KLUSBABES 6 !!!

ik ga effe een broodje snijden voor joey, ik ben er straks wel weer eventjes

xxx linda

DE ROZE WOLK

SEPTEMBER
3) Essy, 1e ronde
11) Renee86, 1e ronde  (ontpillen; ga uit van cyclus van 40 dagen)
15) Sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
25) Rimke 5e ronde !!!!!!!  ,     Engeljhuh 1e ronde na mk !!!!!!

OKTOBER

1)
2)
3)bezig bijtje 15e ronde
4)
5)
6)
7) kleintje 4e ronde
8) Bambi, 4e ronde
9) Linda_84, 3e ronde
10)
11)Jacqy84, 3e ronde
12)
13) Miekje, 5e ronde
          erikenmarleen, 3e ronde :)
14)
15)
16)
17)
18)  
19) Happy, 4e ronde
20)
21)
22) Chris, 8e ronde
23)Linda 1  2de kindje ronde ???
24)
25)Roos 2e kidnje, 3e ronde!
26)
27)
28)
29) kruimel, 6e ronde
30)
31)

NOVEMBER

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Whahaha lin, zit je gezellig met al je vrienden   ..... geen ruzie maken he
Eetse lin....

Ik ga wieberen meiden ...... zal pas wel weer morgen worden voor ik er weer ben. Fijne avond allemaal ....

kus happy

Als ik me met die kwaaltjes maar niet weer blij ga maken en uiteindelijk weer ongesteld ben. Vind het niet zo erg als blijkt dat ik toch ongi ben, maar het wachten is echt errug!!! Wordt iedere keer helemaal gek van mezelf. Zeker wanneer ik weer eens kwaaltjes heb. Misschien is het nog steeds wel van het ontpillen. Weet niet of ik daar nog last van heb, ook al heb ik een redelijk regelmatige cyclus.
Ik had trouwens de roze wolk nog wat aangepast. Is die weer iets meer up to date. Hoeft Linda niet nog steeds ongie te worden in augustus.

Fijne avond Happy!! en eet ze Linda!

Iets heel anders trouwens: was vandaag gebeld door persoontje van Nederlandse Energie Maatschappij. Konden me 15% korting geven op gas en elektra. Was wel een contract van 3 jaar. Ze wilden me een informatiepakket opsturen en moest dan binnen 7 dagen laten weten dat ik het er niet mee eens was. Zei eerst dat is goed, maar begon te twijfelen. Toen ze mijn verklaring op een bandje wilde opnemen zei ik dat ik dat niet wilde en eerst informatie wilde en daarna pas ergens aan vast zitten. Ze vonden me maar kortzichtig omdat ik dit op het laatst besloot.
Na opgehangen te hebben heb ik even gegoogled. Je komt dus niet meer van dit contract af, dus als een van jullie gebeld wordt: Ga er niet op in, het zijn een stelletje oplichters!
Zo, moest even mijn frustratie kwijt.

hey happy

fijne avond meid en tot morgen, enne ik heb net geen ruzie gemaakt, op het forum hahaha

Linda: bedankt voor het aanpassen van de wolk sta ik inderdaad niet meer alleen op augustus, maar ik heb me nu ook op oktober gezet, ik ben gewoon weer positief en ga uit van 30 dagen haha ik ga morgen met die ovulatietesten beginnen dus dan weet ik het meteen haha

xxx linda

en inderdaad je moet nooit op dat soort telefoontjes ingaan die je via de telefoon of aan de deur krijgt, ik zeg altijd meteen nee, ik houd daar helemaal niet van

xxx linda

Terug
Bovenaan