KLUSBABES 7!!!

zo, heb zowaar 8 uur geslapen!! Is hier rustig voor een zaterdag!
Ja sterretje, ik droom heel veel, en ook vaak over mijn werk, ik droomde nooit! Nu elke nacht, over dat ik helemaal niets gedaan heb op mijn   werk...............8 uur lang en dan lever ik lege controle lijsten in, geen medicijnen gegeven, helemaal niets.........raar he?

Hoi Rimke,
Ik droomde normaal wel, maar dit soort dromen had ik alleen als het druk was en ik stress had. Nu is het gewoon nacht na nacht een herhaling van to do-lijstjes
Wel lekker om even te liggen, hé. Ik ben deze week elke keer ook een middagdutje gaan doen. Ik ben zo moe en lui. Volgende week heb ik langere werkdagen, dus dan zal het niet elke keer lukken.
Ik heb zo een etentje en voel me niet echt super. Ik heb de hele dag al last van misselijkheid en oprispingen. Ik ben bang dat dadelijk iemand een sterk ruikend gerecht heeft en ik dan aan tafel moet spugen. Ik kan het helaas niet afzeggen.

Het is echt rustig hier vandaag. Ik heb bij het zwangerforum gekeken en nav dat ene topic zijn er nu al drie topics die zich tegen een persoon richten. Het lijkt wel wo III. Dat iemand zijn mening je niet bevalt ok, daar kun je een keer op reageren, maar om nu allen samen te spannen tegen een persoon.

raar he? Je bent dus toch meer dingen aan het verwerken snachts en misschien omdat we lichter slapen dat we de dromen meer herinneren?
Probeer(makkelijk gezegd) je er niet te veel op te fixeren, de sterke geuren. Grappig dat jij dat hebt! Ik proef dus echt niet goed, en ruiken nog helemaal niet, misschien komt het nog..............
Pffff, de katten zijn echt niet bij me weg te slaan, heb ik net schone zwarte kleren aan komt dat dikke monster met zijn witte haartjes op me liggen..............en het liefts nog boven op de computer, en dat is nu gelukt. Davey! Lazer op!

Lieve meiden,

Ben er weer maar, ben ook gelijk weer weg whahaha. Moest gewoon ff kijken hoe het met jullie was !!!! Wat een weertje he ..... daar word je toch echt vrolijk van !!!! Bambi, ben blij dat het weer wat beter met je gaat meid. Niet gaan roken, je kunt het !!!!!!!
JOEHOE, ga lekker naar de bbq ...... tot morgen. Fijne avond allemaal ....

kus happy

Hallo dames,

2 dagen niet kijken en heel klusbabes 6 is volgeluld!
Kon echt niet alles bijlezen.......

Bambi: Hoe is het verhuizen gegaan. RD's doorgezet?

Kruimels: Heerlijk even uitwaaien op Texel! Kun je er weer even tegen.

Happy: Jij gaat ook vaak de hort op! Geniet er van. Nu kan het nog, fijne avond!

Ik heb vandaag bij een hockeywedstrijd van leerlingen van mij gekeken. Daarna langs oma geweest. Vervolgens samen met m'n vriendje het hele huis gepoetst (waarom komt dat nu elke week terug?!) en toen een waardebon gemaakt voor mijn beste vriendinnetje. Ze is jarig geweest en ik neem haar woensdag mee uit eten en daarna naar een concert van I.O.S.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik geen liedje weet te zingen van I.O.S., maar zij wel.
Ik playback wel mee. haha.

Heb na jullie verhalen ook nog even gekeken op het zwangerschapforum. Jammer hoor, dat iedereen elkaar zo moet afsnauwen. Is het hier toch stukken gezelliger.

xx Essy

ja lin, stom he dat iedereen dan gelijk verder denkt, ik vind het zelf ook wel erg jammer hoor dat ik geen goed nieuws kan  brengen
Mijn schoonmama kan morgen ook niet komen, die moet werken s'avonds.
We gaan nu met z'n 6 en gourmetten, vanmiddag nog effe boodschapjes gedaan, mjam krijg er honger van als ik erover praat.
Ik heb de wc helemaal alleen ingevoegd vanmiddag en zelfs nog een stuk van de badkamer, ooooohhhhhh hij word zo mooi he!!!!
wou dat ik jullie een foto kon laten zien, maar is helemaal niet zo duidelijk te zien op een foto dat ie mooi is, haha.
heb jij nog wat leuks gedaan vandaag?
of misschien iemand anders nog leuke roddels?  ben ik gek op.

pip, ja het was super lekker, heerlijk uitgewaaid.
kan er weer helemaal tegen whawha.
hoe ist met jou dan?

groetjes kruimels

Wat knap kruimels, dat je helemaal alleen alles heb ingevoegd! Bob de Bouwer!
Ik ben op dat gebied niet zo handig. Kan wel goed verven.

Terug
Bovenaan