KLUSBABES 6 !!!

joehoeeeee waar zitten jullie allemaal haha jeetje he wat een stilte hierzo, ik ben er vanavond trouwens weer niet, mijn mannentje belde net dat ie toch vroeger in huis is dan gepland, dus over een uurtje is ie er al en dan gaan we lekker kebab eten en dan ga ik lekker effe naast me mannetje zittten op de bank, want ik heb heb heb al bijna de hele week niet gezien

xxx linda

Hoop dat je ovulatietesten goede resultaten geven. Weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
Ik ga normaal ook niet in op die telefoontjes, maar leek in eerste instantie net alsof ze van essent waren (zeiden ook dat ze dat in opdracht van deden). Was dus beetje in de war. Maar goed, weer goede les voor de volgende keer.
Hmm.. lekker, kebab! Maar staat hier maar 1x in de week zo'n kraampje. Is maar goed ook. Denk dat we het anders veel vaker zouden eten dan nu (nu 1x in de 2 maanden ofzo, zijn niet zo vaak thuis op zaterdag of we vergeten het). Smakelijk. En een heel fijne avond bij je mannetje op de bank. Is heel belangrijk om die ook tevreden te houden :).

hier bij ons op de dijk is laatst een kebabwinkeltje geopend, maar we eten het heel soms en mijn man belde straks of ik er trek in had

xxx linda

ik ga stoppen meidne

ik ga joey zijn pyjama aantrekken en dan nog effe met hem knuffelen en dan gooi ik hem op zijn bedje hahaha heb ik lekker rust haha

iedereen een fijne avond

xxx linda

Haha, doei Linda. Ik zie het al helemaal voor me, Joey op bed en jullie beneden feestje vieren met lekkere kebab. Deden mijn ouders vroeger ook al als we op vakantie waren. Alleen had ik ze toen betrapt. Zo, dat zou ze leren, haha...
Fijne avond

Hoi Linda,
Als ik het goed begrepen heb moet je de ovulatietest 's ochtends voordat je je bed uitkomt doen en dan liefst elke keer om dezelfde tijd ivm je lichaamstemperatuur. Zo krijg je een zo nauwkeurig beeld zonder al teveel afwijkingen in temperatuur die andere oorzaken hebben.
@happy: Ik ben toen straks ook gaan wieberen, hahaha
@linda84: ik hoop ook dat de pillen werken, in ieder geval bedankt.
Ik toen net naar de apotheek voor mijn receptje en toch maar nagevraagd of ze weten dat ze moeten opletten ivm zwangerschap. Blijkt dat de ha op het recept niet heeft gezet dat het voor zwangerschapsmisselijkheid is. Daarnaast staat er sinds een tijdje in hun systeem dat ik bezig was zwanger te worden. Dit heb ik ook aangegeven. Ja, dat staat er in, maar niet dat u zwanger bent. MAAKT DAT WAT UIT??? Dames, bij deze zeg het er elke keer bij, ook al sta je in het systeem.

hoi meiden,

pfff duurde ff voor ik bijgelzen ben, maar ben het nu allemaal al weer vergeten.

sorry meiden ben een beetje uit me hum, me ventje zit net ruzie met me te maken, hij moes weg en nu moet ik de hond uitlaten en daar heb ik ff geen zin in omdat ik moe ben en buikpijn heb, kon hem niks schelen . nou zeg ik je. af en toe ist zon sukkel. grrrr.
en vervolgens gaat ie dus ook gewoon weg, dus heb geen keurs ga zo de hond maar ff uitlaten dan. en daarna kruip ik lekker met me pyama op de bank, kaarsje aan. lekker.

krijg nu toch een beetje last van ontwenningsverschijnselen. Niet dat ik trek heb in een sigaret, maar meer het idee wat vast te hebben hihihih.

oooh me bedje is er ook, mooi joh, alleen heb nu al een ergenis. ik ga zitten en het kraakt als de pleures.. mmhhh ff een oplossing voor zoeken.

linda2 jij had ook al vage klachtjes ?? ja erg he, dan ga je zo hopen. vandaag ook weer, heel de dag buikpijn. niet erg ofzo maar soms dus ff zachte krampjes en dat trekt een beetje naar me rug, heel vreemd. geen misselijkheid vandaag.

iedereen die ik vergeten ben (en dat zijn er een boel sorry) beterschap voor de bijna niet meer zieken, hihihi en de zwangere zet hem op, voor het goede doel.

kom zo nog ff, ga nu met de hond weg. pffff

xxx Bambi

Ha die bambi,
Wat rot dat je mannetje ruzie met je maakt. Maar laat je niet gek maken meid. Je bent gestopt en je gaat dat volhouden, wat anderen ook doen om je boos of gestrest te krijgen. Heb je het boek van allen car niet? Er is nu ook een miniversie van. Ik bedoel je moet jezelf wel belonen. Ik heb mezelf in het begin zoveel beloond dat ik meer geld uitgaf aan beloningen dan ik daarvoor uitgaf aan sigaretten, hahaha

Terug
Bovenaan