Klusbabes 36 !!!

Bambi: dus ik hoef niet meer op lois te stemmen en ze zit in de finale, maar waarvoor dan? en morgen moet je weer naar het cwi, hopelijk krijg je niet op je kop omdat je niet zoveel hebt gesolliciteerd,

bieb; hier was het vandaag wel mooi weertje alleen een loeiharde wind niet normaal meer, en de inschrijving bij het cwi ging niet helemaal goed en moet je er morgen weer achteraan dat gaat ook lekker,
die hartkloppingen het kan geen kwaad, maar ik weet hoe je je er onder voelt het is gewoon heel vervelend en je gaat er steeds op letten, probeer het niet te doen, en onderbewust is het misschien de oorzaak van je ontslag en weer helemaal opnieuw moeten beginnen met werk zoeken enz. en ook de ellende met je schoonmoeder enz. kan er mee te maken hebben,
probeer op je ademhaling te letten. rustig aan

rimke; de punctie achter de rug en zo te lezen viel het niet mee, jeetje meid tuurlijk mag je huilen en het zat dieper dan verwacht, jakkes ik kan niet anders zeggen, als het eerst maar woensdagmiddag is dan weet je de uitslag, wel lekker dat het al snel is, en de chirurg was het met je eens om het eruit te halen, dat scheetl weer,
Ga lekker vroeg je bedje in, en fons heeft goed voor je gezorgd vandaag zo te lezen en dat is hem ook geraden want het isniet niks wat je effe moest ondergaan.
Ik hoop dat je wel een beetje kan slapen vannacht door alle   zenuwen die er uitkomen.

sterretje; weer terug van vakantie en gelijk ziek jeetje zeg dat isook   geen fijne afsluiting van de vakantie om het maar even zo te zeggen, en de kleine doet sinds zaterdag een paar losse stapjes heel erg goed,

Zo ik ga zometeen ook me bedje opzoeken ik ben kapot, kan echt wel merken dat de laatste loodjes van de zwangerschap begonnen zijn, toen we thuis zijn gekomen vanmorgen heb ik gelijk de was enz gedaan en joey dus naar de chreche gebracht , toen heb ik even op de bank gezeten en onm en gtst gekekn en daarna joey weer gehaald en bij me pa geweest en heb daar nog efe snel schoongemaakt.  en effe bij me schoonouders geweest, en toen kwam me broer bij ons, dus ik zit eigenlijk net pas, maar goed, hopelijk slaapt joey morgenochtend een beetje uit al is het maar tot half 8 maar dat zalwel niet gebeuren haha

meiden fijne avond en morgenochtend lees ik bij

xxx linda

goeiemorgen meiden

ik heb heerlijk geslapen, ben er maar 2x uitgeweest 1x voor joey en 1x om te plassen,
het is hier mooi weertje maar er staat een super harde wind dus ik ga denk ik maar effe lopend naar de slager, is ook maar 5 minuutjes lopen hahahha.

rimke; Heb je nog een beetje geslapen vannacht na de dag van gisteren?

xxx linda

Zo...........weer een ouderwets slechte nacht.........wat heb ik kut geslapen. Moest met een stevige BH slapen, en dat vind ik zowieso niets, met een bh in bed. Maudy lag ook wat te rommelen, is erg verkouden en ze is niet echt wakker geweest maar sliep gewoon onrustig. Toen kwam fons er nog heeeel   laat in, en toen was het bij mij klaar, ben om 4 uur op het logeerbed gegaan, heb uiteindelijk nog wel 2 uur geslapen ofzo.......

Lin: doe maar rustig aan meid, lekker de laatste loodjes en dan over een week of wat je jochie in je armen............rustig aan naar toe gaan werken, in jullie "nieuwe"huisje!

Nou, maudy was gisteren in totaal 8 uurtjes bij de gastmoeder en heeft er 6 uur geslapen, whahaha! Er komt weer een sprong aan dus dat zal het zijn, plus haar verkouden zijn en het drukke weekend.
Vannacht heeft ze dus ook, zij het rommelig, doorgeslapen, de arme schat, zo moe.
Fons is zojuist weer vertrokken, komt donderdag weer thuis.
Donderdag moet ik weer werken, dus gaat maudy heel vroeg naar de gastmoeder en fons haalt haar op. Die landt vroeg dus kan nog effe slapen.
Ik moet donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag werken.
Woensdag de uitslag van het biopt en maandag dus weer naar de chirurg, drukke week.
Mijn tiet is behoorlijk blauw en pijnlijk, maudy optillen is nog niet alles maar ik moet wel, want ben alleen.
Het is hier weer prachtig weer vandaag dus ik ga lekker met haar wandelen en boodschappen doen enzo.........veel buitenlucht is goed voor haar snot. De zon op haar koppie en de wind door haar haartjes, het waait hier wel weer hard........maar goed, daar gaan we niet dood aan zeg maar.
Tot later!!

rimke; een waardeloze nacht gehad dus, maar gelukkig heb je op het logeerbed toch nog 2 uurtjes kunnen pakken, en maudy zo verkouden ach de arme schat, En de gastouders hebben gisteren dus geen last van maudy gehad hahahaahha heerlijk zeg van slapen worden ze ook beter, maar dat kan ook de reden geweest zijn waarom ze vannacht zo rommelig sliep,
en donderdag vrijdag en zaterdag moet je weer werken. en je tiet is blauw en doet zeer, nou dat geloof ik want ze hebben gewoon lopen vroeten in dat ding.
wandelse met maudy, en hier staat ook een super harde wind niet normaal.

Zo vanmorgen evne met joey boodschappen gedaan, ik   op me fiets en hij ook op zijn fiets, hij moet daar toch aan wennen want zometeen moet ie steeds fietsen of lopen, maar het ging goed.
ben wat aan rommelen in huis geweest, en zometeen om half 3 moet ik bij de gyn zijn, ben beneiuwd naar me bloeduitslagen want ik moest 2 weken terug bloed laten prikken op een aantal dingen, vraag me niet waarvoor want wat er op die formulieren staat daar heb ik geen sappie van hahah

Hoe zou het met anoeska gaan?

meiden tot later, vanavond komt een collega van tom op visite met zijn vrouw, wij zijn tegelijk uitgerekend, en vanavond komen 2 vriendinnne hier kaarten kunnen ze gelijk het huis zien.

xxx linda

RImke; punctie gelukkig achter de rug, maar toch allemaal niet zo prettig. Fijn dat je dan zo een stoere vent bij je hebt, steun kan je wel gebruiken. Ik zou ook bang zijn hoor. Ik hoop echt dat de uitslag goed is. Aan kaarsjes branden doe ik niet, maar ik ga zeker voor je duimen. en nu doet je tiet ook nog zeer...

Linda; hoeveel weken ben je nu? Begint al aardig op te schieten bij jou
En vanmiddag bloeduitslag bij de gyn, ben beniewd

Sterretje; terug van vakantie, ziek geweest maar weer op de rit. En die kleine laat al 1 handje los. Is toch bijna jarig???

Bambi; spannend hoor met je meisje. wie weet wordt ze nr 1!!!
En dat gezeur ook met cwi, ben benieuwd wat ze bij jou zeggen. Op zich heb je er 4 de deur uitgedaan, dus ze kunnen niet zeggen dat je er niks voor doet

Stomme cwi ook. bel vanmorgen voor een afspraak. Oke, alles was binnen, volgens meisje krijg ik dus weer een belafspraak tussen 1-2, bellen ze alleen maar terug om een def afspraak te maken. pff wat een omweg zeg. 25e mag ik heen.
Heb net een soll de deur uitgedaan bij een recreatiepark voor aan receptie. Wel erbij gezet dat ik zwanger ben. In ieder geval 1 soll de deur uit

ben nog steeds verkouden, heb vandaag ook echt geen zin. Wel iets beter geslapen vannacht. Volgens mannetje ben ik al paar dagen aan t snurken haha.
vanavond trouwens voor t eerst zwemmen voor zwangeren, heb badpak tevoorschijn getoverd. Viel al iets groter, dus kan m nog wel aan.

bah, heb geen zin vandaag...

hoi meiden,

Rimke de punctie achter de rug. gelukkig was fons er om je te steunen..nu duimen op een goede uitslag..krijg je die morgen al ? das wel snel he..en dan donderdag tot zondag werken..pfff sterkte meid.

linda een goed nacht gehad en viste nu ? en vanaf ook..rustig aan, genieten van die laatste trimester.
ff nog uitleg voor jou.. Lois doet mee met de baby van het jaar verkiezing..inmiddels zijn er al 10.500 baby's ingeschreven..vanaf 10 mei kon er gestemd worden en elke dag gaan er 5 baby's met de meeste stemmen door naar de finale op 3 juni in bunnik..Lois zat bij die 5 dus is nu 1 van de 101 baby's die kans maken op de titel baby van het jaar 2009.
Ze kan daarmee een vette spaarrekening winnen, is een jaar het gezicht van prenatal en krijgt een cover in wij jonge ouders...ben benieuwd.
De reacties zijn trouwens overweldigend..als je nog wil kijken op der pagina.
http://www.babyvanhetjaar.nl/baby/1287

Bieb vanaaf 1e keer zw.schap zwemmen..ben benieuwd meid. geloof niet dat iemand dat hier gedaan heeft, dus wil wel weten of het wat is.
gedoe altijd met dat cwi ja..jij dus eind deze maand weer..goed van je dat je gesoll. hebt, maar wel vermeld..ach kunnen ze niet zeggen dat je niks doet.

nou ik dus naar cwi geweest ..aardige mevr..ik wist alles al en ze was blij met me..in deze tijden kon ze me niks kwalijk nemen..moet 2x per week solliciteren en om de 3 wk. me soll. mailen..over een paar maanden kijken we wel voor een afspraak als ik dan nog geen werk heb..niks bijzonders dus.

Nou heb zojuist een officiele mail gehad dat Lois 1 van de finalisten is..ook staat haar foto er nu bij op de website bij finalisten...gut hoe trots kan je zijn als moeder..vind haar de mooiste tot nu toe hahahah..is ze zoiezo wel voor mij, maar vind de rest gewoon niet zo....ook krijg ik echt mega veel berichten in der gastenboek..meeste van moeders die willen dat ik op haar kind stem hahahah.
ik ga vanaaf bingoen met oma en me moeder...nu eerst ff een beenhammetje opzetten..die gaat ff lekker 2 uur sudderen.
dan nog ff een paar x stemmen op me nichtje...
Me zusje baalde gisteren dat ze niet bij zat...word wat als ze de komende 20 dg er niet bij zit whahahah.

toedels...
xxx bambi

hey meiden

bambi: ik had het net op hyves gelezen over dat wat je zei, maar toen was ik er niet haha, en wat goed hoor dat ze in de finale zit je zal zeker gloeien van trots en dat mag ook zeker.
en bij het cwi zijn ze tevreden over je sollicitaties nou helemaal goed

bieb; vanavond je eerste zwangerschapszwemmen ik ben benieuwd hoe je het vind, en wat een gedoe met dat cwi zeg bij jouw gaat ook over 100 schijven zeg maar nu is het dus geregeld,en je hebt toch gesolliciteerd bij dat vakantiepark zal mij benieuwen wat voor je reactie je erop krijgt.

NOu ben net terug van de gyn, me bloeddruk was 120/80 dus die kruipt nu zachtjes omhoog, en de gyn zei dat me kindje goed was gegroeid, en me bloed was allemaal goed behalve dat ik een beetje bloedarmoede heb dus daar heb ik nu pilletjes voor.
HIj had me dossier niet heel irritant dus alles op een briefje gezet en ik hoop dat het in me dossier terecht komt, over 2 weken weer terugkomen.

xxx linda

He meiden!

Rimke, de punctie is dus wel een beetje tegengevallen! Wel onwijs fijn dat Fons er bij was voor je.

Sterretje, ziek geweest meis. Doe rustig aan!

Bieb, denk aan jezelf he! hartkloppingen zijn niet goed!

Bambi, trotse mamma! goed hoor!

Lin, heerlijk weekend gehad dus. Jullie hebben het verdient!

sorry voor mijn korte reactie. maar ben gesloopt!
gister avond spreekuur gehad, en was echt helemaal gesloopt! Vanmorgen kwam ik echt niet op gang. dus vanaaf maar ff vroeg mijn bed in.
tom moet overwerken, iets belangrijks zei die... maar snapte er niet veel van!haha

fijne avond meiden!

x jacqy

Terug
Bovenaan