaring ingevuld en je mocht lekker eerder naar huis toe vandaag heerlijk zeg.

ik ben beneiuwd hoe sterretje haar vakantie is dat zal wel geweldig zijn met de cruise

en wat in juni bij elkaar komen betreft, voor mij gaat het gewoon lastig worden en vooral de eerste week van juni 2,3,4,5,8 juni zit ik elke dag met joey in het ziekenhuis in amsterdam en dat is ook al heel vermoeiend, maar jullie mogen allemaal hier heen komen hoor, maar ligt natuurlijk niet echt helemaal centraal voor iedereen. maar het gaat er een keertje van komen.

meiden ik ben weg ben ermorgen weer, we gaan even het dagboek van anne frank kijken en dan lig ik er lekker vroeg op want ik ben echt kapot,
fijne avond en tot morgen

xxx linda

hoi meiden,

Linda wat onwijs fijn dat de echo helemaal goed was..nu helemaal geen achterstand meer..fijn om te horen meid..en als je straks wat meer rust, word het gewoon een dikke 6 pond of meer hihihi.
gecondoleerd met de neef van tom..blijven toch rot dingen he. Lin kan die week na al die alergie onderzoeken met joey wel ?

jacqy we kijken gewoon ff wat de andere dames zeggen en of zaterdag of zondag indd uitkomt..

dus andere dames we horen graag jullie ideeen en datums ...

Die Lois, had de slappe lach tijdens de 2 minuten stilte...echt hield het bijna niet...zitten we lekker flesje te drinken..heeft ze hem te snel op...gaat ze zitten geinen en probeert de fles in papa's mond te stoppen..en toen moest ze lachen..wij nog heel serieus kijken...maar juist omdat we niet reageerde met stem...bleef ze lachen.,..ach ze snapt het toch niet..maakt ook niet uit he..

heb een beetje een geiriteerde hand..heb vandaag de ramen gelapt met spiritus en nu heb ik een paar kleine wondjes op me hand..kan je nagaan wat een tuig het eigelijk is..heel je hand brand weg ?????? net alsof ik me gesneeen heb, maar dat heb ik dus niet, komt door dat spul..

morgen weer niet zoveel...zucht dat wel erg..behalve schoonmaken doe ik niet zoveel.
word morgen vies weer..als ik zin heb ga ik ff naar de supermarkt..heb geen aardappelen meer, anders verzin ik wel wat..
wilde zoiezo ff de keuken doen..aanrecht ff in de bleek en me over schoonmaken, maar weet niet goed hoe..kost me zoveel energie..is er geen supermiddel voor zwarte aangekoekte zooi ???? whahaha.

ga zo lekker slapen, was te vroeg vanmorgen, hoop dat Lois tot 8 uur slaapt..zal wel niet.

xx bambi

Terug
Bovenaan