KLUSBABES 6 !!!

hahaha april dit forum is inderdaad erg verslavend, haha ik moet er even vantussen, ga mijn kaboutertje even bedje klaar maken en dan kan ie lekker slapen meiden tot zodirect

xxx linda

nog geen helaas hoor april want zolang er nog geen rood is te bekennen is er hoop

tot zo

Joey moet echt op bed hij zit nu alle schuimpjes uit de kast te halen en ze op te eten haha

xxx linda

Hallo Meiden!

Jacqy ik heb geen idee wat die pijn kan betekenen. Misschien goed nieuws...?

Linda en Essy Respect!! 4 uur lang plas ophouden zou ik denk ik niet kunnen. Ik ben wat dat betreft een echt ´zeikwijf ´! Haha

Bambi gelukkig heb je goed kunnen slapen in je nieuwe bedje. Toen wij nieuwe matrassen en bedbodems kregen heb ik 3 dagen rugpijn gehad en nog lang moeten wennen. Nu vind ik ze zo lekker liggen dat ik op mijn vrije dagen bijna niet meer uit bed kan komen! lig ik nog zeker een half uur tot een uur te genieten!!
Wat goed dat je nog steeds niet gerookt hebt!

Kruimels Veel plezier in Texel!!!

Rimke Dat klinkt inderdaad allemaal LEKKER!!!
Heb jij ook niet meer gerookt?

Bezig bijtje zolang de RD ´s er nog niet zijn blijven we duimen voor een posi test!!!
wij hadden ook vandaag lekker frietjes! Elke woensdag is frietendag en dan komen mn schoonmoeder en schoonbroertje bij ons eten. Altijd gezellig!

April Welkom!!!
Veel succes morgen zal ook voor jou duimen!

hey renee

lekker frietjes, ik eet het bijna nooit hoor, en daarom vind ik het dan als ik het eet erg lekker hahaha

groetjes linda

Hihihi!
4 uur lang plas op houden voor de ovulatietest! Ik heb het tot 2 uur lang volgehouden en bij mij deden ze het toen ook gewoon hoor! Heb na bed uitkomen (is bij mij vaak vrij laat) alleen een kopje thee gedronken en mijn yakult en toen 2 uur lang niet geplast...........ook toen gaf hij gewoon positief aan hoor, na een paar dagen natuurlijk!

Ja, ik heb niet meer gerookt inderdaad Renee, stoer he!? Heb het er wel zwaar mee hoor, er zijn gewoon momenten dat ik snak naar een sigaretje, maar het is voor een goed doel! En ja ik hou wel van goed eten, maar sinds ik zwanger ben is dat dus een stuk minder..............en dan nog groei ik nu al uit mijn broeken. Ik denk dat het door mijn darmen komt, of er groeit een zesling in mijn buik!!!
Whahaha!!!

hahaha rimke een zesling, je zal toch al raar opkijken als ze tegen je zeggen dat er een tweeling in zit, ik denk dat je dan wel effe moet slikken

enne wat die ovulatietesten betreft, ik probeer het gewoon volgens de bijsluiter en anders inderdaad zo min mogelijk drinken en dan 2 uur ofzo de plas ophouden

xxx linda

Ik ben deze maand al 2 jaar gestopt met roken!!!
weet de precieze datum neit meer maar dat maakt níet uit!! Im ga het morgen lekker in m ´n eentje vieren met een gigantische reep milkachocolade met biscuit!!!! jamjam!!

Stel je voor een 6-ling. Ben je blij dat je überhaubt al 1 kindje krijgt blijk je een vollybalteam in je buik te hebben!! haha

Hebben jullie eigenlijk al nagedacht over kindernamen, de zwangeren maar ook de niet zwangere dames???

Dat is zo moeilijk. Ik heb al eens aan wat namen gedacht maar vriendjelief is het er nooit mee eens. Hij is onderwijzer en altijd als ik zeg goh wat vind je vand ie of die naam, dan gaat hij altijd scheldnamen die op die naam rijmen verzinnen. Dat doen die kinderen ook is zijn commentaar. Of hij kent uit een ver   verleden iemand die hij niet zo aardig vindt  met die naam en dan is het ook al niet goed!!

Terug
Bovenaan