KLUSBABES 6 !!!

he meiden,

linda, leuk een nieuwe eettafel! hoe ziet ie eruit? fijn dat je weer opgeknapt bent!
bezig bijtje, ben blij dat de pijn meevalt. wel balen dat je nu het vermoeden hebt dat je ongie gaat worden!

Liefs jacqy

@linda84: Wij hebben zelf ook lang voor de salontafel moeten zoeken. Ben blij dat hij naar je zin is.
@bezig bijtje: Het is balen dat het minder gaat, maar blijf positief denken. Think the secret  
@happy: Echt waar??? Kom maar, ik heb de afgelopen anderhalve week bijna niets gedaan. Mijn arme mannetje rent zich het laplazurus. Hij werkt, kookt, doet de boodschappen en is met de slaapkamer boven bezig. En ik??? Ik lig misselijk te wezen op de bank voor de tv
Maar ik heb vandaag de ha gebeld. Ik was het even zat nadat ik thuis rustig aan de computer kon werken zonder klachten. Ik mag straks pilletjes tegen de misselijkheid halen en ik heb gevraagd of ik zwangerschapsvitamines mag nemen en dat is geen probleem. Daarnaast heb ik gevraagd waarom ik bij de ha op controle ben ipv bij de vk. Ze zeiden dat zij het tot 10 weken doen en daarna neemt de vk het over. Ook ivm het risico op een mk.

@linda84 en jacqy84: Wat fijn dat jullie weer een beetje zijn opgeknapt. En jacqy dat slap voelen zal nog wel een dagje of 2 duren, zoiets is toch vaak een aanslag op je lijf.
@happy: Veel plezier bij je vriendin. Wat is wieberen?
@linda: volgens mij is er nog iemand in onze buurt die 's middags kookt. Ik heb net mijn schuifpui maar dicht gedaan. Werd alweer misselijk
Ik ga even wat eten.

ha meiden

nog een paar uurtjes dan zal ik weten of ik weer ongi word of niet denk zelf dus zoals jullie net lazen van wel

mag ik jullie trouwens wat vragen

weet een van jullie wat die pijn steken in omgeving eierstokken zijn nog nooit gehad tijdens ongi vast bedankt

o ja en allemaal heel erg bedankt voor jullie meeleven

volgens mij waren er gister middag meer meiden dan vandaag is dat altijd zo op dinsdag
de ene keer tik je je het ongans en de andere keer is het afwachten tot iemand schrijft zeker net allemaal wat te doen
wat een geklaag he het is ook niet niks om al zo lang thuis te zitten
sorry hoor meiden.

hoop ook dat ik gauw weer aan de slag kan dan heb ik ook weer lekker afleiding alhoewel in een supermarkt kom je wel ontzettend veel dikke buiken en baby's tegen wat soms best frusterend is maar goed genoeg geklaagd allemaal weer een dikke
KNUF en tot later m

he bezig bijtje,
toch hoop ik nog steeds voor je dat je ongie uitblijft! en wat die pijn bij de eierstokken betreft, ik heb werkelijk geen idee! sorry!!
Sterretje, wel fijn dat je tabletjes kunt gaan halen tegen de misselijkheid! hoop voor je dat t werkt!

Liefs Jacqy

Hoi meiden,

Zo ben ik weer ff. Ga vanavond weer weg maar, tot die tijd ff lekker hier kletsen !!!
Linda; gelukkig dat je weer wat bent opgeknapt joh, wat heb je voor soort tafel gekozen?

Sterretje; haha met wieberen bedoel ik dat ik weg ga !!!!! Wel fijn dat je pilletjes kon afhalen, hopen dat ze goed werken. Je mannetje heeft het dus maar druk he ........ ach hij weet waar het voor is he ........Ik hoop voor je dat je snel van je misselijkheid af bent hoor !!!!!!

kus happy

Vandaag lekker een uurtje eerder van het werk weggegaan en thuis beetje gepoetst.
Ik viel gisteren pas laat in slaap. Ik had allerlei ´symptomen ´ en was mezelf een beetje gek aan het maken. Was misselijk, kon niet op mn buik liggen, krampjes in de buik, hij was wat dikker en last van m ´n darmen.
Vanmorgen was er niets meer van te voelen alleen 2 keer even een vleugje miseliijkheid toen ik op het werk was en wel nog last van de darmen. Stom lichaam!!
Ben nu doodmoe.
Ik heb het eten nu al zo goed als klaar hoeft dadelijk alleen nog maar even in de over. En ik denk dat ik de rest van de dag weer een keer als rustdag inlas, ik ben het zat!!!

Meiden julli hebben vanalles verteld maar hoe erg het ook klinkt ik ben het allemaal vergeten!!! Ik weet niets meer...

ha iedereen

zal het van die krampjes weleens aan de ha vragen die heeft er toch meer verstand van.

maar manlief is thuis dus ik ga kappen is zo ongezellig voor hem he

hoor jullie vanavond wel weer even

verder succes weer
x knuf m

Terug
Bovenaan