KLUSBABES 6 !!!

Hey lin,

Jij ook een fijne dag. Is het gisteren gezellig geweest met je vriendinnen? Werkse vanmiddag en tot vanavond ......

liefs happy

Dag meiden,
Vanmorgen ben ik eerst naar het toilet geweest en daarna heb ik 2 nippons gegeten in bed. Daar lig ik nu een half uur vol te krijgen voordat ik wat ga doen. Dus vandaag zal het goed gaan hoop ik, maar morgen zal ik dit niet op mijn gemak kunnen doen.
@linda: Ik heb vorige week toegegeven aan de moeheid, maar gisteren niet en heb nu wallen onder mijn ogen. Ik lijk ook een verkoudheid op te lopen. Toch maar vitamines halen denk ik.
Oh ja werk ze, lin.
@happy: dat is minder gezellig als je alleen moet eten, maar gelukkig is de hond er weer.
liefs,
        sterretje

Goedemorgen meiden!

bambi, volhouden hoor! het is het echt waard! ik ben nu sinds half mei gestopt met roken. En gaat echt goed! denk er vaak niet eens meer aan! je kan het meid!!
Linda, was t gezellig gisteravond?
Rimke, Sterretje en Engeltjuh, wat goed zeg al die kwaaltjes!! haha het is voor t goede doel he?! ben blij dat het goed met jullie gaat!
Hier gaat het weer iets beter. geen last meer van mijn maag en darmen voel me alleen nog flink slap. Wel nog last van mijn onderbuik.. maarja.. gaat vanzelf wel weer over..

Liefs Jacqy

Hey meiden,

Sterretje; gelukkig dat het vandaag goed gaat maar, snap dat je het niet iedere dag zo kan doen. Goed voor jezelf zorgen he, als je moe bent ga je gewoon lekker liggen en als je huis een rommel wordt komen de klusbabes wel ff helpen hoor hihi ......

Jacqy; gelukkig ben je weer wat opgeknapt he ........ er zijn op dit moment ook zo veel zieken.

liefs happy

Meiden, ga wieberen ....... tot later, fijne dag verder

knuf happy

happy,

jij ook een fijne dag! en hoop voor je dat je mannetje toch een beetje optijd thuis is!

Liefs Jacqy

Zo, ik ben ook weer thuis.
Bambi, doorzetten met het stoppen met roken. Hoop echt dat je het volhoudt, is goed voor de gezondheid voor de kleine (die hopelijk nu al in je buik zit) en kan je nog wat extra's voor hem of haar kopen ook, of natuurlijk voor jezelf .
Ik ben er weer helemaal boven op. Ben klein beetje moe, maar goed, dat ben ik wel vaker (heel veel vaker).
Dadelijk krijgen we onze nieuwe eettafel, wel 1,5 jaar naar gezocht voordat we de geschikte vonden.

ha hallo allemaal

met het konijn gaat het weer wat beter ik heb ook wel echt pech he deze tijd maar goed ik ben blij dat ik thuis ben om voor hem te zorgen heb nog steeds wat last in m'n rug
verder raar gevoel in m'n onderbuik dus zal wel gewoon ingi worden best @#$
maar goed gewoon met volle moet weer verder dan maar

de ontstekings pijn valt gelukkig mee dus het is niet zo heel erg dat ik nu even geen antibiotica slik

knuf m

Terug
Bovenaan