hoi meiden,
pfff duurde ff voor ik bijgelzen ben, maar ben het nu allemaal al weer vergeten.
sorry meiden ben een beetje uit me hum, me ventje zit net ruzie met me te maken, hij moes weg en nu moet ik de hond uitlaten en daar heb ik ff geen zin in omdat ik moe ben en buikpijn heb, kon hem niks schelen . nou zeg ik je. af en toe ist zon sukkel. grrrr.
en vervolgens gaat ie dus ook gewoon weg, dus heb geen keurs ga zo de hond maar ff uitlaten dan. en daarna kruip ik lekker met me pyama op de bank, kaarsje aan. lekker.
krijg nu toch een beetje last van ontwenningsverschijnselen. Niet dat ik trek heb in een sigaret, maar meer het idee wat vast te hebben hihihih.
oooh me bedje is er ook, mooi joh, alleen heb nu al een ergenis. ik ga zitten en het kraakt als de pleures.. mmhhh ff een oplossing voor zoeken.
linda2 jij had ook al vage klachtjes ?? ja erg he, dan ga je zo hopen. vandaag ook weer, heel de dag buikpijn. niet erg ofzo maar soms dus ff zachte krampjes en dat trekt een beetje naar me rug, heel vreemd. geen misselijkheid vandaag.
iedereen die ik vergeten ben (en dat zijn er een boel sorry) beterschap voor de bijna niet meer zieken, hihihi en de zwangere zet hem op, voor het goede doel.
kom zo nog ff, ga nu met de hond weg. pffff
xxx Bambi