KLUSBABES 6 !!!

Hey Bambi, humeurtje?  Zou het door de sigarettenstop komen of zouden het de hormoontjes zijn? Of misschien wel gewoon. Ik hoop in ieder geval de hormoontjes. Irritant ja, die zwangerschapskwaaltjes. Gelukkig ben je niet meer misselijk. Ik was vandaag ook niet meer misselijk. Dus weet bij mij niet of het nou een kwaaltje was of dat het gewoon bij de griep hoorde. Heb jij trouwens je ei gevoeld? Ik had hem vorige week woensdag, maar weet nou dus niet of ik de 9de wel als nod moet aanhouden, of juist de 10de. Of misschien nog wel later, want het kan 2 dagen uitloop hebben geloof ik. Pff... al die vragen...

Haha, sterretje, das nog eens een oplossing. Maar denk dat Bambi zich met iets wil belonen wat ze zelf niet in de hand heeft: een baby. Maar idd met andere dingen belonen is ook leuk

Hey meiden,
Allemaal een fijne avond, ik  ga weer sportief  doen, zwemmen! Allemaal succes met de kwaaltjes!!! en tot morgen.
Liefs, Linda

Hey bambi

Wel volhouden hoor stoppen met roken, het gaat nu zo goed, je moet er effe doorheen, ik ben bijna 3 jaar gestopt, en af en toe heb ik nog wel eens van mmm nou een sigaret, maar ik neem hem niet hahaha, en lullig dat je mannentje ruzie zoekt, maar ja daar zijn de mannen voor hahahah
en dat is klote dat je nieuwe bedje kraakt, zou ik ook niet tegenkunnen, kun je niet de winkel opbellen waar je hem vandaan hebt om het te zeggen en vragen of ze er wat aan kunnen doen??

Linda; veel zwemplezier vanaovnd

Sterretje: hoe gaat ie met je?? lekker slim van je ha om er niet bij te vermelden dat je zwanger bent stelletje sukkels hahaha gelukkig maar dat je het even navraagt,

Meiden een fijne avond iedereen , ik ga lekker met manlief in bad hahahaha
tot morgen

xxx xlinda

oja sterretje

vergeet ik weer, ik las bij de bijsluiter van de ovulatietesten dat je niet met ochtendurine mocht testen, dus ik ga nu proberen elke dag om een uur of 12 te testen, en er stond ook dat je 4 uur van tevoren niet meer mocht plassen en 2 uur van te voren niet veel meer mocht drinken, dus dat houd ik dat ik vanaf 8 uur morgenochtend niet meer mag plassen en vanaf 10 uur liever niets meer mag drinken pfffff dat word in mijn geval dus gewoon de hele ochtend niets drinken , want anders dan red ik het niet om 4 uur lang niet te plassen, zal mij benieuwen

NOu dat is weer een heel verhaal gewordn, als ik eenmaal bezig ben met typen dan kan ik niet meer stoppen haha

nou fijne avond, en ik hoop dat je pilletjes tegen de misselijkheid een beetje geven meid

xxx inda

hoi meiden,

dat van me bed kan de winkel weinig aan doen dat is namelijk het geluid van ijzer op ijzer, maar we gaan nog een nieuwe bodum kopen, dus miss is het dan over en anders ga ik de ijzeren delen gewoon tapen. hihihi

ja vind mezelf toch heel kpak, maar waar ik bang voor was gebeurd dus he, ik ga snaaien. zit nu lekker chips te eten jammie. maar nog geen sigaret op vandaag en zelfs toen me ventje ruzie zocht, toen ik hardop tegen   mezelf riep ik ga nu roken ,heb ik het niet gedaan. knap he. pfff.

Ik hoop natuurlijk op een mooi kado van moeder natuur.hihihi
ga weer verder desp. housewives kijken.

xxx Bambi

@ linda wat vervelend dat je   bedje niet helemaal naar je zin is, moet je zolang op dat ding wachten en dan valt er als nog iets tegen, balen.
Ik zou gewoon bellen hoor met de winkel, dat zou toch niet mogen?
Jullie hebben toch een boxspring gekocht?

linda 2 bedankt voor je tip over die oplichters van het stroom, wij krijgen regelmatig telefoontjes van zulke instanties ( oplichters haha) en de meeste keren dan zeggen we dat we geen belang erbij hebben, maar soms wil mijn vriendje daar nog wel eens gevoelig voor wezen dus ik heb het hem gelijk verteld dat je ons waarschuwde.
Hij kon het wel waarderen, wha wha.

Bezig bijtje, wat ontzettend spannend voor je meid!
Morgen is voor jou al de dag, en allerlei vage klachten.
Hoop het voor je, we  allemaal voor je hoor.
Laat je het weten zodra er iets veranderd of je een test gedaan hebt?
SUCCES SUCCES SUCCES!!!!!!!

Mijn vriendin die zwanger is heeft vandaag haar echo van 20 weken gehad en wou ook weten wat het geslacht is.
Ze vertellen het verder aan niemand flauw he, haha.
Ik denk dat het een jongen word en zij hebben altijd gezegd dat het een meisje word.
Ik weet al stiekum hoe ze waarschijnlijk gaat heten als het een meisje word, dat heeft ze ooit eens verteld dat ze die naam op nummer 1 heeft staan: Marit.
Niet helemaal mijn smaak kwa naam maar ja, verschil moet er wezen he.
Ik ga meer voor Lieke, Lotte of Florian of Floor.
Zoals ik er nu over denk, leuk dat ik dit wel tegen jullie kan zeggen.
Jullie kennen me niet zoals de mensen in de buurt mij kennen, lucht heerlijk op dat ik jullie gewoon alles kan vertellen, tenzij er stiekum bekenden mee lezen op dit forum.
Dan bij deze, mensen willen jullie je mond houden wha wha.

Wij hebben volgende week onze klusperiode weer, pppffff dat word weer hard werken, maar gaan eerst 2 dagen lekker met z'n tweeen naar Texel.
We hebben dit cadeau gekregen van mijn schoonfamilie toen mijn vriendje en ik 10 jaar bij elkaar waren, leuk idee!
We gaan donderdagochtend weg en komen vrijdagavond weer, dus dan ben ik er even twee dagen niet meiden.
Niet teveel kletsen he, anders kan ik het zaterdag niet meer bijbenen, haha.

Blij dat iedereen die ziek was weer een beetje opgeknapt is, en ja de zwangeren onder ons moeten even door de zure appel heen bijten, gelukkig is het voor jullie voor een goed doel en kunnen jullie ons (de andere klusbabes) er straks door loodsen als wij net zo beroerd zijn als jullie
Dag dag meisies

bambi, heel knap van je meid dat je van de sigaretten af kunt blijven ondanks dat je wat gezeur met je vriendje hebt.
Ik heb ook gehoord dat je inderdaad wat meer gaat snaaien tussendoor, om maar iets in je handen te hebben, maar ja je moet maar zo denken, alles beter als een sigaret.
Ik heb zelf nooit gerookt, maar snap wel dat het heel erg moeilijk is om te stoppen.
Ik hoop dat je het volhoud, in ieder geval totdat je zwanger bent, daarna zegt je verstand wel dat je er nooit meer aan moet komen, met zo'n kleintje in je buik.
Fijne avond, veel plezier met desperate housewives kijken.
Hier staat voetbal op tv, psv is dik aan het verliezen,(belangrijke wedstrijd geloof ik)
Nou doei doei

Terug
Bovenaan