Klusbabes 36 !!!

he meiden,

oeh rimke, de punctie morgen....heel veel stekte meid...fons is erbij he..succes.,
bedankt voor je stemmen.
en maudy beetje een raar ritme..maar gelukkig doet ze het wel goed...

bieb, hou het maar in de gaten met je hartkloppingen..die heb je liever niet.
lekker weer he, om ff in de tuin te luieren. en je man de kast geverfd..fijn dat ie mooi word. ook jij bedankt voor het stemmen,

geloof dat iedereen zo lief is geweest...kan het nog niet echt geloven, maar Lois staat bij de top 5 van vandaag en dat betekend dat ze door is naar de grote finale op 3 juni.
elke dag gaan er 5 door met de meeste stemmen...en ze staat er gewoon bij...
ben zo blij.......heeft me promotiecampanje vandaag nog zeker nut gehad..
geloof dat er nu niet meer gestemd hoeft te worden, maar ze blijven binnen stromen..echt super..
geloof het pas als haar profiel geblokt word om niet meer op te kunnen stemmen, omdat ze toch al door is..want nu staat er dat je nog steeds kan stemmen hahah.
ben echt heel blij..dat op deze 1e moederdag..en Lois is vandaag op de 10e precies 10 maanden...zucht....trotse mama

xxx bambi

Goedemorgen meidne,

Rimke, alledrie afgeteld! Zo'n weekend hakt er dan wel in he! Succes vandaag met de punctie! Zal aan je denken.

Bambi, wat goed dat ze in de finale zit! Het is mij ook nog gelukt hoor om te stemmen, opeens stond ie op 0! haha Ben benieuwd naar de finale. Maar daar kunnen wij je niet meer bij helpen denk ik toch? Gaat toch via een jury?

bieb, weer last van hartkloppingen... wel rustig aan doen he. Maar kan idd goed de stress zijn. En een paar dagen je meisje niet gevoeld, heb dat ook wel eens dan is ze gewoon een paar dagen rustig, en opeens is ze er dan weer!

lin, hoe was je weekend? Hopelijk hebben jullie heeeerlijk genoten!

zo, ga zo maar aan het werk. Heb avond spreekuur. dus ben pas laat thuis. Normaal gesproken werken we dan gewoon van vroeg 8.00 uur tot 22.00 uur avond. Maar dat trek ik niet meer! Dus start om 1300 uur. Ben benieuwd, want in de avond ben ik niet meer zo helder de laatste weken! haha
gister lekker stukje gewandeld en naar de ouders geweest. Was echt lekker weer!

Fijne dag allemaal!

kus Jacqy

he meiden,

Lin ? al thuis ?

jacqy natuurlijk trek jij de dagen van 8 tot 22. 00 uur niet. dat doet een normaal mens al niet whahaah..dus lekker om 13 00 uur beginnen, das al lang zat meid.
Jij ook nog bedankt voor het stemmen, ja indd de finale gaat via een jury
winston en bridget en nog wat mensen van wij jonge ouders en prenatal.
een dag met 101 baby's en dan kijken ze wie het leukst is, die het meest kan, die vele gezichten heeft en vooral die fotogeniek is.

Rimke niks voor jou en maudy ? Die griet is hartstikke leuk en staat altijd mooi op de foto.. je kan je nog steeds opgeven en de strijd aangaan met nu al ruim 10.000 andere baby's

Goh 10.000 baby's en Lois zit op dag 1 bij de top 5...tja meeste stemmen gelden..hihihi
ben best trots, me nichtjes hebben echt goed gepromoot... en iedereen hier, en pff wist niet dat er zoveel mensen waren die op mijn lieve Lois willen stemmen.

ben nu bezig amy van me zusje aan het promoten, oke ze heeft nog ruim 1100 stemmen nodig, maar betekend dat ze er wel al 1050 heeft en das natuurlijk al beel beter als die 40 van gisteren whahahah..
maar niet te hard me best doen...ergens voelt het niet goed als ik moet strijden tegen me zusje...beetje lullig als 1 van ons wint...dat voelt niet goed..

zit nu Lois een boterham te geven...en ff te typen..ga zo ff wandelen en een bakkie doen bij me ouders...heb niet zon zin vandaag. heb nog een berg wasgoed om te vouwen, maar dat komt wel.
heb vanmorgen wel gezogen, gestoft en gedweild. de plee , de trap en boven gezogen.. de planten water...dus vind het best.

groeten.

hey meiden

ik ben weer thuis, we waren om half 12 thuis vandaag en gelijk de was gedaan en gegeten en joey zit weer op de chreche,
We hebben gigantisch genoten en joey nog het meest die hebben we niet gezien, heerlijk aan het klimmen en klauteren is hij geweest met zijn pa en gezwommen en gevoetbald en in de speeltuin en noem maar op het weekend was zo om, heerlijk.

Ik heb gelezen maar ik heb het neit onthouden sorry daarvoor meiden.
Bambi: ik heb er denk ik overheen gelezen maar waar kan ik op lois stemmen en waarvoor is dat dan? en je hebt een leuk moederdagkadootje gehad zeg met de voetjes van lois dat zijn echt leuke dingen.

bieb; doe je rustig aan met je hartkloppingen meid, ik heb er zelf ook weer meer last van, probeer je rust te pakken, en nog even dan ben jij ook weer uitgewerkt.
En je vroeg of ik nog wat leuks van joey heb gekregen, hij had op de chreche een grote bloem gemaakt met een gedichtje erin en ik heb gisteren een tegeltje gehad met iets over mama erop heel erg lief, die ga ik in de wc hangen dan zie ik het elke dag.

Rimke; Heb je je punctie al gehad? en anders heel veel sterkte meid, en positief blijven he. wanneer krijg je de uitslag daarvan?
en je bent het weekend naar je broer geweest als ik het goed heb gelezen en jullie hebben het wel gezellig gehad maar beroerd geslapen dat is wel wat minder.

jacqy: naar startrek geweest, jakkes hahaha daar hou ik dus echt helemaal niet van van dat soort films hahaha, en logisch trouwens dat je niet meer zulke lange dagen kan maken op je werk, dat mag trouwens ook helmaal niet, HOe gaat het de laatste tijd met je hoofdpijn?

zo ik ga effe onm en gtst kijken op de laptop en ik ben er vanavond weer eventjes.

xxx linda

Rimke; heb je de punctie al gehad?

Jacqy; nou, zo een lange dag trek ik ook niet hoor. Nouja, donderdag moet ik van 0900 tot 20.00 uur. Iets korter, maar lang zat
Die meisjes van ons die spelen gewoon verstoppertje haha

Linda; je hebt een lekker weekend gehad dus. En ook al zo een mooi moederdagcadeautje, schattig hihi

Bambi; leuk zeg dat Lois in de top 5 staat. Hopen dat ze wint.Ik denk alleen dat mijn stem niet goed gelukt is. Moest nog bevestigen maar kreeg foutmelding...ach, zonder mij is t gelukkig ook gelukt

Meiden, ben strontverkouden. Al 2 nachten slecht geslapen. Droomde dat ik superdorst had, maar had gewoon een droge strot van het door de mond ademen....
tig x wakker.
Vanavond lekker op bedje tv kijken, relaxen.
collega zei ook al dat ik rustig aan moet doen ivm hartkloppingen. maar dat doe ik eigenlijk ook, maar in gedachten ben ik blijkbaar toch met van alles bezig, ontslag enzo. Probeer niet te veel aan die kloppingen te denken, maar heb ze toch.

Vandaag afspraak proberen te maken met CWI, maarja inschrijving was niet goed gegaan. dus morgen maar opnieuw bellen, gezeik altijd. Daar krijg je nou hartklachten van....

ga ef lekker toetje eten...nog 3 uur en dan ben ik weer thuis

Is t bij jullie ook zo klote weer? had witte broek en leuk vrolijk shirtje klaar leggen, maar heb toch maar zwarte kleding aangedaan haha

groetjes!!!

Hallo meiden,
Ik ben sinds een paar dagen weer terug van vakantie. Meteen erna was ik ziek. Ik voel me nog niet helemaal 100 procent, maar wilde jullie laten  weten dat hier alles ok is.Ik probeer snel iets te lezen en vertellen.
dikke kus allemaal

ps Sinds zaterdag neemt madam een paar pasjes los.

he meiden,

Linda een fijn weekend gehad zo te lezen, fijn hoor..joey gelijk gedropt op de creche hahah..nu moet je weer wassen draaien enzo..rustig aan he..
stemmen op Lois hoeft niet meer hahah. we zitten al in de finale.

bieb, dat stomme cwi ook...of werk.....hoe het ook heet tegewoordig...moet er morgen weer heen...heb belabberd weinig sollicitaties verzonden..2 open en 2 gewone...meer niet..ben benieuwd wat er gezecht gaat worden...ik krijg er al stress van laat staan als je zwanger bent..weet ong..hoe het voelt, vorig jaar had ik zetzelfde als jij nu...zucht...komt goed meid..

sterretje weer thuis en meteen ziek..balen zeg..hoop wel dat je vakantie goed was..
en nog 2 wk ong dan is je meisje jarig he..en ze loopt wat los al...goed hoor..

nou ben benieuwd of me zusje erbij zit...ze gaat heel goed en momenteel geeft ie aan dat ze bij de top 5 hoord, maar er kan nog 1.5   uur gestemd worden..ik heb nog een paar stemmen achter de hand gehouden..
zou wel leuk zijn allebij naar de finale..

ga ff relaxen..lois net op bed gegooid dus heb lekker 1.5 uur vrij.

xx bambi

Ha meisjes,

Ik heb de punctie overleefd...............al huilend in de armen van Fons wel te verstaan, de laatste dagen was ik heel rustig en zag het eigenlijk wel zitten, wat moet dat moet zeg maar.
Maar toen ik eenmaal op de behandelingstafel lag, kwamen de tranen. En ben niet meer opgehouden totdat het klaar was.........whahaha! Niet hysterisch hoor, gewoon rustige   bange traantjes.......gelukkig had Fons de radioloog al verteld dat ik erg bang was en waardoor dat kwam, dus hij hield er wel rekening mee en ben extra verdoofd. Helaas lag het tumortje dieper dan verwacht en was niet alles goed te verdoven (tuurlijk) dus ik voelde nog wel iets, gewoon een enorm rot gevoel. Het lag dus dieper en hij kon niet in een keer goed puncteren, na 5 puncties was hij eindelijk tevreden...........Fons vertelde dat ik nog even ben flauw gevallen en dat hij toen de gemeenste heeft gedaan, dus dat is mooi meegenomen...........ik was zo gespannen dat het best kan zijn dat ik ben flauw gevallen, ik had het al een beetje verwacht............maar goed, het is voorbij. Woensdag middag word ik gebeld over de uitslag en volgende week maandag heb ik weer een gesprek met de chirurg. Gelukkig stond hij er wel achter om het er uit te halen, dus ws plannen we volgende week de datum...........
Fons was weer een kei, wat moet ik zonder die jongen...........fijn hoor, gewoon een stel handen om in te knijpen en een brede borst om in weg te duiken..........de lieverd.
Morgen gaat hij weer weg, mocht vanmiddag en vanavond niet tillen, maudy dus ook niet, dus die heeft hij nog in bed gedaan, en is nu even naar de brandweer. Hij wilde thuisblijven, maar dit uitje had hij effe verdiend!
Nou, dat was mijn verhaal. Ik ben kapot van de spanning, de pijn en gewoon de drukte van vandaag. Kruip er zo dus lekker in!

Bambi: nee joh, zo'n wedstrijd is niets voor mij hoor. Zou er niet tegen kunnen dat mensen niet begrijpen dat mijn kindje de leukste en liefste en grappigste is............whahaha!

Sterretje: oei, zo ziek geweest. Wel fijn dat jullie het goed gehad hebben en weer veilig thuis zijn! Ben benieuwd naar je verhalen! En je meiske al een paar passen los, jemig! Wat knap!

Bieb: fijn dat de kast opknapt! Leuk om te zien dat het een beetje wordt wat je verwacht! Krijgen we nog fotoos te zien? Ben erg benieuwd naar je kamertje voor je kleine grietje!

Lin: ook weer thuis en het heerlijk gehad! Fijn voor je, en wat een lekker weer hadden jullie! Wauw! Lekker uitgerust en op naar het laatste rukje van je zwangerschap!

Jacq: hoe was het op de camping???
En lekker een korte dienst vandaag! Van genieten hoor, mensen verwennen je nooit zoveel als dat je zwanger bent of net bevallen............

Tot morgen weer meisjes, ik duik er lekker in!

Terug
Bovenaan