Klusbabes 36 !!!

morgen meiden,

jacqy ehm had gisteren al gelezen, maar weet het ff niet meer hahah

rimke vandaag een trip van 2 uur..Lois valt al in slaap van 15 minuten, maudy zal vast lekker slapen.
toch nog wat mensen op visite gehad..gezellie.

Lois vond de paarden geweldig, hoe groter hoe beter, ze wilde ze steeds aaien en ze heeft of de kleinste pony zelf gereden, zie me hyves..hahah..geweldig..dus als ze over een paar jaar komt , ik wil paardrijden, dan weet ik hoe het komt. hihih
geeft niks, ik vind het zelf veel te leuk, alleen me moeder niet zo...die zegt steeds tegen der, paarden zijn stom...maar daar bedoelt ze eigelijk mee, de paarden van je tante zijn stom, is haar zus en ze heeft er niet zon band mee...
Best stom eigelijk, me moeder hield vroeger wel van paarden, toen ik klein was, rond een jaar of 4 a 5, had ze een eigen paard samen met der zus...vandaar mijn liefde voor paarden, werd al opgehaald van de kleuterschool op een paard. hahaha en kreeg les vanaf me 6e..heb dus altijd gereden tot 2006...en mis het toch wel....

Lois was vanmorgen om 6 uur al wakker, ik nog niet...pfffff..kunnen rekken tot 7 uur, maar goed niet meer geslapen, zij niet en ik niet.
Heb vandaag vrij genomen hahah, me man de deur uit gestuurd voor de boodchappen..vind ie niet leuk, maar dat kan me niet schelen, ik doe het altijd, du nu mag hij een keer..
Zo Lois weer op bed gooien, die is nu de box aan het afbreken geloof ik..hahah
na der slaapje gaan we richting camping...moet dus weer der hele hebben en houwen inpakken, speelgoed, bedje, slaapzooi, pffff..lijkt wel vakantie hihihi

ben er vandaag dus ook niet meer, zal wel rustig zijn als iedereen weg is.
xxx bambi

Goedemorgen meiden!

Bambi, probeer steeds op lois voor je te stemmen, maar hij doet t niet! Ben ingelogd, en dan klik ik op stemmen, en dan gebeurd er niets. ga het vanmiddag nog een keer voor je proberen!

Hoe is het verder met iedereen?

Rimke, de lange rit overleefd? Was het gezellig? Wel fijn dat fons er weer is he?
Wanneer heb je nou de punctie?

Zo, voor alle moeders...

FIJNE MOEDERAG!!

Laat jullie lekker verwennen!
Ik ga vandaag ook naar de moeders! haha

x jacqy

He jacqy wat leuk dat je op Lois stemt, man ik had er vanmorgen ook zulke problemen mee..wij hebben gewoon als een idioot zitten klikken en toen werkte he hahaha..je ziet vanzelf als ie aangeeft dat je nul stemmen meer over hebt.

het is denk wel pittig hoor..ze heeft al 444 stemmen maar nog meer dan 700 nodig om in de top 5 te komen   voor 17.00 vanmiddag..maar geen nood, morgen mag iedereen weer 10x stemmen whahahaha..echt ben der overal aan het promoten, heb op div foums topics geplaatst er hang een poster voor de ramen en straks ook bij me ouder...alle hyves vrienden hebben er 1 gehad en hoop dat die allemaal stemmen en me bericht door sturen...

heb veel baby's gezien die lang niet zo leuk zijn als Lois hahah..ze is echt heel fotogeniek en gewoon camera geil hihihi

hebvanmorgen een heel leuk kado gehad van der...een placemat met de eigen voetjes erop...zo schattig..hebben ze op het kdv gemaakt..echt te lief en Lois is tot nog toe geen kroelkind, daar is ze te druk voor, maar kreeg vanmorgen een echte hug en dan maakt ze er zon geluid bij van aaaahhhhh...ze kroelt steeds meer, de schat..
van me man een lekker luchtje gehad..dus heb een suppermoeder dag..ga ff een boterham in Lois stoppen en dan ff naar me ouders.
daarna weer flink Lois promoten whahaha

xxx bambi

STEMMEN...hihihihih

was ik weer..
druk in de weer om stemmen te vergaren..me nichtjes helpen goed mee, die sturen hun bericht weer via hyves door naar hun vrienden en die hebben meer dan 500 mensen in hun lijst.
inmiddels heeft Lois al ruim 950 stemmen, echt super...alleen heeft ze er nog iets van 650 nodig om in de top 5 te belanden van vandaag, toch gaat het heel goed en lukt het niet vandaag dan ga ik er morgen vol tegenaan om voor 29 mei een plek te bemachtigen.

Eigelijk best zielig, maar me zusje heeft pas 40 stemmen binnen en zegt dat ik al haar stemmerd pik, nee hoor, ik promoot me dochter meer en doe er heel erg mijn best voor om door te mogen...ik heb me zinnen erop gezet en ik wil naar die finale.....whahaha

meiden ga kijken wat ik nog meer kan doen.
xx bambi

Wat is dit voor idiote strijd eigelijk...Lois gaat fantastich met al 1499 stemmen, maar nu staat er dat ze er nog 1431 nodig heeft om bij de top 5 te komen van vandaag...belachelijk eigelijk....
hoe groot moet je kruiwagen zijn...hoe hoog mag je telefoon rekening worden..
gaan er allemaal van die  minder leuke  baby's door bij wijze van , omdat die mensen het meeste stemmen...ik ga iedereen gek maken denk ik, maar ik ga er mega fanatiek voor, word het vandaag niet, word het morgen niet...ik hoop dat iedereen elke dag blijft stemmen, net zo lang tot ze erbij zit, of omdat het 2 juni is en alles voorbij is..

Pffffffffff, wat een weekend...........we zijn alle drie helemaal afgepeigerd.
Maudy had het raarste ritme vandaag, maar dat kwam omdat ze gister heel weinig had geslapen, die vindt auto rijden zo leuk dat ze gewoon niet slaapt.........dus dat moest vandaag ingehaald worden, maar we moesten ook nog naar Apeldoorn.
Anyway, de verjaardag gisteren was gezellig, kwamen kapot thuis, vannacht slecht geslapen en vandaag lekker veel buiten geweest.
Wel lekkere afleiding voor de punctie van morgen.........brrrrrrr!!!

Bambi: je bent er maar druk mee, whahaha! Ik ga zo proberen mijn stem uit te brengen goed?

Jacq: weekend overleefd?

Bieb: hoe was jouw weekend?

Lin: hoe is het in het meerdal geweest??

Sterretje: ben je al terug van vakantie? Hebben jullie het lekker gehad?

Nou, wij hebben er even een pizza in geschoven, gaan we zo op eten en dan ook lekker vroeg op bed denk ik...........
Ik breng morgenmiddag verslag uit, moet rustig aan doen, dus dat zal op de bank hangen worden.............

Hallo jonge moedertjes!!

Hoe was jullie 1e officiele moederdag? nog lieve cadeautjes gekregen? Oja, linda is natuurlijk al wat langer moeder, heeft joey nog wat leuks gedaan?

Bambi; ik heb net ook op je dochter gestemd hoor!

Iedereen verder een leuk weekend achter de rug?

Vandaag was t weer superweer. 3 wasjes gedaan, en alles is alweer droog, heerlijk fris bedje met schone lakens. Mannetje kast geverfd, nog niet klaar maar ziet er al goed uit. Ef naar schoonma, ik heb ef dutje in tuin gedaan, thuis gerommeld, beetje in tuin en nu is t alweer over 8-en. Nog 12 dagen werken en dan kan mijn zw.verlof ingaan haha. Net digi d gevonden en ww uitkering aangevraagd.

De laatste dagen voelde ik ons kleine meisje niet zo veel schoppen, ga me dan gelijk ongerust maken, maar denk dat ze ook even ATV had haha. Nu alweer aan t schoppen.

vandaag zijn mijn ouders 3 weken naar Bali, heerlijk. Had ik maar mee gekund in de koffer maar hadden al overgewicht van 8 kilo haha

oja, wil ik al hele tijd zeggen maar heb dus weer regelmatig last van hartkloppingen. Al tijdje hoor, denk toch dat t onbewust stress is van afgelopen tijd (schoonma) en nu geen werk meer...
Ga ik ook maar aanhalen bij CWI, hoef ik niet meer te solliciteren haha

hmmm lekker stuk kruimelvlaai.....

ga weer stoppen, mannetje wil nog ef op de computer. Ga ef bed opmaken (ja, dat moet ik nog wel doen met mijn heerlijk frisse beddengoed) en dan tv kijken.
Heb net documentaire gezien over tweelingen, vanaf bevruchting en groei in baarmoeder, leuk om te zien

trusten alvast!

Terug
Bovenaan