Klusbabes 36 !!!

@bambi: hee, kop op meid. Even wat slaap zal je goed doen. En mannen, tja, je kunt niet met ze en je kunt niet zonder ze. Ik zou lekker even slapen en even tijd voor jezelf nemen om op te laden.
En heb je de leggings gevonden, wat vond je ervan?
@linda: waarschijnlijk ben je nu de kast in aan het ruimen, hahaha. Oh, dat doet me er plots aan denken, dat ik die van mij ook uit moet mesten.
Hoe laat slaapt Joey nu eigenlijk 's avonds? Wij waren weer koppig en zijn gisteren laat gaan slapen. Tja, ons meisje werd toch even laat als altijd wakker. Wel lekker als je tegen de middag al klaar bent met alles. Ik ging net wandelen en er is gewoon bijna niemand buiten, hahaha.
Doe je rustig aan vandaag.
@jacqy: klinkt als een mooie dag. En wat fijn hoe jullie dat geregeld hadden met de gasten die dan vertrekken. Soms heb je dat je 's ochtends moet komen en dan 's avonds nog eens.
Poeh, de dag erop was wel wat veel van het goede. En dan ben je nog zwanger ook, dus nog eerder moe. Hé, meissie geniet van je wittebroodsweken en prent de herinneringen goed vast in je geheugen. Ik kan er nog steeds van genieten.

Nou, hier alweer wasjes aan het draaien, maar die zon wil maar niet doorkomen. We hebben de was van gisteren maar weer buiten gezet. Ik heb in de keuken gepoetst. Straks weer even de stofzuiger pakken en het bed verschonen boven. Ga ik snel doen nu t meisje slaapt.

@rimke: ben je werken vandaag?
@bieb: en nog geslaagd voor de kleren?

wat stom van me zeg...zag nu pas het verslag van jaq..hahah..meid klinkt als een super dag , die 2e dag wel wat vermoeiend ja, maar nu ff lekker genieten van je witte broods weken..gaan jullie nog op honeymoon of id.

sterretje zekers geslaagd met de leggings..geloof in totaal 4 en leuke shirtjes en rokjes hahah..ben meestal ook vroeg op en dan heb je echt wat aan je dag..nu toch maar terug gegaan en ben wat beter gehumeurd...maar moet nog zo veel..heb echt een vracht wasgoed liggen en het beddengoed zit nu in machine..die gaat zo aan me verse waslijn die me man aan het creeeren is, ga niet wachten op verhuizing wil nu me beddengoed naar buiten..in de droger gaat me geur er zo uit..af fijn moet nog zat doen...gelukkig is me man lief geweest, heeft gezogen, de wc gedaan en de vaat...ben perplext...ach soms helpt preken wel, dan gebeurt er wat hahahah.

nou ga hem ff assisteren..Lois ligt te slapen..en dan ff een happie eten en de was ophangen..en nog een wasje draaien...zucht lang leve het weekend...zal blij zijn minder te werken..dan moet niet alles in het weekend..ach straks lekker ff helemaal thuis.

xx bambi

hey meiden

ben ik hahaha

bambi: dus je man heeft evengoed wat in huis gedaan, ik ben jaloers want als ik een preek geef of niet ik sta er altijd alleen voor, die van mij doet echt niks,
en je was vroeg vanmorgen hahaha, maar gelukkig is je humeur weer beter, tja wat kan ik erop zeggen, een nachtje doorslapen is er bij   mij al bijna 4 jaar niet bij en vooral de laatste maanden niet, maar ja je gaat er aan wennen moet je maar denken, en wat zieke mannen betreft die zijn allemaal hetzlefde want ze zijn zoooo zieilig en kunnen niks, maar wij vrouwen moeten gewoon door, maar goed het is niet anders.

sterretje; je bent lekker bezig geweest in huis, en is de zon uiteindelijk nog doorgebroken, hier wel in ieder geval.
en je vroeg hoe laat joey op bed gaat, tussen half 8 en 8 uur, en dan wordt ie meestal nog een aantal keer wakker in de nacht, en tussen 6 en 7 is ie weer paraat.

zo bij mij thuis zijn de slaapkamers en kasten en alles wat er bij hoort helemaal schoon, morgen ga ik zelf nog even de badkamer schoonmaken en dan kan boven alles ingericht worde, Dinsdag ga ik samen met me schoonzus de keuken schoonmaken, en ik heb met joey vanmiddag al zijn speelgoed schoongemaakt en dat heeft lekker in de zon gedroogd, ik stap net in huis en ben helemaal gesloopt, ik lig nu effe lekker in de bank met de laptop op me buik en ik lig er vanavond niet laat in hahaha

Rimke waar ben je/ moest je nou werken dit weekend??

ik ben er later misschien nog eventjes.

xxx linda

Jacqy; eindelijk bericht van je. Had net al je fotos op Hyves gezien en je zag er super uit!!! Nu de rest van de fotos nog....Jullie hebben dus een geslaagde dag gehad, en in ieder geval ja gezegd haha. Zeker snel gegaan he? En kan me voorstellen dat je kapot was, was ik ook en was toen niet eens zwanger haha. Geniet van je wittebroodsweken!

Bambi; af en toe kan je mannen wel achter t behang plakken. en vooral als ze 'ziekjes' zijn, net kleine kinderen....
Hier vandaag ook weer heerlijk t wasje buiten gehangen, vindt ik altijd veel fijner

Linda; is de verbouwing nu klaar? Je bent zo flink weer aan t poetsen...ach dat doe je toch altijd haha
En ben je nog ziek geweest? misschien een klein buikgriepje?

Morgen om 9.15 voor 20 weken echo. Spannend hoor, toch wel zenuwachtig.  Jacqy; jij hebt morgen toch ook je 20 weken echo?

verder de hele dag vrij, gaan even naar retailpark en boodschappen doen enzo

Vandaag de garage opgeruimd, sjonge wat een zooi. Maar nu is t eindelijk weer s netjes.

Mannetje net weer met zn broers en neefjes gevoetbald. en nu heeft hij weer overal last van haha, hij staat nu op de trilplaat ...gek

Mijn moeder is al info aan het zoeken voor een chaletje als ik bevallen ben. Ze wonen natuurlijk van 2 uur rijden, Ik al beledigd want ze kunnen hier ook slapen. Maar ze willen graag wat langer blijven, en ze snappen dan zelf ook wel dat we op een gegeven moment alleen willen zijn. Ja, dat klopt ook wel. dus gaan ze een huisje huren ofzo. En ze wil toch in de buurt zijn om te helpen

Oja, mijn zwager die al tijd thuis is omdat hij toen dat ongeluk heeft gehad, wordt volgende week maandag aan zn been geopereerd. WOnd gaat elke keer open, echt heel dik littekenweefsel en nu gaan ze dat met plastische chirurgie proberen goed te maken.
Deze week nog even de kast brengen, kan hij die nog verven haha

ga stoppen, toedeloe dames, morgen horen jullie hoe t was!

Meisjes, ik leef nog, heb avonddiensten gehad, en overdag wat quality time voor mijn man en kind.............is hard nodig want het gevaar van uit elkaar groeien ligt hier behoorlijk op de loer......
Kan dus zijn dat ik hier de komende tijd iets minder ben, maar als fons in het buitenland zit ben ik er natuurlijk gewoon............we lopen hier zo langs elkaar heen dat ik aan de bel heb getrokken zaterdag ochtend............het gaat gewoon niet goed zo, of het gaat wel goed zo, maar wij zien elkaar erg weinig.........nou ja, jullie begrijpen het vast met die beroepen van ons!!

Bieb : succes morgen! Veel plezier vooral! Ben benieuwd wat het wordt..........whahaha!

Jacq: ga zo je verhaal lezen en je fotoos bekijken, en ook jij veel plezier en succes morgen!

Bambi: jemig, ik hoop dat Lois wat langer slaapt vannacht............

Linnie: hoe is het nu met je??

Sterretje: wil even kwijt dat ik het echt super gezellig vind dat je hier weer wat vaker bent............het is gewoon ontzettend druk met zo'n kleine he? Maar erg gezellig hoor!

Meisjes, tot morgen, ik duik er in! Het zal wel morgen avond worden als fons naar de brandweer is!

goeiemorgen meiden

bieb; en jacqy;v andaag de 20 weken echo, heel veel plezier

bieb; tuurlijk is het spannend de 20 weken echo, maar dat gaat helemaal goed komen, je wilde weten wat het wordt toch?
en je zwager wordt weer aan zijn been geopereerd, hopelijk werkt dit met de plastische chirugie wel en hahaha eerst effe je kast brengen voordat ie wordt geopereerd hahhahahaha.

rimke; o jee meid, goed dat je aan de bel hebt getrokken wat fons betreft, het moet niet zo zijn dat jullie helemaal langs elkaar leven, dan gaat het inderdaad niet goed, praat er maar goed over, we zien je wel weer verschijnen, je gezin gaat voor zo is het gewoon.

nou gistermiddag om 5 uur kreeg ik de mega diaree niet normaal meer, tot gisteravond, ik zei al als   het vannacht nog steeds zo is dan had ik de huisarts vandaag gebeld want ik ben toch zwanger en hou er niet van. Maar gelukkig zakte het gisteravond weer af, maar mijn broer zit al 5 dagen met de diaree in huis, en dat ging vanaf gisteren weer wat beter. maar ik voelde me niet ziek ofzo moest alleen de wc in de buurt hebben hahahaha.
Zo de wasmachine draait alweer hier, is alweer bijna klaar, en dan gelijk de volgende draai erin, tom heeft al onze schone kleren alweer meegenomen, en dan vanmiddag als joey op de chreche zit mag ik alle kasten weer zachtjes aan gaan inruimen, heel lekker idee, Mijn schoonzus gaat vanmorgen me badkamer nog schoonmaken dus dat hoef ik niet te doen scheelt weer hahaha,
meiden ik ben er later weer even vandaag,

xxxx linda

He meiden,

Ben ik weer eventjes. Ging kijken of we al van bieb iets hebben gehoord over de echo... spannend meis! En lekker de hele dag vrij genomen.

Ik ben om half 2 aan de beurt!

Laat dan nog ff weten hoe en wat!

x jacqy

Terug
Bovenaan