Zo, ik heb al de hele boel bij elkaar gevloekt............
Ik vanmorgen vroeg wakker, gedouched, kop thee, maudy uit haar slaap getrokken en met haar snotkop naar de oppasmoeder gebracht en op naar mijn werk............
Kijk ik daar op de lijst heb ik een avonddienst!!!
Al die poeha vanmorgen om niets...........kan ik zometeen aan de slag, tot 23.15!
Wat een toestand...........baal als een stekker maar goed, inmiddels is fons thuis, de vloeren zijn gezogen, er draait een was en ik heb een potje gekookt voor maudy.
Belde net de oppasmoeder dat ze zelf ook helemaal niet lekker is, en of we maudy wat eerder konden halen, zal wel een uur of 12 worden..........prima, heeft fons effe lekker kunnen slapen in ieder geval.
Maar goed, ik heb nu dus 4 avonddienst ipv 2 dagdiensten en 2 avonddiensten...........pfffffffff, wel goed voor mijn onregelmatigheids toeslag.
Lin: he shit, wat een toestand, lekkage! Net alles nieuw gestucd enzo...............wat enorm balen. Nou, hou je kalm, je kunt er niets meer tegen doen...........hoop dat zee snel komen om het dak te repareren en dat ze het nu wel goed doen.
Bambi: ook lekker je haren gekleurd, ik ook van de week.........weer de grijze haren weg gewerkt. En Lois zo lekker aan het knuffelen, leuk he? Ik ben ook zo van maudy aan het genieten, ze is zo vrolijk! Echt super leuk.
En ja, ik wil het tumortje er uit hebben, ondanks dat het goedaardig is. Is gewoon een gevoel, het hoort er niet en zometeen wordt het wel kwaadaardig. Het kan. Gebeurt niet vaak maar toch...........
Nou, ik ga nog even verder met wassen weg werken. Maudy had haar luiertje los gekregen dus haar hele bedje was vies en nat. En zeker nu met die snotneus (snot zit overal) ben ik elke dag haar bed aan het verschonen..........arme griet. En arme mama.........ach, ik vind het niet erg, hoort erbij.
Tot later misschien!