hallo daar,
bezig bijtje, jammer zeg dat je test negatief was, maar wat je inderdaad zelf ook al zegd het kan absoluut nog wel wat te vroeg zijn en als ik goed begrijp heb je het niet met je ochtendurine getest, dat scheelt ook altijd nog wel.
In je ochtend urine zit veel meer hormoon als later op de dag, als je nou niet ongi word kan je het altijd nog een keertje proberen met ochtend urine.
heeeel erg veeeel succes meid
en over dat plaatsje op Texel, het is allemaal een verrassing, hebben het cadeau gekregen van mijn schoonmoeder, schoonzus en zwanger.
We moeten met de auto naar texel en dan krijgen we verdere instructies, spannend he?!
Essy, spannend altijd he die testen, ook al is het geen zwangerschapstest.
In de gebruiksaanwijzing van mijn ovulatietesten stond dat als je een heel licht tweede streepje zag dat je dat gewoon moest beschouwen als niet genoeg hormoon en dus nog geen ei.
Ik heb best heel erg lang een vaag tweede streepje gehad ik geloof wel 2 weken, dus ik kon er gewoon niks van opaan.
Hoop dat dit voor jou niet zo geld, en dat ie gauw heeeel donker mag worden dat tweede streepje en dan flink aan de klus natuurlijk haha.
Rimke, heerlijk inderdaad als het lekker waait om dan op een eiland te zijn.
We hebben het dus cadeau gekregen, en weten nog van niks verder.
We laten ons verrassen.
En dat van die chocolademelk, dat komt helemaal goed heeeeeerlijk!!!!
Jij bent trouwens ook wel een snoepert met je LEKKER, heerlijk he als je al die gerechten in een boek leest.
Ik ga heel vaak (fout) boodschappen doen voordat ik ga eten en dat is natuurlijk helemaal niet goed, ik koop altijd veels te veel, ggrrrr.
Dan kijk ik s'avonds i n mijn kast en dan denk ik waarom heb ik dat in vredesnaam mee genomen, whawha
April, van harte welkom bij deze gekke klusbabes, weet waar je aan begint het is echt super verslavend.
Ik moet jullie allemaal 2 dagen missen en dat zal niet meevallen.
Blij dat ik niet een week weg ben haha.
Linda dank je voor je goeie wensen voor texel, jij ook een paar fijne dagen, he!
dag dag
groetjes meiden