zo meidenm
ik ben net thuis, belde me neef vanmiddag of we zijn nieuwe huis kwamen bekijken, dus dat kwam na de verjaardag er nog effe onverwachts bij , wel gezellig,
IK heb nog niet alles bijgelezen, dat doe ik straks wel verder,
ten eerste
Bieb: een kat aan de drugs haahah een shotje vitamine, hopelijk knapt ie er van op, en dat is inderdaad rottig dat je oma steeds over een kleinkind zat te zeuren, ook al deed ze het niet express
Bambi: wat onzettend jammer dat je ongi bent geworden,
kruimels; ik hoop dat je je snel weer wat lekkerder in je vel gaat voelen, maar ja je kan wel eens zo'n dag hebben
Renee; het voelen bewegen van een kindje in je buik ik onbeschrijfelijk, echt leuk, als je verder in je zwangerschap zit wordt je kindje ook al sterker en op een gegeven moment dan zie je gewoon je hele buik alle kanten opbewegen, echt wel grappig
en wat dat inscheuren betreft tijdens je bevalling, ik was van binnen en buiten ingescheurd, dus ik kreeg een aantal hechtingen, maar van dat inscheuren heb ik niks gevoeld ik had alleen zoiets van drukken want dat kind moet eruit hahaha, maar na een dag die hechtingen pfff daar had ik wel last van maar ja dat duurde effies.
O ja die ovulatietesten schieten ook niet op hoor, heb nog steeds een licht streepje, ik op de verjaardag vanmorgen heel sneakie naar de wc en de test in mijn tas, daarna deed ik net of ik op mijn telefoon moest kijken,
xxx linda