KLUSBABES 7!!!

hoi meiden,

kruimels weer back, was het leuk op texel ??
linda leuk dat het zo gezellie was gisteren met de meiden. hoop dat je over 3 maanden ook kan zeggen dat je weer zwanger bent.
happy werkse vandaag en vanavond een hele fijne bbq
sterretje ja ik zou ook misselijk worden van ochtend vis hihih. maar avondmisselijk lijkt me ook niet helemaal geweldig. hou vol meid.

hier gaat het redelijk hoor, heb me min of meer al er bij neergelegd dat het deze maand gewoon weer niet is gelukt. ik had vanmorgen al 2x bij het afvegen een heel licht bruine veeg afscheiding, dus me ongie zal wel komen.
Vind het ook wel vreemd, want normaal word ik gewoon rood ongie en nooit eerst bruin en het is ook heeeeeel erg weinig. mmmhh, wacht wel af. als het rood word zet ik het op de roze wolk.

ga me nu maar aankleden en me zusje helpen verhuizen vandaag.
en het is lekker weer, word   ik ook wel vrolijk van.

xxx Bambi

hey kruimels

veel succes vandaag met het invoegen van de wc pfff dat je dat allemaal zelf doet zeg,
blij dat je het leuk hebt gehad op texel en inderdaad jammer dat je geen leuk nieuws hebt voor je pa en ma, maar die dag die komt nog wel hoor

bieb: wat erg voor je kat , hopelijk wordt het snel weeer beterder

pfff ik moet zo nodig plassen moet het nog 3 kwartier inhouden en dan weer een testje doen hopelijk ene goed zichtbare streep hahahahah

xxx linda

hey bambi

hopelijk krijg je dan snel je ongi, kan je weer verder, en ik ben blij dat je weer wat vrolijker wordt van het mooi weertje vandaag,
Veel plezier met helpen verhuizen

xx xlinda

Kruimels is back!! JOEHOE! Lekker uitgewaaid? mmmm, mensen denken altijd dat je "iets" te vertellen hebt als je ze tegelijk uitnodigt. Jammer dat het niet zo is. Zit je alweer in je klusperiode?

Bambi, gelukkig gaat het weer een beetje. Nu ook volhouden om niet te roken he!! Je kan het!

mmm, lekker vis Linda, lust ik altijd wel.   Ben nu een boodschappenlijstje aan het maken en der komen allerlei ideeen op tafel...jammie krijg er honger van!

Tot straks!

X

Hey pip

me eten voor vandaag heb ik al in huis, ik eet vandaag gemaksschotel, dat is gebakken aardappeltjes met klein gesneden kipfilet met uitjs paprika chamignon en nog meer ruk er doorheen en dan lekker bakken en eten maar jammie jammie

xx linda

Ik ben nu heel veel aan het poetsen. Rest van de week niks gedaan, dus tja... dan moet het allemaal vandaag maar. En zijn hier ook al spullen naar boven aan het verhuizen zodat het wat leger wordt in de woonkamer (vond het allemaal rotzooi). De computer verhuist nu ook mee naar boven dus moet mijn laptop ook maar mee verhuizen, anders was het niet zo eerlijk ten opzichte van mijn mannetje... Maar ik blijf hier forummen hoor, al wordt het nu wat moeilijker om tussendoor ook nog tv te kijken.
En dan vanmiddag een bruiloft en twee verjaardagen, dus krijgen het nog druk. Maar ja... kan toch 10 dingen tegelijk . Dalijk eerst maar eens douchen want ben nog niet eens aangekleed.
Hmm... lekker Linda, maar zit er vandaag niet in bij ons... Gisteren trouwens lekker wezen Grieken. Hmmmmmm

@kruimels: ik wordt een beetje bang van de vriendin van je vader. Jullie zijn niet onlangs getrouwd en hebben niet gezegd dat jullie aan kinderen gaan beginnen en toch. Laatst dat ze er zomaar over begon en nu weer. Een soort van helderziend? Heeft ze zoiets vaker gehad?
Oh, ja met de hond naar texel, nou daar doe je hem echt een plezier mee. voor zo'n gelegenheid zou ik wel een hond willen lenen. zo'n mooie labrador of golden retriever bv.
@bambi: succes met verhuizen en geen ruzie maken met je zusje, hé.
@linda84: succes met poetsen. ik heb afgelopen week ook niet veel gedaan en nu ligt het er allemaal, maar ik krijg echt niet meer zoveel gedaan als eerst.  Ik wil een poetsvrouw.
@linda: ik hoop dat je het droog houdt meid, hahaha

@pip: ik keek gisteren naar medium en daar was waarschijnlijk ook iemand bezeten. Hadden ze het over het draaien van het hoofd, hihi.
En ik dacht dat ze boven het bed zweefde, maar het bed zweeft met haar er in, hahaha.
Nog lekker geslapen in je nieuwe bed.
@rimke: ik weet dat je slecht sliep, maar heb je ook weleens dat je plots wakker wordt of dat je over je werk bent het dromen. Ik droom dan over wat ik nog allemaal moet doen. nou, da's echt niet relaxed hoor. Lijkt dan alsof je er nooit vertrokken bent. En ik heb het niet eens echt druk op mijn werk nu.

Terug
Bovenaan