Klusbabes 36 !!!

he meiden!

Rimke, wat kut zeg van de klm! Lekker geregeld maar niet heus! kom je niet in de knel met oppas enzo? gooi t er maar ff lekker uit hoor! zullen wij allemaal op je verjaardag komen? haha zit je tenminste niet alleen!

Lin, weer bij de fysio geweest. en goed dat je je tante gaat vragen bij je vader schoon te maken. aan jezelf denken hoor!

Ehm.. weet t verder niet meer! haha zwangerschapsdementie is al flink aanwezig!
Strakjes eerste yoga les. ben benieuwd, hoop dat we een leuke groep hebben!

verder ben ik vnadaag heeeele goed geweest! Ik ben technisch bezig geweest. er was ene apparaat op werk kapot, en niemand kon m maken, ik moest er onwijs veel voor bestellen heel veel geld koste dat. en toen heb ik t gewoon gemaakt!!! haha En dat voor een vrouw!

fijne avond meiden!

x jacqy

goeiemorgen meiden

jacqy; zo dat is goed van jouw zeg dat je dat apparaat hebt gemaakt en inderdaad dat voor een vrouw hahahaha maar waarom zouden vrouwen dat niet kunnnen. keken ze zeker wel een beetje raar op hun neus hahahah.
en ook al last van zwangerschapsdementie, welkom bij de club het wordt bij mij al erger, maar het komt na de bevalling ooit weer terug hahaha
Hoe was je eerste yoga les?

zo ik heb vannacht op zich wel redelijk geslapenmaar ik ben kapot, zometeen effe joey naar de chreche brengen en om 10 uur de begrafenis. me tante komt vanmiddag hier bij mij een koppie thee drinken dan heb ik er niet uit nodig haha.
ik ben er later nog eventjes

xxx linda

morgen meiden,

Linda sterkte met de begrafenis..blijft een trieste zaak he..wel goed geslapen maar toch verot..nog wat ontspannen van de yoga ? gelukkig vanmiddag lekker thee leuten, kan je lekker zitten toch.

jacqy hoe was jou 1e yoga les.?? en zelf een ingewikkeld apparataat gemaakt, goed hoor..

nou ik doe vandaag lekker niks in het huishouden..ja wel de gewone dingen..heb een was gedraaid en die zit in de droger...moet eigelijk nog vouwen, maar kan vanaaf of morgen ook he..verders gewoon niet zon zin.
Lois ligt te maffen en zit ff te bedenken wat we vandaag gaan doen..denk vanmiddag na der slaapje dat we ff naar de boerderij gaan...van me tante met de paarden..ff kennis maken met paarden..die van de kinderboerderij vind ze ook leuk, dus ..

wil eigelijk ook een album voor Lois maken, heb nog steeds niks inelkaar gezet..zit nog ff te dubben of ik digitaal doe  of nog lekker ouderwets...ga eens ff surfen..

xx bambi  

Zo, hehe..........
Maudy bij de gastmoeder, Fons vertrokken, en ik ben al door het huis gerend, wassen weg gewerkt, bij de intratuin geweest, bij de bakker geweest (klein taartje, mocht er morgen toch iemand komen..........whahaha!).
En nu zit ik effe, had lekker bij de bakker een bananensoes gekocht en die heb ik al verorberd, zometeen nog even de badkamer doen, pillen ophalen bij de apotheek en dan om 15.30 meisje weer halen.
Omdat de gastouder gaat verhuizen hebben we haar ingeschreven bij het kdv van het ziekenhuis waar ik werk. Per 1 januari twee dagen in de
week. Hoop dat ze plek gaan hebben en dat de gastouder nog even geen huis vindt......whahaha! Ben benieuwd hoe ze het daar gaat vinden. We hebben expres 2 dagen gedaan ipv 1, zodat we (fons en ik) elkaar wat meer gaan zien. Ik ga dan werken op de dagen dat Maudy bij het kdv is, en dan hoef ik nog maar 1 andere dag in de week te werken.........zou moeten schelen denk ik.

Lin: sterkte bij de begrafenis!

Bambi: heerlijke foto's weer van Lois! Lekker wijffie, en dat filmpje...........ze stikt bekant in de rozijntjes van enthousiasme.......

Jacq: jullie zijn welkom hoor, morgen! Technische vrouw dat je er bent! Hilarisch, krijg je nu een mooie bos bloemen? Ze hebben tenslotte geld uitgespaard.........Hoe was je yoga? Of zo ontspannend dat je nu nog ligt te slapen??

Meisjes ik ga nog effe verder!
kus!

rimke; klote zeg dat Fons er niet is op je verjaardag...Daarna maar dubbel en dwars goed maken.....
En maudy niet zo heel veel gegroeid, ach als alles verder maar goed is

Bambi; joehoe, 150 euries gewonnen! lekker hoor. Enne flink gepoetst. Vanmorgen zag ik ook weer overal stof liggen, vooral als de zon lekker binnen schijnt. Ach, als ik thuiskom zie je t niet meer haha

Linda; las ik nu snel dat je morgen gaat verhuizen??

jacqy: door je zwangerschap misschien technisch geworden? haha

Dames, wat betreft t uitje hoor ik t wel hoor. Ik wil er graag bij zijn

Heb net van collega zegels van Hema gekregen voor zo een knuffelbeestje, heb kaartje vol, dus ef eentje halen

Net met cwi gebeld ivm ontslag en zwangerschap, Maarja moet toch eerst aanmelden en ww aanvragen en dan krijg ik gesprek met iemand. Dus zie dan wel hoe en wat. Had vacature voor bij een recreatiepark aan receptie voor vakanties. ga gewoon soll, kan mij t schelen dat ik dan 6 maanden zwanger ben haha

Wat zouden jullie doen? wel in brieven vermelden dat ik zwanger ben? Hoeft niet, maar ben dan al 6 maanden zwanger ofzo vanaf 1 juni, dus kan t beter vermelden, voordat ik voor niks kom....wat is jullie tip?

ga ef met pauze, doeii

Zo, de badkamer gepoetst, mijn kledingkast uitgemest.............2 vuilniszakken vol, met kleding die ik nooit meer aanheb. Inclusief ondergoed en bikini's, wintertruien, zomertopjes die niet meer kunnen. Ik heb officieel niets meer om aan te trekken. Heb voor mijn verjaardag geld gevraagd voor wat leuke topjes en truitjes. Broeken, jurkjes en rokjes zat, nu nog leuke bovenkantjes...........
Pokkewerk maar moet gedaan worden en het ziet er weer netjes uit. Volgende winter ook maar weer even nieuwe truien kopen en bloesjes enzo............heb echt heel weinig   nog........whahaha!

Bieb: als je lang verlof wilt, zou ik lekker vermelden dat je zwanger bent en in september uitgerekend bent. Dat je graag aan het werk wil, maar dat je wel open en eerlijk wil zijn........blablablabla............lekker solliciteren, niemand wil je dan toch nog hebben..........whahaha!! Heeeeeeeeeel lang verlof, lekker toch?

Nou, ik ga zo effe mijn pillen halen en nog effe boodschapjes doen, en dan om 15.30 maudy weer halen............drukke dag zo, maar het huis is wel weer knap!

he meiden,

rimke lekker de kledingkast uitgemest..die staat hier ook op de lijst voor komende weken..als ik zin heb, gaat er bij mij ook vrachten tegelijk uit..

hoh. Lois hangt weer in het kattenluik...hier komen.............
hihihi dat jong af en toe..word wat als ze loopt..

maar Maudy dus naar het kdv, dan wel met je dagdiensten zeker..hoop dat het allemaal gaat passen in een goed lopend schema.
en een lekker taatje voor morgen..mmh hoever is het rijden..hihih

bieb, lastig wel of niet vermelden van je zw.schap..je bent natuurlijk wel al 6 maanden..als het om tijdelijk werk gaat zou het kunnen..maar goed is voor jou zoiezo tijdelijk hihih..ben het met rimke eens..als het je meld dan hoef je denk ik zoiezo niet aan de slag hahah

nou me dag is toch nog anders gelopen..ben ff met me moeder boodschappen wezen doen voor oma..en heb daarmee Lois slaapje uitgerekt...dus die komt er net pas uit en ik heb vanmiddag dus gerelaxt achter me laptop en ff 370 foto's besteld ..jeetje toen ik klaar was..370 foto's hahah..dan heb ik nog niet eens alle foto's gedaan hahahaha.

meiden zit soms echt al te dromen over een volgende zw.schap..nog een half jaar geduld en dan hoop ik weer te mogen..maar merk gewoon er al wat meer mee bezig te zijn in me koppie..niet dat ik dat kleine zo leuk vind hoor..vind dit veel leuker, maarja wil een gezinnetje en dan heb ik liever niet te lang tussen 2 in..heb het natuurlijk niet voor het zeggen of het de 2e keer ook lukt..

april ??? nog ongie geworden , of wellicht zwanger ???

ga verder met de krootjes en aardappel..Lois eet vanaaf met de pot mee..als ze bietjes lust..

nou mevr..kruipt hier rond...staat aan de tafel..vliegt naar der loopauto, maar ze vind het leuker om vanaf de grond er mee heen en weer te rijden..ze kan er zelf toch nog niet op.

eetse.
xx bambi

Terug
Bovenaan