Klusbabes 36 !!!

hey meiden

rimke; wat een goed nieuws meid, ik wilde vanmiddag al eerder kijken of er al nieuws van je was maar ik heb een beetje oorlog met joey gehad vanmiddag hahha
en nu gaan ze dat ding er tohc gewoon wel uithalen he?
ik heb helemaal super blij voor je meid, en goed nieuws mag 2x verteld worden hahaha

bieb; wat gezellig zeg dat jullie met 5 meiden zwanger zijn zeker leuk voor als de kinderen wat groter zijn hebben ze speelkameraden.
en je zwemmen was wel leuk gisterne gelukkig maar, en wel een grote groep zeg 12 man wel gezellig. en je hebtg weer gesolliciteerd, waarvoor?

Zo ik heb dus met joey oorlog gehad vanmiddag, ik was zo boos niet normaal, hij was zo dwars en ik moest naar de fysio en dan zegt hij gewoon doodleuk ik blijf hier ik ga niet mee, en zich ergens verstoppen waar ik nu niet meer bij kan, en met dingen gooie en zo super super super dwars, dus op een gegeven moment was ik zo kwaad dat ik tekeer ging tegen hem, maar hij vertrok geen spier, dus ik had gezegd dat als mama bij de fysio terug is mag jij niet meer buiten spelen want mama is goed boos op je en dan doen we het zo.
Dus bij me [pa aangekomen ging hij daar onder de tafel liggen en op een gegeven moment zegt ie voordat ik naar de fysio ging mama ik ga nu luisteren en je krijgt een dikke vrienden knuffel. Dus ik zei dat is goed maar je mag nog steeds de deur niet uit als we weer thuis zijn. en daar heb ik me aan gehouden en hij weet het verdomd goed, we moesten weer even laten zien wie de baas is hahaha en dat ben ik.

Met me hartkloppingen gaat het wel weer, niet zoveel op letten, maar ik heb gewoon zenuwen door me lijf en dat moet er weer eventjes uit, maar dat gaat weer goedkomen, ik kom ook gewoon helemaal van die hartkloppingen af.

ik ga nog effe tv kijken en morgenochtend dan lees ik weer bij.

xxx linda

goeiemorgen meiden

na een heerlijke nacht te hebben geslapen kom ik net naar beneden en hebben de de regen in huis, we hebben lekkage en vanmiddag kunnen ze pas komen kijken, Waarschijnlijk zit het lood dat op het dak zit niet goed, tom heeft nu op joey zijn kamer de plinten weggehaald en handdoeken in de muur zeg maar gedaan dus hopelijk houd dat het wat tegen. baal gigantisch als een stekker hopelijk wordt het niet erger.

Het lijkt wel een dejavu toen ik 8 maanden zwanger was van joey hadden we ook in ene een lekkage van hier naar gunter toen was het nog erger en stroomde het echt helemaal naar binne toe. ik wist toen echt niet hoe ik het had, stond ik met megabloeddruk op een trap met badlakens de regen tegen te houden tegen het plafond.

maar goed, ik moet zometeen toch joey naar de chreche brengen en dan blijf ik maar thuis kijken hoe het gaat.

xxx linda

Hoi meiden,

Linda jeetje balen van die lekkage man, toch niet je nieuwe behang en vloer aangetast ?
en joey gisteren zo draak..goed dat je hem ff streng aanpakt, hebben ze toch nodig soms.

rimke wat een geweldig goed nieuws meid..dat mag wel 2x hihih..je wilt het er toch uit ? kan iets wat goed is, dan ook slecht worden ??

bieb wat leuk zoveel zwangeren in de straat, vooral als de kindjes wat groter zijn kunnen ze spelen..het 1e jaar doen ze dat nog niet..
heb ook een speeltuin voor me deur, en daar zijn altijd veel kinderen..soms ook mama's erbij, maar het houd me tegen, want Lois loopt nog niet, dus wat moet ik daar doen hahaha.. ze kan daar nog niks.

jongens heb spierpijn hahah, gisteren 2x gefietst, wel lekker hoor.
gisteren dus naar de markt geweest..en ff foto's gehaald..nog een leuke broek en jurk voor lois..heel veel leuke haardingetjes voor haar..wat make-up voormezelf en een nieuwe tas..haarkleuring op de markt, ben weer een stukje lichter nu..bovenop is het heel blond hahaha...en lekker visje op.
me man was gisterenaaf naar zijn oma, die was jarig..ik bleef thuis en gooide lois op bed..toen me haar gekleurd..verassing...hahahah

vandaag nergens zin in..kwa schoonmaken enzo...me vriendin komt vanaaf, doe ik na het eten wel ff de stofzuiger erdoor..nu nog niet nodig, en als de hond er heel de dag loopt vanaaf wel nodig hahahah
gisteren ook al gedaan dus..
het is echt gezellig met me meisje...ze is zo lief...ze wil steeds kroelen en is echt zon knuffeldier aan het worden met der lieve lachje en der mamamamamam heel de dag mamama hahah.
ze zit nu in de box en sliep net uit tot half 9 lekker hoor..van de week ook al een paar x..
straks als ze slapen gaat, ga ik me ff aankleden.

vanmiddag half 5 nog even naar de tandarts met zijn alle..me man zit nu voor het 1e bij onze tandarts, die van hem gaat met pensioen en onze tandarts zit in hetzelfde gebouw..maar goed we hebben controle en ga normaal altijd met me ouders..nu dus ook me man en Lois moet ook mee, dus komen we daar met zijn 6 aan hahah..gelukkig is de vriend van me zusje thuis dan past die op amy, anders moest die ook mee hahahah..

nou ga eens ff een paar stemmen voor me nichtje uitbrengen.

xx bambi

Zo, ik heb al de hele boel bij elkaar gevloekt............
Ik vanmorgen vroeg wakker, gedouched, kop thee, maudy uit haar slaap getrokken en met haar snotkop naar de oppasmoeder gebracht en op naar mijn werk............
Kijk ik daar op de lijst heb ik een avonddienst!!!
Al die poeha vanmorgen om niets...........kan ik zometeen aan de slag, tot 23.15!
Wat een toestand...........baal als een stekker maar goed, inmiddels is fons thuis, de vloeren zijn gezogen, er draait een was en ik heb een potje gekookt voor maudy.
Belde net de oppasmoeder dat ze zelf ook helemaal niet lekker is, en of we maudy wat eerder konden halen, zal wel een uur of 12 worden..........prima, heeft fons effe lekker kunnen slapen in ieder geval.
Maar goed, ik heb nu dus 4 avonddienst ipv 2 dagdiensten   en 2 avonddiensten...........pfffffffff, wel goed voor mijn onregelmatigheids toeslag.

Lin: he shit, wat een toestand, lekkage! Net alles nieuw gestucd enzo...............wat enorm balen. Nou, hou je kalm, je kunt er niets meer tegen doen...........hoop dat zee snel komen om het dak te repareren en dat ze het nu wel goed doen.

Bambi: ook lekker je haren gekleurd, ik ook van de week.........weer de grijze haren weg gewerkt. En Lois zo lekker aan het knuffelen, leuk he? Ik ben ook zo van maudy aan het genieten, ze is zo vrolijk! Echt super leuk.
En ja, ik wil het tumortje er uit hebben, ondanks dat het goedaardig is. Is gewoon een gevoel, het hoort er niet en zometeen wordt het wel kwaadaardig. Het kan. Gebeurt niet vaak maar toch...........

Nou, ik ga nog even verder met wassen weg werken. Maudy had haar luiertje los gekregen dus haar hele bedje was vies en nat. En zeker nu met die snotneus (snot zit overal) ben ik elke dag haar bed aan het verschonen..........arme griet. En arme mama.........ach, ik vind het niet erg, hoort erbij.
Tot later misschien!

bambi: zo zeg jij bent lekker geslaagd gisteren op de markt, en leuke haardingen voor lois haar haartjes gekocht nou met die bos van haar kan dat makkelijk hahahaha,
En spierpijn van het fietsen haha er was ook wel een harde wind niet normaal meer.
En vanmdidag met ze alle naar de tandarts ben je er gelijk weer voor een half jaartje vanaf en kan lois alvast wennen aan de lucht daar hahahahahah.
en vanavond komt je vriendin op visite dat is gezellig en vandaag lekker een luie dag je hebt helemaal gelijk hoor meid, en je haar een kleurtje gegeven vond je man het wel mooi?

Zo er liggen handdoeken boven in de spouw zeg maar dus die absorberen het water op, vanaf half 9 is er geen gedruppel meer naar beneden gekomen, ik doe de handdoeken effe verversen om het uur en in de droger en hopelijk gaat het nu niet meer regenen, vanmiddag wordt er naar gekeken en ik hoop echt dat het komt door dat lood wat niet goed ligt want anders ga ik gillen hahahah. Ik laat de pannen op hun plekje op de grond staan want je weet natuurlijk maar nooit
Ik kan ook gelijk weer op bed ik ben nu gewoon helemaal kapot, ik ga zo nog effe onm van gisteren kijken en dan joey om 11 uur van de chreche ophalen.
Ik ben er later vandaag weer.

xxx linda

rimke; jezus zeg dat is flink balen dat je dus avonddiensten hebt, en de oppasmoeder is ook al niet lekker maar gelukkig is fons er die kan zich dan over maudy ontfermen.
en hoe heeft ze nou in godsnaam haar luier losgekregen hahahah zal zeker een kledderboel zijn in haar bedje arme jij hahahah.
nou doe rustig aan meid, en hopelijk kan je nog effe liggen voordat je aan het werk moet.

xx linda

Rimke; wat een goed nieuws!!! gelukkig maar zeg, weer een zorg minder. Alleen nog ef kijken wanneer t eruit kan

En lekker druk lopen doen terwijl je avonddienst hebt...zal je altijd zien

Bambi; lekker bezig geweest en haartjes geverfd. Nieuwe foto willen we zien!

Linda; shit zeg zo een lekkage. Hoop niet dat al je nieuwe dingetjes verpest worden
En dan ook nog ruzie met Joey, bandiet haha

Ik had trouwens gesoll voor een adm functie. Bedrijf stond er niet bij, was via CWI. we zien t wel of t wat wordt

Bah, vandaag tot 8 uur werken. Ik mag wel beslissen wat we gaan eten, dus ef wat lekkers bedenken

verder niets spannends te vermelden. gisteren wilde mannetje naar zn moeder op bezoek, maar echt geen zin in. Nu gaan we morgenavond na t eten, en dan trakteren we haar op een sorbet. ben toch de hele dag vrij, dus genoeg tijd om uit te rusten. Ben deze week wel wat moeier, maar kan ook zijn dat ik zo verkouden was en dat t hier gewoon rustig is.Krijg je ook geen energie van.

zo, ga ef thee zetten en lekker de bammetjes eten

Terug
Bovenaan