KLUSBABES 6 !!!

@linda: Wat een stomme testen zijn dat. niet plassen en niet drinken.  Ik hoop dat je ze maar heel kort nodig hebt
@bambi: ja, maar een cadeau van jezelf aan jezelf. Om aan te geven dat je een beloning verdient hebt na elke mijlpaal. Ik bedoel: ik ben sinterklaas niet, was het maar zo, dan waren jullie nu al allemaal in het meiforum mee aan het kletsen en zwanger van een tweeling
Maar bambi en Linda84: ik zal een goed woordje bij moeder natuur doen.
Trouwens bambi: die paar kilo's komen er straks vanzelf weer aan voor het goede doel. En een paar kilo's meer is beter voor de baby dan sigaretten.
Hebben jullie het rooktopic op zwangerzijn niet gelezen. Over die placenta waaraan de vk kon zien dat de moeder rookte?

Sjemig wat moest ik veel bijlezen!!! hahaha

Bambi, dat is ook kut, heb je een nieuw bed: kraakt ie!!  Ik zou echt de winkel bellen want dat kan natuurlijk niet!

Ons bed komt donderdagmiddag JOEHOE!! Ben net een klein kind zo verheug ik me erop! hihi Eindelijk een bed dat niet meer kraakt!!!

Uhm...ik weet nu al niet meer wat jullie allemaal hebben geschreven....mmmm.....tot zo! ff lezen!

X

Kruimels, lekker he dat je hier dingen wel kan zeggen. Leuke namen hebben je in je hoofd. Ik heb een tijdje geleden iets gelezen over een meisje die Lente heet en sindsdien vind ik die naam HELEMAAL GEWELDIG! Maar er zijn meer meisjesnamen die ik leuk vind (Jet, Plien, Lily) maar jongensnamen daarentegen vind ik heeeeeeeel moeilijk!

PSV is idd dik aan het verliezen...zit ook half te kijken...ooooh zielug hoor hahahaha

Wat heerlijk dat jullie lekker weggaan! Lekker uitwaaien op Texel? Wie past er op de boerderie??

X

Ik heb vandaag bedacht dat ik omdat ik zondag ongesteld ben geworden 2 weken daarvoor m'n ei moet hebben gehad en laat ik nou vanaf die dat zere borsten hebben gekregen en dat is pas sinds vandaag echt over....Ik heb weer een aanknopingspunt!! JOEHOE!!!

Linda welke ovulatietesten had je ook alweer? Ik denk dat ik toch voor elke dag een ovulatietest wil hebben deze ronde maar ga ze dan niet van clearbleu kopen omdat ik dat veeeeel te duur vind!

X

he meiden,

jeee pip donderdag je nieuwe bed. leuk he ik kon haast niet wachten. maar over dat gepiep, niks aan te doen meiden. het is echt ijzer op ijzer, maar ik verzin er wel iets op.
das wat ga je van een stilbed naar een kraak bed

over het roken, oefff net ook weer zon behoefte, ik weet niet hoe ik mezelf moet belonen. ik heb op me scherm hier een lijstje staan is wel grappig. ik ben nu 22 uur en 5 min. getopt heb al zon 13 sig. niet gerookt en heb nu al 2.84 bespaart hahaha. das een kleine motivatie. ff een dip gewoon kijken naar me smoke meter hihihih.

had trouwens ff net een goede dip. ventje kwam thuis ff uitgehuild. voelde me zo rot. heb ergens het gevoel dat het niet gelukt is deze maand, of ik ben bang om te denken dat het wel is gelukt, vanwege de teleurstelling (maakt eigelijk niks uit, zal zoiezo enorm balen zijn)
gut ben wel emo de laatste dagen. pfffff. laat het maar snel weekend zijn.

ga nu me bedje opzoeken, ben verot.
morgen ben ik er sávonds niet, miss kan ik nog vanaf me werk. maar ik eet bij me ouders en ga dan doggy trainen.

slaap lekker.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan