KLUSBABES 7!!!

Hey Bambi, jammer dat je nu toch ongi bent geworden, maar je kan nu wel eerder aan je nieuwe cyclus beginnen. Het was vervelender geweest als je ongi nog een tijd op zich liet wachten.
Kruimels, wat vervelend dat je nu zo veel aan het overgeven bent, hoop dat het snel over gaat. En haar groeit redelijk snel he. En als je vriend het leuk vind zal het echt niet zo verkeerd zitten.
Sterretje, ik heb wel eens gelezen dat je toch zo'n 3 koppen koffie per dag mag drinken als je zwanger bent of drink je zoiezo geen koffie?
Pip, ik kan idd mijn laptop wel beneden laten staan en 's avonds mee naar boven nemen, maar mijn mannetje kan nu ook niet meer beneden computeren en het was of beide naar boven of beide niet... dus tja... Maar heb op boven dus wel gezelschap .
En wat dat geld betreft.... wij gaan er enorm op achter uit. Mijn mannetje stopt met werken dus er zal een heel salaris wegvallen. Het zal even passen en meten zijn, maar uiteindelijk komen we er wel uit. Het is gewoon de overweging die je maakt en wij hebben het er voor over. En niemand heeft gezegd dat een kind goedkoop is.
Maar hebben al het een en ander gespaard, dus hebben wel reserve voor als het even wat moeilijker wordt.

he kruimels,

kop op meid, net wat de andere zeggen, haar groeit weer aan en ga anders voor de spiegel een paar kappels uitproberen . opsteken met een pony los is heel leuk hoor of alles stijlen ogf krullen. gewoon een beetje oefenen en als je mannetje het leuk vind dan komt het met jou ook wel goed.

wat betreft het gourmetten, ik denk dat je gewoon aan de slag moet, lekker voorberijden en dan gaat miss de bui vanzelf over, maak het gezellig met de familie en dan verdwijnt de sombere bui vanzelf.

tenzij je echt ziek ben, want overgeven kan indd van spanning en emotie, maar het kan natuurlijk ook een griepje zijn. meid doe wat je hart je zegt.oke succes ermee

he pip,

wij hoeven helemaal niks in televeren als er een baby komt. ik werk al 3 dagen en dat blijven ik doen. hoef geen opvang geld te betalen. want de kleine gaat dan naar oma. (mijn moeder) ik kan nu ik gestopt ben met roken , nog lekker veel besparen en gaat dit ook apart houden, zodat we nog meer spaarcenten hebben.
We willen ook graag verhuizen namelijk. en met de babykamer hebben we ook mazzel, we krijgen die hele mooi van me schoonzussie (toevallig is me mannetje die kamer naar de opslag brengen, want we zijn tenslotte nog niet zwanger hahaah) dus eigelijk kost het ons niet heel veel en kunnen we straks goed rondkomen. het is geen vetpot we hebben samen 2200 per maand, maar het is genoeg (we hebben geen eigen huis en hypotheek gedoe, dus voor ons is dit ideaal.

xxx Bambi

Hey Pip, als ik zo mijn berichtje terug lees kan het misschien een beetje hard over komen, maar dat is niet mijn bedoeling. Het is trouwens vaak ook dat als je minder verdient je minder belasting hoeft te betalen, dus dat je uiteindelijk toch niet zo slecht eruit komt als dat je dacht. Misschien dat als je minder gaat werken dat je juist wel iets terug krijgt als vergoeding voor je ziektekosten, of je hoeft minder (netto) voor je kinderopvang te betalen dan wanneer je meer werkt.

Goedemiddag dames!

Linda
Jammer dat je zo slecht hebt geslapen. Ik zelf heb m ´n nachtrust altijd erg hard nodig. Als ik slecht slaap dan ben ik de hele dag "bitchy Renee". Gelukkig hoor ik ook bijna niets als ik slaap. Daar ben ik mee gezegend.
Fijne verjaardag en succes met je ovulaties test. Laat hem maar niet uit je tas vallen!!!

Bieb
Beterschap met je kat! altijd zielig vor zo ´n beestje. Ze kunnen niet   goed aangeven wat er is en wat ze voelen.
Jammer dat je oma er zo over doorging. Misschien dat je haar binnenkort weer goed nieuws kunt   brengen...
Moeten we een fonds voor je oprichten:
                                                                       * Red Bieb uit haar faillisement!*
                                                                                   *  stort nu op giro 1234 *

Bambi
Jammer dat je toch weer ongi bent geworden...Nieuwe ronde   nieuwe kansen.
Mischien moet je het gourmetten toch door laten gaan. Dan heb je afleiding.

Kruimels
Misschien moet je gewoon wennen aan je nieuwe kapsel! Ik heb dat zelf ook vaak, maar na een paar dagen dan vind ik het wel heel leuk!
En ik kan me ook ergens zo gek om maken! Het begint met hoofdpijn maar kan idd zo erg worden dat ik ervan ga overgeven! Gelukkig blijft het de laatste jaren bij flinke hoofdpijn maar ik kan pilletjes slikken wat ik wil dit gaat dan niet weg.
Je moet proberen om ergens anders mee bezig te zijn, misschien dat het dan wegebt.

Pip
Wij verdienen ook wat jullie verdienen en we hebben nu zeker niet te klagen!
Mocht het zover zijn dan ga ik minder werken. Ik verdien minder per uur en het is voor mij gemakkelijker om minder uren te gaan werken.
Vriendjelief wilde in eerste instantie dat ik zou stoppen met werken en fulltime moeder te worden maar dat zie ik niet zitten! ik ben veel te blij dat ik zelf werk heb en voor mezelf kan zorgen. Bovendien scheelt het toch veel als mijn loon helemaal weg zou gaan vallen.

Linda 2
Ik vind het wel sjiek dat jou vriend gat stoppen met werken. Dat hoor je nog steeds niet vaak! zal in het begin wel even zwaar worden en wennen als er een heel loon wegvalt!

Hoe zou het Jacqy vergaan??

Hie is eigenlijk niets te melden. Blijf rugpijn houden en af en toen krampjes in de buik, maar dat is ook het enige...

Fijne zondag
X

Hey Renee, ik denk dat het in het begin ook wel zwaar zal gaan worden en echt wennen, maar dat is een zorg voor later. Ik denk ook dat ik het er zwaar mee ga krijgen dat ik hele dagen aan het werk ben terwijl mijn mannetje lekker thuis zit, maar ook daar zal ik wel aan wennen. En het is echt een gok die we wagen of we het gaan halen, maar we kunnen het altijd nog veranderen zodat mijn mannetje toch een paar dagen gaat werken. En waarschijnlijk tegen de tijd dat de/het kind(eren) naar school zijn is het ook weer mogelijk om iets te gaan werken. Maar ik wil niet fulltime thuis zijn, denk dat ik dan gek wordt en mijn man wil dat het kind niet naar de opvang gaat. En minder dan 4 dagen werken bij mij is errug moeilijk. En denk ook dat het voor mijn man ook niet mee zal vallen om 2 dagen in de week te kunnen werken als ik al 3 dagen mag gaan werken.
Maar kan jouw man niet ook een dag vrij nemen? Of wil je dat niet graag omdat jij minder verdient?

Oh, je komt helemaal niet hard over hoor Linda. Ik vroeg het me gewoon af. Wij hebben het er ook graag voor over maar alles is nu zo makkelijk. Schoenen kopen die je eigenlijk niet nodig hebt, uit eten, dat soort dingen. Dat doe je toch minder snel dan denk ik. Maar wij hebben het er ook absoluut voor over hoor!!!

Zo het geboortebord voor m'n broer is af. Erg gaaf geworden! Nu hoeft de baby alleen nog maar geboren te worden!

Ik hang nog steeds in m'n pyjama, hoezo lui? hihi

Ga me   maar even douchen denk ik!

Had vandaag trouwens een ovulatietest gedaan en had een heel licht streepje. Maar dat had ik ook toen ik de vorige x testte en de volgende dag ongi werd...En nog iets: vanochtend om 7 uur getemperatuurd was ie 36,5 (normaal 36,8 36,9) Toen weer gaan slapen en om 9 uur dacht ik, gewoon nog een keer doen, vond hem   zo laag en om 9 uur was ie weer 36,9  Normaal gesproken temperatuur ik ook altijd om 7 uur.....snapt iemand het?

Kruimels, voel je je al iets beter?

X

Hoi Linda

Mijn vriend is onderwijzer in het basisonderwijs. Hij werkt op een school in een achterstandswijk. Hij staat 5 dagen per week voor de klas. Als hij 4 dagen zou gaan werken dan zou dat betekenen dat er 1 dag in de week iemand anders voor zijn groep staat.
De school waar hij werkt staat in een achterstadswijk en de leerlingen zijn ook niet de makkelijkste. Hij heeft op het moment de boel goed onder controle. Als hij een dag niet heeft gewerkt omdat hij bijvoorbeeld  ziek is geweest dan is die klas weer helemaal ´ontregeld ´ en moet hij hard werken en erg streng zijn om alles weer in het gareel te krijgen. Als hij dit elke week zou moeten doen dan zou hij dnke ik met tegenzin gaan werken en dat willen we zeker niet!
Omdat ik in de zorg werk is het veel makkelijker om minder uren te gaan werken omdat je zowieso al in teamverband werkt en regelmatig moet overdragen.
Het loon speelt ook een rol dat zeker, maar dit is toch de belangrijkste rede!

X

he pip, dank je voor je opbeurende woorden.
Ik baal er gewoon ontzettend van that's all, ach er zijn zat ergere dingen in het leven.
Maar ik heb al niet zoveel zelfvertrouwen over mijn uiterlijk en nu dit weer, en het ergste: ik heb het zelf gedaan.
Ik wou ook even reageren op jouw vraag over de financieen als we straks kinderen hebben.
Ik snap heel goed dat je je daar zorgen om maakt, maar ik denk dat je er ook wel heel erg snel aan went.
Een vriendin van mij heeft bijna 2 jaar geleden een tweeling gekregen en zegt vaak tegen me dat het haar ontzettend mee valt hoeveel je kwijt bent aan twee van die knaapjes.
Je moet gewoon iets beter letten op de aanbiedingen en veel zelf koken in plaats van ophalen enzo....
Voor mij zal dat echt een hele grote ommezwaai zijn, omdat mijn vriend en ik het eigenlijk zo makkelijk hebben nu.
We wonen in een bedrijfswoning en hebben dus echt weinig vaste lasten.
Hij heeft een vast loon in de maand(fulltime en wel meer uur) en ik werk er 24 uur bij naast in een ruitersportzaak.
Ook handeld hij nogal veel in mest en daar hou je dan netto een lekker centje aan over waar we dan weer leuke dingen van kunnne doen.
Maar ondanks dat denk ik dat er wel veel dingen gaan veranderen, tuurlijk dat is ook logisch, maar denk dat we er met z'n allen zo inrollen hoor, haha.
Ik hoop dat je wat aan mijn opvattingen hebt, op deze slechte dag voor mij
Heb jij nog wat leuks gedaan vandaag pip?
Heb trouwesn de gourmet afgezegt, echt geen puf voor, mijn schoonmoeder is net nog even geweest en mijn schoonzusje komt zo nog even buurten ach daar heb ik een goede band mee, die snap mijn humeur vast wel.
groetjes kruimels

Terug
Bovenaan