KLUSBABES 6 !!!

ha linda

weet je wat het is als ik bij de pakken neer ga zitten dan word ik depressief en dat is niet goed
wat vervelend trouwens dat ze dat over volendam zeggen ik hou me zelf niet zo bezig met het nieuws
ik vind dat er veel te veel over alleen maar ellende gesproken word en veel te weinig over leuke dingen nu zijn er misschien minder leuke dingen maar goed je zal het vast wel begrijpen

knuf marianne

thanks linda,

ga nu toch maar ff aan de vaat enzo, heb ik dat ook weer gehad en dan ga ik vanmiddag lekker op de koffie bij me moeder.

veel plezier tot straks

xxx Bambi

Hee renee

ik heb je geaccepteerd op hyves,   ik doe het even via deze weg want ik weet niet meer of ik nou wat neer mocht zetten bij je haha

xxx linda

ha bambi

hoop voor ja dat het raak is hoor zijn wel een beetje tekenen toch
heeel veel succes vandaag met het huishouden

ik moet trouwens ook nog een berg strijk doen bleg

knuf m

hey bezig bijtje

ik snap je hoor meid, als je nu de moed op gaat geven dan denk je ook dat door de wolken de zon niet meer gaat schijnen, maar nog effe een vraagje ben ook al bij de dokter geweest om te zeggen dat het allemaal zo lang duurt want misschien stuurt ie je door naar de gyn

Ik moet nou stoppen want mijn pa is er nu ik ben er straks weer

xx linda

ha linda

ben nog niet bij de dok geweest hebben we gister besproken dat we dat als deze ongi doorzet volgende week gaan doen succes met koffie drinken ga ik ook maar even doen

doeg tot vanmiddag (ook ik ga maar even het een en ander in huis doen)

grt m

hoi,

ben letterlijk door me huis heen gevolgen, zewwt me nu letterlijk dood, maar het is weer schoon. word alrijd zo moe van het stofzuigen en dweilen (ik doe dat altijd achterelkaar)
straks als ik zwanger ben zal ik dit toch echt met een pauze moeten doen, man ik ben verrot hahahah. Dit is harder werken dan ik op me echte werk doe hihihi.

aleen die bergwasgoed nog. gelukkig strijk ik niet alles, maar het is even goed veel heb iets van 3 draaien hier liggen. pff heb het ff opgespaart hahaha.

maar gaat nu eerst ff rusten, lijk wel een oud wijf haahah.

xxx Bambi

he bambi

ik laat het soms een beetje op z'n beloop doe de dingen lekke verspreid over de dag als dat kan natuurlijk behalve als ik visite krijg dan doe ik alles tegelijk nou veel succes met uitpuffen he   doeg m

Terug
Bovenaan