KLUSBABES 6 !!!

Hoi meiden,

Jeetje de kwaaltjes beginnen nu bij jullie allemaal te komen he ....... Rimke en engeltjuh, allebei zo moe he en sterretje aan het overgeven geslagen. Jullie weten in ieder geval waar het voor is ........ Wel leuk dat jullie hier nog meekletsen hoor, blijven doen hoor !!!

liefs happy

Hoi meiden,

Jeetje de kwaaltjes beginnen nu bij jullie allemaal te komen he ....... Rimke en engeltjuh, allebei zo moe he en sterretje aan het overgeven geslagen. Jullie weten in ieder geval waar het voor is ........ Wel leuk dat jullie hier nog meekletsen hoor, blijven doen hoor !!!

liefs happy

ik ga me bedje opzoeken, ben verot hihih. morgen weer aan de arbeid.
slaap lekker allemaal en tot morgen avond.

xxx Bambi

Sorry meiden dat hetzelfde er nu 3 keer staat maar mn computer doet een beetje raar. Zo zitten we snel op klusbabes 7 hihi
Ga ook slapen ...... tot morgen meiden, slaap lekker

liefs happy

Whahaha happy, dacht je laat ik het topic maar eens in mijn eentje vollullen  of is het de uitwerking van de baileys.
@Rimke: Ehm, dat was engeltjuh aan wie je het kunt zien. Ik mag blij zijn als ik op gewicht blijf. Ik krijg de helft niet door mijn strot en ik hoop dat het eten er niet te vaak uitkomt, want dan blijft er helemaal niets meer van mij over.
Iemand had het over zalm, nou je smaak kan soms heel anders zijn tijdens je zwangerschap, dus misschien vind je het dan wel helemaal niet lekker.
Zijn er ook mensen die wel werken morgen of hebben alle klusbabes morgen vrij??? Ik heb ook vrij  (in de zin dat ik niet op mijn werk ben, maar thuis mijn werk ga doen)

@bambi en .....? (sorry zwangerschapsdementie, hahaha) Jullie hadden het over ongikrampen een week voor je nod? Dat je je innesteling voelt en dat dat een paar dagen duurt. Dat had ik zelf ook, daarom was ik ook verbaasd toen het verdween en plots weer kwam. En bambi bij jou was het nu weg.
Poeh, dat wordt spannend, maar zoals je zelf zegt, laten we even heel nuchter blijven en het afwachten.
@bezigbijtje: succes woensdag.
@linda84: Beterschap en maak er gebruik van om goed uit te rusten op je vrije dag morgen!!! Trouwens er is een Linda_1984 op het zwangerforum. Ik dacht even dat ik een berichtje had gemist.
@pipstip: Ik ben benieuwd naar de foto's. Dadelijk ben jij hier een knuffelimperium begonnen op deze site en worden je knuffels verkocht in de webwinkel.
Het was HEEL VEEL lezen, dus als ik iemand ben vergeten, sorry

@kruimel: Ik zie ook een kruimel77.
@pip en/of bambi: Morgen het nieuwe bed, jippie. Wij hebben nog steeds niks gehoord, dus ben benieuwd.
trusten allemaal en laten we hopen dat we het morgenochtend droog houden.
liefs,
          sterretje

Terug
Bovenaan