Klusbabes 36 !!!

Goedemorgen!

Zo, ik had gister zo'n gezellige dag met Maudy dat ik niet eens meer ben geweest.
Ze was echt supervrolijk, en veel wakker............dat krijg je er van als je bij de gastmoeder zo veel slaapt........whahaha!
Ik heb lekker boodschappen gedaan, gewinkeld voor mezelf van mijn verjaardagsgeld en goed geslaagd. Ik heb een heel leuk tuniekje en een bloesje gescoord. Verder bij de Wehkamp wat dingetjes van Esprit...........echt mijn merk. Komt vandaag en ik hoop dat het past.
Maudy is echt snipverkouden, ik had net haar hele gezichtje schoon gepoetst van het opgedroogde snot van vannacht, whahaha, en toen nieste ze net.........whahaha! Snotttebriebels overal..........arme schat. Maar goed, ze ligt lekker te kwebbelen enzo, dus heeft er niet heel veel last van.......klinkt allemaal alleen wat schor en snotterig.

Lin: je bloeddruk dus iets aan het stijgen. Hoeveel weken was je nou ook al weer??
En de uk toch weer goed gegroeid! Fijn hoor. Niets meer om je zorgen over te maken dus.

Bambi: tuurlijk ben je trots en vind je die van jou het leukste. Vind ik van die van mij ook! whahahaha!

Bieb: hoe was de eerste keer zwemmen? Vind je het wat?

Jacq: jemig, zo druk geweest? Nou, ik hoop dat je een beetje kan bijkomen........

Ik word vandaag na 16 uur gebeld over de uitslag, ben hartstikke zenuwachtig joh........voel het gewoon kriebelen iin mijn maag........
Waardeloos. Zometeen is het niet goed, en dan??
Nou ja, maar even mijn gedachten verzetten vandaag als het lukt.

goeiemorgen meiden

rimke; een gezellige dag met een snipverkouden maudy gehad haha opgedroogd snot weggehaald vanmorgen een goed begin van de ochtend hahaha.
En na 16.00 uur wordt je gebeld, heel spannend meid, positief blijven he, en hopelijk gaat de tijd een beetje snel voorbij voor je vandaag, ik zal in ieder geval aan je denken. en je bent lekker aan het kopen geweest voor jezelf van je verjaardagsgeld, jemoet jezelf ook wel eens verwennen inderdaad.

Jacqy:   heb je nog een beetje lekker geslapen en tom moest overwerken maar had wat vaags hahahahahaahah, denk om jezelf he doe lekker rustig aan en je rust pakken

Zo ik heb een mega kutnacht gehad om half 2 werd ik wakker met een mega snelle hartslag heel eng, ik weer zweten en te hyperen in me handen geblazen en tom wakker gemaakt die was uiteraard niet blij, na een half uur ging het weer, maar heb daarna dus niet meer geslapen en elke minuut van de wekker gezien. daarna heb ik het nog een keertje gehad, Tom moest om half 6 vanmorgen van bed af en die heeft ook niet meer geslapen dus dat zal ik straks wel te horen krijgen, maar ja pech gehad.
Nu heb ik gewoon zenuwen in me lijf en ga het natuurlijk steeds weer controleren , maar ik ga er vanuit dat het in de loop van de ochtend weer allemaal goed gaat.

Ik heb net me eerste staalpil naar binnen geslikt dus mag na een half uur pas eten en ik heb nu dorst en honger hahahaha,
Het is hier weer mooi weertje maar wederom weer met een loei harde wind.
Ik ga vandaag niks doen alleen de bedden verschonen en lekker buiten hangen en voor de rest ga ik op de bank liggen tenminste proberen dan hahahaha

xxx linda

He lin,

Wat waardeloos! Heb je tijd om even relaxed onder de douche te gaan staan of in bad te gaan liggen? Of even iets van meditatie te doen? Gewoon even rustig op de bank en naar je buik gaan ademen? Even kalmte voor jezelf inbouwen? Of heb je het te druk vandaag? Hou je alsjeblieft kalm he?
En niet schrikken he, van die staalpillen wordt je ontlasting hartstikke zwart, dat je niet denkt dat je iets onder de leden hebt!
Hou je goed vandaag........

Kus Rimke

morgen meiden,

rimke brrr de hele dag in spanning zitten,, ga leuke dingen doen met maudy, dan vliegt de dag voorbij..lekker wandelen, naar de kinderboerderij ofzo..

linda rustig aan meid..die onrust moet uit je lijf en dat gaat niet als jij loopt te stressen en niet rust...en pech voor tom hoor...jij hebt vaak zat beroerde nachten door zijn gesnurk, moet nu niet gaan zeuren dat jij hem wakker heb gehouden..

jacqy...moe van het werken..lekker geslapen hoop ik..

nou zit niet lekker in me lijf...heb ik om de 5 dg wel eens..last van me darmen en kan komt er gewoon heel de dag door poep uit me lijf..klinkt een beetje goor he..
maar goed, Lois is naar de opvang...net ff de was weggewerkt, Lois bed ververst, en al haar kleertjes enzo weer in de machine..boven en beneden ff snel gezogen en gedweild..heb geen zin in extra klusjes vandaag..ga nu ff v kijken, heb nog het 1 en ander opgenomen..vanmiddag ff naar het kruidvat , foto's halen en naar de markt..lekker visje eten vanaaf..en dan haal ik rond 16.00 lois op met de fiets denk ik, anders moet ik eerst auto's gaan wisselen op me man zijn werk.hij heeft haar gebracht, dus mijn auto met stoeltje mee..kijk wel...fietsen is gezond, maar met een zere poeperd....hihih

ohja zal ook nog ff een stemmetje uitbrengen voor me zusje..blegg heb er helemaal geen zin meer in ..kan me ook echt gestolen worden of ze door gaat of niet...ohja liever niet ....ooohhh wat erg...maar ik ken mijn familie, we gunnen elkaar soms het licht in de ogen niet, en we zijn allebij jalours aangelecht..vooral wat betreft elkaar en de kids..kan het gewoon niet helpen, maar mocht ze door zijn en het hele spul winnen, dan moet ik zeker net doen of ik blij voor der ben, terwijl ik er wel wurgen kan...en andersom precies zo, zij begon zondag al te janken, omdat me ouders een poster van Lois hadden opgehangen voor het raam, die had ik ze net gegeven....en je zou nooit iemand voortrekken   bla bla....dan moet jij hem ook printen...duhhhh...en je pikt al mijn stemmers.....zucht..zusjes...zo jalours ben ik nou ook weer niet, ze heeft gelukkig niks om jalours op te zijn...ik ben leuker, liever, mooier, rijker, whahahah dat klinkt erg...maar ben wel minder egoistisch, want als er 1 is die alleen maar zichzelf denkt dan is het me zusje wel hahsaha...leve de familie..

ik ga weer.
xx bambi

rimke; trek je het nog een beetje? nog een paar uurtjes, en wat die staalpillen betreft dat wist ikal dat je ontlasting een gezellig zwart kleurtje krijgt, hahaha ik heb net als bambi heel veel problemen met afgaan dus dat wordt nu weer gezellig maar ik heb lactulose in de aanslag hahaha
Ik wil vanmiddag inderdaad proberen even in bad te gaan, maar ik heb nu gewoon last van hyperventilatie want ik heb het benauwd, ik ga ook voor de rest niks meer doen vandaag heb alleen de bedden verschoond, ik moet weer effe goed ademen maar dat duurt dan altijd weer even dat dat op orde is na zo'n aanvalletje. en vanavond moet ikw eer naar de yoga toe.

bambi: zo effe je hart gelucht hahahaha als ik jouw zo af en toe lees over je zusje ben ik blij dat ik een broer heb, maar die kunnen net zo erg zijn hahahahahaha,
en lekker effe al je opgenomen dingen bekijken je hebt gelijk, je huis is nu wel schoon hoor. en lois is lekker bij de opvang dus je hebt heerlijk de dag voor jezelf alleen. geniet ervan. En wat tom betreft of die nou straks boos is of niet dat interesseert me ook niet hahahahaha hij heeft net wat je zegt mij lang genoeg wakker gehouden

me pa belde net die komt zometeen hier eten we eten spaghetti.
ik ben er later weer eventjes.

xxx linda

Rimke; spannende dag voor je meis, duurt dan wel lang he, tot 4 uur wachten. Maar positief blijven hoor!!!!
Gister  een superleuke dag met Maudy gehad, kun je ook je gedachten ef ergens anders op richten

Linda; bloeddruk iets omhoog, wel pillen voor bloedarmoede.
En wakker geworden van je hartje....gelukkig is t bij mij niet zo erg. Wel rustig aan blijven doen hoor!! Enne pech dat je je man hebt wakker gemaakt, hij houdt jou ook vaker wakker met snurken moet je maar denken, en jij hebt ook je nachtrust dan nodig
Gaat t nu wat beter?

bambi; Joepie, lois hoort bij de finalisten. Spannend. En jij wilt nu eenmaal dat Lois wint, dan stem je toch niet voor je zus. En ef lekker geklaagd haha
Op zich heb ik een supergoed contact met mijn 2 zussen, maar voel me altijd minnetjes als ik bij hun ben. Vindt ze altijd leuker gekleed enzo. Voel me altijd zo een slonsje. En mijn broertje is een verhaal apart haha

Fijn dat ze bij t CWI begripvol zijn. Maar moet je je brieven/mails laten zien daar? Of gewoon de adressen doorgeven.
Vorige x vroeg die vent ook of ik die brieven bij me had, nee dus. Maar verder niet op ingegaan hoor. Dan bellen ze maar na of ik gesoll. heb

Jacqy; druk gehad, jij ook rustig aan hoor

Grappig, bij ons in de straat (loopt in een hoefijzer de huizen), zijn nu incl mijzelf 5 meiden zwanger. Ken ze wel allemaal, maar niet dat t vriendinnen zijn hoor, Maar wel leuk straks. Voor t huis bij ons ligt een groot grasveld waar alle kinderen altijd spelen, dus dat is wel leuk met allemaal zelfde leeftijdgenoten. En er zijn er door t dorp heen nog stuk of 3 zwanger die ik ken, wel grappig

Gisteren was zwemmen leuk. Was nog 1 nieuw meisje, totaal 12 man (ehh vrouw). Aantal al op t einde, maar ook paar rond 23/24 weken (ik dus 23). maar ik had daarvan volgens mij niet de grootste buik haha. Vooral de laatste 5 min ontspannen liggen met van die drijfdingen was erg leuk haha

vandaag weer rustig, ben maar even een klusje voor collega aan t doen

Oja, heb ook nog gereageerd op vacature via werk.nl. Ben benieuwd

ga weer werken....

Pffffffffffffffffff, ze belde al!
Kreeg een halve hartverzakking!
Alles goed, het is goedaardig en gaat om spierweefsel.
Nu maandag om de tafel wanneer dat kreng er uit gehaald wordt..........
Ga effe een fles wijn opentrekken.......
Grapje.

Pffffffffffffffffff, ze belde al!
Kreeg een halve hartverzakking!
Alles goed, het is goedaardig en gaat om spierweefsel.
Nu maandag om de tafel wanneer dat kreng er uit gehaald wordt..........
Ga effe een fles wijn opentrekken.......
Grapje.

Terug
Bovenaan