KLUSBABES 7!!!

renee jij ook bedankt voor je lieve berichtje.
Zal er inderdaad wel even aan moeten wennen.

Raar eigenlijk he dat we ons met elkaar nu al zo druk maken om de finacieen voor als we straks een baby hebben.
Daar staan wij  vrouwen wel een beetje om bekend he dat we alvast vooruit denken.
Misschien wel een goeie eigenschap!

Heb vanmiddag nog bavallingsverhalen gekeken, rrrrrrr nou die vrouw brulde alles bij elkaar. ik geloof dat ik dat programma maar niet meer ga kijken.
Ze had een thuis bevalling en het liep eigenlijk gesmeerd, en dit was de tweede voor haar, maar toch blijkbaar nog erg heftig.
Maak me daar best wel eens druk over hoor, of ik dat wel kan.
Tuurlijk kan ik het, maar ja het blijft eng.
hebben jullie dat ook wel eens?

ik vind het knap van je hoor linda 84 dat je zoveel door blijft werken als je een kleine hebt.
Ik werk nu 24 uur en zou graag terug willen naar 20 of 16 uur in de week.
Gewoon 2 volle dagen werken en de rest genieten van mijn baby.
Jullie hebben groot gelijk als jij meer verdiend dat jij dan degene bent die blijft werken.
En jouw mannetje kan vast prima op die kleine passen!!!
groetjes kruimels

nou volgens mij ben ik de enigste die op het forum zit haha.
Maak trouwens voor het eerst mee dat ik een nieuwe pagina open, pagina 5 alweer.
Wat hebben we ongelofelijk veel gekletst met elkaar. er is geen forum die zoveel topics heeft geopend dan wij, wha wha.
Hoop van harte dat we nog een poos bij elkaar blijven, ondanks dat er straks ongetwijfeld een heleboel zwanger zijn.
Het is ook lang niet zo gezellig op de zwangerforums zo te horen van iedereen.
Gewoon lekker hierblijven he, sterretje, engeltje en rimke.
Gezellig!!!!!
doei

Is er trouwens nog iemand aanwezig hier?

mijn schoonzusje zal zo wel komen, dus dan ben ik ook vertrokken hoor.
ze weet nog van niks natuurlijk
Ik moet morgenmiddag en dinsdag weer werken, hoop dat ik me morgen beter voel.
Dinsdag werk ik samen met mijn collega in de winkel, zonder bazen, whawha.
Heerlijk zo'n dag altijd, is het net of we samen de winkel hebben.
Gewoon lekker je eigen gang gaan.
Woensdag donderdag en vrijdag ben ik vrij, zal wel weer hard werken worden in de badkamer.
En zaterdag weer werken, maar dat is altijd een super leuke dag, mensen zijn vrolijk, er word veel gekocht en het is natuurlijk een uurtje korter, dat scheelt altijd weer, haha.
Morgenavond heb ik me opgegeven voor een dierenarts avond bij ons in de buurt, samen met mijn vriendje, als ik me beter voel dan gaan we daar dus naartoe.
Word wat verteld over algemene verzorging van koeien en er is iemand van de praktijk getrouwd en 1 iemand is verhuisd en daar word dan een borrel op gedronken.
Nou ik zie wel, ga me er nu nog niet druk over maken. als ik me goed voel ga ik heen en anders dan maar niet.(daar gaat het feestje wel om door)
ik geloof dat ik nu wel erg veel aan de klets ben geraakt, ga effe proberen iets binnen te krijgen, zo geen honger he, maar zo slap als een vaatdoek.
Fijne dag allemaal en tot gauw
liefs kruimels

Hey meiden, het is voor de verandering echt rustig op het forum.
Kruimels, ik hoop dat je je nu al wat beter voelt. En even op dat werken terug te komen. Het is niet zo zeer dat ik door ga met werken omdat ik meer verdien, maar omdat ik niet het type ben dat alleen maar thuis zit en mijn mannetje heeft daar wel zin in. Nou is het geen slechte bijkomstigheid dat ik iets meer verdien, maar dat zijn absoluut niet de overwegingspunten geweest.
Renee, ik snap wel dat je man dan 5 dagen in de week wil blijven werken. Zal niet echt fijn zijn om weer in zo'n ontregelde klas te komen. En als hij het niet erg vind dat hij zo vaak blijft werken en jij het niet erg vind om wat minder te werken is er natuurlijk geen probleem.
Ik denk trouwens dat als je kinderen hebt dat je zoiezo minder vaak uit eten gaat, niet erg ver op vakantie gaat en ook leuke goedkope dingen gaat doen  (naar de speeltuin of kinderboerderij  bijvoorbeeld) Denk dat de eerste jaren wel goed te doen zijn, maar als ze wat groter zijn en de speeltuin niet meer voldoende is dan zal het wat zwaarder worden. Maar voor de beginjaren is Linda denk ik wel een ervaren persoon, dus Linda... vertel maar

@pip: oh maar ik heb niet gezegd dat ik met roken gestopt ben. Wat het bed betreft, we hebben nog steeds niets gehoord van het meubelbedrijf. Als we richting eind oktober lopen en we nog niets horen dan ga ik eens bellen.
De centjes hier zijn nu ook op na de slaapkamer. Dat wordt even sparen, het rotte is echter dat mijn man zijn contract afloopt. Hij is gedetacheerd en er is momenteel waarschijnlijk geen vervolg meer op. Hij zegt er niet veel over, maar ik wordt behoorlijk zenuwachtig, omdat 1 november flink in zicht komt.
@kruimel: ja, dat is inderdaad rot, om boven eten te hangen als je je beroerd voetl, hahaha. Wat rot dat je je niet lekker voelt. Ik kan me voorstellen dat je je ziek praat en een keer moet spugen, maar 's ochtends ook? Misschien buikgriep of een nod die nadert. Ik kan me voorstellen dat je baalt van je pony. Ik zou anders popsterren etc. bekijken die ook een pony hebben en dan kijken wat ze met hun kapsel doen. Jennifer love hewitt heeft best een mooi kapsel en een pony.

Hey sterretje, wat vervelend dat je mannetje dalijk misschien zonder werk zit. Misschien dat er hier nog mensen die ergens contacten hebben?? Wat doet je man voor werk en in welke regio? Je weet maar nooit. Of is het zo dat je man niet echt geholpen wilt worden en het zelf uit wil zoeken?

@linda84: sinds ik de buikgriep heb gehad drink ik geen koffie meer. Koffie ruikt sterk en kan verkeerd op de maag vallen en dat risico durf ik voorlopig niet te nemen. Ik dacht dat je er maar 2 mocht.
@bambi: dat is fijn als je geen extra kosten erbij krijgt wat opvang en meubilair betreft. En de luiers? Dat moet altijd een flinke duit zijn.
@renee: ik kan me voorstellen dat je het niet ziet zitten om fulltime thuis te zijn. Sommige kunnen dat en anderen hebben iets buiten de deur nodig. Respect voor ieder hierin, want hoe je het went of keert het is allemaal moeilijk.
liefs,
        sterretje

Terug
Bovenaan