KLUSBABES 6 !!!

Goedemorgen allemaal!!

Zo wat is er hier gisteravond veel gekletst zeg!!! heb het nog niet allemaal bijgelezen maar dat doe ik als ik vanavond thuiskom van m'n werk!

Linda, dank je voor het zoeken. Ik ga vanavond zelf ook nog even verder zoeken, toch wel benieuwd.

Ben ook benieuwd of Sterretje het vanochtend doorhoudt....sterkte!

Toedels!!

hoi meiden,

snel berichtje vanaf me werk.
sterretje vandaag indd. me nieuwe bed, me mannetje is vrij, ik moet werken. en gisteren avond toen ik naar bed ging begonnen de krampjes weer. ben wel 4 x wakker geweest. man en heb het nu ook best wel erg. het trekt zelfs naar me rug. bah.

heb nog niet gerookt vanmorgen goed he.
ga nu aan het werk meiden.

xxxx Bambi

goede morgen allemaal

bambi volhouden he ik ben nu een maand gestopt met roken en voel me een ander mens (jammer van de tegen slagen natuurlijk)heel veel sterkte en mijn advies is om er niet aan proberen te denken en te blijven denken met dat ding word ik nooit zw veel succes
ik weet hoe moeilijk het is.

de rest heel veel succes ook met alle kwaaltjes

x knuf m

p.s. ga even boodschappen doen voor m'n konijn hij is niet zo lekker.

goeimorgen meiden

pfff wat zijn jullie aan het kletsen geweest gisteren,

Bezig bijtje, het word voor jouw nu spannend, hopelijk wordt de pijn niet erger bij je nu je geen medicijnen mag hebben voor de ontsteking

Kruimels: je vroeg of ik jan smit en nick en simon ken, Jan smit is de neef van mijn man, maar wij zien jan nooit, en ik houd ook niet van de muziek van jan smit en nick en simon en ook niet van de 3 j's haha bij mij in huis zul je geen cd's van hun vinden

Rimke en engeltjuh en ook sterretje: als jullie moe zijn en je hebt tijd om even te gaan liggen of slapen, raad ik jullie aan om dat ook echt te doen want je rust heb je echt nodig, en over 8 maanden kan dat niet meer haha, nee echt hoor ik meen het, mijn verloskundige zei dat ook steeds, als je moe bent geef er aan toe het huishouden komt daarna wel weer

linda: al weer beter??

en de rest die ik ben vergeten sorry, ik ga zo effe bijlezen

xxx linda

hey bambi

hoe voel je je vandaag?? ik hoop van wat lekkerder in je velletje haha, en misschien ik hoop het zo voor je nog een paar dagen meid, enne vanavond veel plezier met jullie nieuwe bed
xxxx linda

Goeimorgen meiden,

Ben lekker in mn huis bezig  bah word er wel eens doodziek van hoor !!!!! Zo ben je klaar en zo kan je weer opnieuw beginnen .......Vanavond weer alleen eten, vind het zwaar ongezellig zeg. Maar ja, moet maar ff he, kreeg gisiteren avond te horen dat hij waarschijnlijk heel de volgende week ook zo laat moet werken.
Vanmiddag ff nar een vriendin toe, das dan wel weer gezellie  Mn hondje is ook weer thuis, die is vanaf donderdag bij mn ex geweest , getsie wat was het hier in huis een stuk stiller zeg ........ Ben blij dat ze weer terug is !!!!! Nou dat was het ff, ga weer lekker verder

kus happy

hey happy

dat is rottig dat je mannentje weer laat thuis is, ik weet wat het is mijn man is tot januari heel laat thuis, want de sinterklaasperiode begint en dan is het heel druk bij ons op het werk, daarom moet ik vanmiddag ook al werken,
Maar gelukkig is je hond weer terug, heb je toch een beetje aanspraak

veel plezier vanmiddag bij je vriending

xxx linda

zo meiden

ik ga aardappelen schillen, en ben er vanavond weer eventjes, vanmiddag werken,
iedereen een hele fijne dag vandaag

xx linda

Terug
Bovenaan