Klusbabes 36 !!!

omg Linda naar de bakker en nog condoleren terwijl je met je bevalling bezig bent, zo kan je het wel stellen, ik denk dat die krampen gewoon weeen zijn, niet iedere vrouw schreeuwt het uit en doen de weeen helemaal geen pijn maar gewoon wat vervelend gevoel..vind wel dat ze je vanmiddag moeten houden hoor, morgen ben je op ....

bieb al veel in het huishouden gegaan man, tja kan je beter vroeg doen want straks is het niet meer te houden van de warmte, jammer van die jurkjes joh, heb dat meestal ook met me voorkantje hahah. vanaaf druk met vanalles kopen, hoop dat de wagen wat is hoor.

ik loop hier steeds achter Lois aan..die loopt met de loopwagen, maar kan nog niet zelf draaien..dus dan staat ze weer bij de tafel, tegen de bank, de deur, de kast enzz..ze is momenteel de hond aan het pesten door het kattenluik heen, ze vind dat luik zo leuk...gisteren had ze trouwens 1 van de katten aan de staart vast en ik riep heel hard hee, dat mag niet. daar schrok ze best van..nu doet ze het zachtjes, man ze werd steeds wilder met die katten, ze vind ze zo leuk, maar ze moet wel zachtjes doen..die beesten vinden alles best, ze slaan niet , maar als Lois ze pijn gaat doen dan kan je verwachten dat ze het een keer zat zijn he.

Heb nog een paar vacature's gevonden..straks Lois ff op bed gooien en dan ga ik eens mailen..
heb net ook gesopt en gezogen en vind het weer goed voor vandaag..zit stil en begin al te soppen...
hoooo er gaat er 1 met mama's tas vandoor..

doeiiiii xxx Bambi

Linda; half aan t bevallen en toch nog condoleren, ach ja t houdt je van de straat ...Misschien ook beter om toch maar in t ziekenhuis te blijven?
En je hoeft echt geen sorry te zeggen hoor dat je geen tijd hebt om te reageren...hallo...je bevalling komt eraan!!!!
Mannetje hoeft nu even niet naar Zeeland, hier is t veels te druk

Bambi; haha leuk altijd om te lezen die verhaaltjes over jullie kids. wat je zegt, eens heeft de kat er genoeg van en dan kan t flink pijn doen, nouja, dan weten ze t wel voor de volgende x.   En ook klaar met soppen, gelijk heb je, door de hitte loop je zelf al te soppen hihi

heb eindelijk een superleuk jurkje gekocht, maatje groter ivm boezem haha, geen speciaal zwangerschapsjurkje maar loopt wijder uit, dus buikje kan er mooi in groeien.....

broertje belde net...heeft scharrel met 1 of andere doos, zo maar s op zn Hyves kijken. Zijn zussie moet natuurlijk wel die griet goedkeuren

ik ga eten en tot later!

bambi: lois wordt al wilder met de katten, ongelooflijk wat die beesten toe laten als een ukkie ze effe bij de staart grijpt, net of ze voelen dat er een klein kind met ze bezig is, en ze is lekker het huis aan het terroriseren met haar loopwagen hahaah
Succes met de vacatures schrijven, is het wel een beetje naar je zin?

bieb; o je man hoeft niet naar zeeland dat scheelt weer, en de jurkjes zijn geruild en naar het zin, gelukkig, Ik heb trouwens ook niet alleen maar positiekleren aan hoor ik heb truitjes aan van als ik niet zwanger ben, die zitten dan wel strak maar het kan hahahaha.

Hier alles nog hetzelfde, zometeen weer naar het ziekenhuis, en joey is nu al een uur bij mij op bed aan het vouwblaadjes knippen en nu is ie tom aan het pesten.
Ik mag niet zelf beslissen of ze me iin het ziekenhuis houden als hun zeggen datik weer naar huis kan dan moet ik naar huis en bellen als er wat veranderd, heel vervelend maar ja zo werken ze nou eenmaal.
Vanmorgen wezen condoleren wat was ie mager geworden niet normaal meer, maar goed het hoort bij hetleven moeten we maar zeggen.

Ik ga ervanuit dat ik straks gewoon weer naar huis mag dus dan benik er vanavond nog eventjes

xx linda

He meiden!

Lin, jeetje zeg, wat jij allemaal nog doet als je bevalling bijna begint! pfff...   Dus zo weer naar zh. ben benieuwd!

Bambi, is lois de poezen aan het pesten! haha ach.... arme beesten!

Bieb, leuk jurkje gekocht. ik heb vanmorgen ook weer een truitje en broek en bh gekocht. helemaal leuk!

Ben vandaag lekker vrij. Heb net groeiecho gehad. helemaal leuk weer. Ze ligt precies op schema dus dat is mooi! Verder ligt ze netjes met hoofdje naar beneden. dus mamma helemaal tevreden! haha
Vond dit leuker dan de 20 wkn echo. toen had ik een niet zo leuke dame. deed alles heel snel enzo. nu deed die ander het veel rustiger, kon veel meer zien.
Morgen een onwijs dukke dag op werk, dus weet niet of ik nog kom buurten, maar hou zeker lin in de gaten/!

x jacqy

Jacqy; fijn dat alles goed is met die kleine uk. En een leukere vrouw dan vorige keer. Wij hadden vorige x een hele leuke vrouw. Maandag heb ik 30 weken echo, ook omdat placenta vorige keer laag lag, en ze zullen ook wel de kleine opmeten
en lekker vrij vanmiddag. Succes met de drukte morgen en we zien je wel weer

Linda; Als je mocht kiezen zelf, had je dan wel graag in het ziekenhuis gebleven? Nouja, ik denk dat ze wel weten waar ze mee bezig zijn...je houdt de spanning er wel in haha

Mannetje was lekker vroeg thuis, 4 uur. Ligt nu ef in de tuin te snurken. Denk dat we zo frietjes gaan eten en dan kinderwagen kijken en de rest.
Heb net andere zus gebeld of zij weet of mijn andere zus de wagen nog gebruikt, en volgens haar wel. Nouja, dus koop wel een andere

Zo, ga mijn vent s wakker maken, moet zn kop met haren nog scheren, nooit veel werk haha

jacqy: de kleine ligt dus goed op schema helemaal top, leuk he dat je haar weer eens kan zien dan, en morgen druk op jewerk, ook effe weer aan jezelf denken.

bieb: lekker dat je man vroeg thuis was vandaag, en veel plezier met de wagen bekijken hopelijk is het naar je smaak.

zo kom net weer uit het ziekenhuis,en de ctg was goed, en ik moest naar de wc daar en ik ga dan niet op de bril zitten want dat vind ik vies en toen viel zo me slijmprop eruit wel een grappig gezicht.
Morgenochtend   om half 8 moet ik me in het ziekenhuis melden end an gaat het gebeuren of de weeen moeten vandaag nog op gang komen maar anders wrodt ik morgen ingeleid,
dus meiden waarschijnlijk tot een zondag want ik moet er misschien nog een dag in blijven omdat ik met gebroken vliezen heb gelopen maar dat merk ik wel, eerst effe bevallen.

xxxx linda

ik lees net dat we tot zondag op het forum kunnen en dat ie dan 2 dagen niet bereikbaar is vanwege een nieuwe site wat ze ook hebben, ben benieuwd allemaal. gelukkig hebben we nog hyves hahaha.

ik ga nog effe liggen en dan nog effe naar me schoonzus om me grote vriend te vertellen dat hij morgen een grote broer wordt de lieverd.
meiden jullie zien mij weer verschijnen en hopelijk al van het weekend.

xxx linda

Jezus lin, je houdt jezelf wel bezig zo, ik had zo'n goede hoop dat jullie mannetje zou komen! Nou, morgen is hij er.........zit ik er 1 dag naast, tenzij je nu nog opschiet.......hou vol he!

Jacq: je meisje keurig op schema qua groei! Super nieuws, leuk he, dat kijken naar je uk!

Bieb: veel plezier met shoppen!

Sterretje: progesteron! Hebben ze dat niet geprikt bij je? Kun je als nog om vragen he? Als het voor jou helemaal in het plaatje valt? Succes met werken maar weer!

Bambi: maudy begint hier ook te gillen als ze de katten ziet, de ene is doof dus das niet zo erg...........whahaha!

Nou op mijn werk is heel lief gereageerd op mijn nieuwe baan! Super, had ik niet verwacht maar toch heel erg lief........
Ik kwam met daverende migraine thuis, dus even pillen in genomen en een uur geslapen, fons lekker gekookt en het meiske opgehaald bij de oppas. Die ligt er nu lekker op, al lag ze wat te mopperen, ze ligt alleen in een romper en dat is ook raar natuurlijk, vond de slaapzak echt te warm. Maudy is nooit een koukleum gewend en ook gewend aan een koude kamer, dus dit is echt warm voor haar, alleen een romper kan dus prima en anders horen we het wel vannacht!
Nou, ik kruip er na mijn sigaretje ook in, fons is nog even touren op de motor........die komt wat later weer thuis!
Tot morgen!

Terug
Bovenaan