KLUSBABES 6 !!!

he meiden!

April, welkom op t forum! voor je t weet, kun je niet meer zonder! Heel veel succes morgen.. zal voor je duimen!
Bambi en Rimke, goed van jullie dat jullie niet meer gerookt hebben! ben trots op jullie! Volhouden he?!
Kruimels, veel plezier op texel! maak er een romantische dag van!
linda 2, hoe is het met jou? heb je al klachten?
na vannacht haast geen klachten meer gehad. alleen wat samentrekkingen van mijn onderbuik.. ik weet niet wat ik er van moet denken... maar even een weekje afwachten he?!
Verder alles goed met iedereen?

Liefs Jacqy

Ja hoor, wij hebben al twee meisjes en twee jongens namen, maar als het er toch zes worden moeten we er nog twee bij verzinnen...........en als het dan zes jongens worden of zes meiden hebben we een groot probleem!!!!

wij hebben het wel al over de kindernamen gehad, voor een meisje is mijn man er al uit dat wordt Cathy, (vernoemd naar mijn moeder), maar ik vind caitlyn en chantal ook erg mooi, voor een jongetje weet ik het nog niet, dat vond ik al voor joey een drama, maar de meidennamen hadden we al

xxx linda

Sjonge, jullie zijn echt kletsbabes! Ik ben even boodschappen doen en er zijn gewoon alweer heel veel berichtjes geplaats!! Ik heb net toch maar weer tampons gekocht, zou fijn zijn als ik ze voorlopig niet nodig zou hebben, maar mijn gevoel zegt wat anders. Maar Linda je hebt gelijk, zolang er geen kei hard bewijs is blijf ik hopen........

Zijn jullie eigenlijk allemaal al lang bezig? Ben benieuwd hoe het met bezig bijtje is. Ik vond het vandaag gewoon al erg spannend voor je....
Ik zag volgens mij dat jullie ook al lang bezig zijn. Ook al bij de ha geweest of niet? Ik duim in ieder geval voor je.

quote: Linda_84_1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-10-2007 21:35:52'));

DE ROZE WOLK

SEPTEMBER

15) Sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
25) Rimke 5e ronde !!!!!!!  ,     Engeljhuh 1e ronde na mk !!!!!!

OKTOBER

1)
2)
3)bezig bijtje 15e ronde
4)
5)
6)
7) kleintje 4e ronde
8) Bambi, 4e ronde
9) Linda_84, 3e ronde
10)
11)Jacqy84, 3e ronde
12)
13) Miekje, 5e ronde
          erikenmarleen, 3e ronde :)
14)
15)
16)
17)
18)  
19) Happy, 4e ronde
20)
21)
22) Chris, 8e ronde
23)Linda 1  2de kindje ronde ???
24)
25)Roos 2e kidnje, 3e ronde!
26)
27)
28)
29) kruimel, 6e ronde
30)
31)

NOVEMBER

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

zo ik heb de roze wolk weer even erbij gehaald,
Jacqy je moet inderdaad nog eventjes wachten, maar misschien zijn het voortekenen ik hoop het zo voor je

en April inderdaad we kletsen hier wat af haha

xx linda

Hey April, Welkom!! Wordt morgen spannend voor je. Niet te gauw de moed op geven he.

Bezig bijtje, jammer van je nega test. Nog even duimen dat hij later toch nog posi wordt? Ik zal in ieder geval voor je .

Ik ben er echt maar heel even, want ga zo weer dansen. Heb nog niet alles doorgelezen, maar ook niet echt tijd voor. Sorry meiden. Als iemand sterkte nodig heeft: bij deze!!

Bambi, wanneer ga je testen?

wat fijn weer een schone wolk!!!

Hopen dat deze  er  deze maand zo min mogelijk op komt te staan!  

Terug
Bovenaan