KLUSBABES 7!!!

@linda84: nou in zijn sector is zat werk te vinden. Het is echter spannend omdat hij graag bij dit bedrijf wil blijven en er zal iets vrijkomen, maar het is nog niet duidelijk wanneer en zo. Hij zit bij een detacheringsburo en als hij geen project heeft heeft hij wel inkomsten, maar veeeeeel minder dan normaal. En dan wordt het afwachten bij welk bedrijf  hij komt te zitten en in welke regio. Ik vind het zelf heeel spannend, maar hij blijft er zelf rustig onder. Ik ben iemand van zekerheden. Ik baal ook dat het net nu moet gebeuren en probeer er niet teveel aan te denken. Stress is niet goed nu.

Linda
Het liefste zou ik gewoon fulltime willen blijven werken maar dat vind ik neit eerlijk tegenover het kindje. Ik wil het toch wel zelf opvoeden en niet dat het  wordt opgevoed door iemand anders. We willen het wel naar een kinderopvang brengen vanwege  de sociale ontwikkeling. M ´n schoonmoeder zou denk ik dolgraag willen oppassen maar dat zou mn vriend niet willen (leuk zo ´n pedagogisch opgeleide vriend... )

Kruimels
Ik vind het hier ook onwijs gezellig en ik krijg mega veel steun van jullie!
Jullie zijn hele grote schatten!!!

Vandaag weer even een dipje.
Als ik al de verhalen lees van mensen die met de pil zijn gestopt en gewon ongesteld worden... Ik baal zo ontzettend!  
Ik ben begin juni gestopt met de pil en pas 1 keer ECHT ongesteld geworden, andere die zijn bijvoorbeeld  al 4 keer ongesteld geworden!! Ik zie het dan als 4 keer dat ze al zwanger hebben kunnen worden!! ik vind het voor hun ook erg dat ze niet zwanger worden maar ondertussen steekt het wel een beetje...
Ik weet dat ik moet wachten en dat het allemaal wel weer goed op gang gaat komen maar ik ben zo bang dat ik ook iets ´mankeer ´. Ik ben namelijk aan de pil gegaan omdat ik zo onregelmatig ongsteld was, dan een cyclus van 20 dagen dan 53 enzo.
Misschien ben ik binnenkort ook wel zwanger en dan denk ik wat heb ik alles opgeblazen maar dan toch...Kan soms wel janken zo jaloers ben ik soms!
De een baalt van een ongesteldheid en ik ben mega jaloers...Rare wereld toch....

X

O ja
Ik ben ook bang voor een (eventuele) bevalling. Zou IK dat wel kunnen....
Ze hebben het wel vaker over ee sort oergevoel ofzo maar dan nog...Lijkt me behoorlijk heftig hoor. En dan die knip of als ik zou inschueren en dan dat hechten....
Pff...gelukig kunnen we dan wel een paar maanden wennen aan het idee..
Lijkt me ook raar om het kind voor het eerst te voelen bewegen...

Linda hoe voelt dat allemaal?? jij hebt ervaring! deel het met ons!!

zo meidenm

ik ben net thuis, belde me neef vanmiddag of we zijn nieuwe huis kwamen bekijken, dus dat kwam na de verjaardag er nog effe onverwachts bij , wel gezellig,
IK heb nog niet alles bijgelezen, dat doe ik straks wel verder,

ten eerste
Bieb: een kat aan de drugs haahah een shotje vitamine, hopelijk knapt ie er van op, en dat is inderdaad rottig dat je oma steeds over een kleinkind zat te zeuren, ook al deed ze het niet express

Bambi: wat onzettend jammer dat je ongi bent geworden,

kruimels; ik hoop dat je je snel weer wat lekkerder in je vel gaat voelen, maar ja je kan wel eens zo'n dag hebben

Renee; het voelen bewegen van een kindje in je buik ik onbeschrijfelijk, echt leuk, als je verder in je zwangerschap zit wordt je kindje ook al sterker en op een gegeven moment dan zie je gewoon je hele buik alle kanten opbewegen, echt wel grappig
en wat dat inscheuren betreft tijdens je bevalling, ik was van binnen en buiten ingescheurd, dus ik kreeg een aantal hechtingen, maar van dat inscheuren heb ik niks gevoeld ik had alleen zoiets van drukken want dat kind moet eruit hahaha, maar na een dag die hechtingen pfff daar had ik wel last van maar ja dat duurde effies.
O ja die ovulatietesten schieten ook niet op hoor, heb nog steeds een licht streepje, ik op de verjaardag vanmorgen heel sneakie naar de wc en de test in mijn tas, daarna deed ik net of ik op mijn telefoon moest kijken,

xxx linda

hey linda

jij vroeg over hoe het in beginjaren met een kind zit qua geld en op vakantie enz.

Nou ik vind het allemaal eigenlijk best wel meevallen, je kan alles zo duur maken als je zelf wilt. Vorig jaar joey was nog geen 1 zijn we gewoon met de auto naar oostenrijk gereden en we hadden zoiets van we zien wel hoe het gaat, en dat ging super goed, en hij vond het ook erg gezellig, en wat de rest betreft, tja ik kan joey overal mee naartoe nemen, en als we gaan uiteten, dan regel ik wel een oppas, maar op een terrasje zitten dat doen wij ook gewoon met joey erbij die vermaakt zich wel , Naar een dierentuin gaan wil ik volgend jaar doen als ie het zelf meer snapt, dat vind ik voor hem leukern
Ik ben bewust 2 ochtenden gaan werken omdat ik zelf mijn kind wil opvoeden, mijn man wilde dat ik helemaal zou stoppen met werken, maar dat wilde ik zelf niet, want met 2 ochtendjes werken heb je toch effe een andere omgeving en een ander gesprek,
xx linda

O ja kruimels

wat erg dat je haar je tegenvalt, maar misschien komt dat ook omdat je je dag niet helemaal hebt, hopelijk zie je het morgen allemaal wat zonniger in

meiden ik ga eten
misschien tot vanavond en anders tot morgen

xxx linda

Heej meiden...sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen..maar heb et ff heel erg druk gehad!!!!
Nou ik heb de verloskundige gebeld afgelopen week en heb 29 oktober men eerste echoEn vindt et echt zooooo spannend......ben zo bang dat et weer niej goed is!!!!
Ik had ook even een vraagje....als je een bbz hebt of als et hartje niej klopt dan ga je toch wel bloeden??????
Ik hoor graag van jullie
Liefs  Miranda

hoi meiden,

sterretje, ik had wel op de luiers gerekend hoor  maar dat soort kosten zijn geen probleem, en ik bespaar tenslotte me sigaretten die ik niet meer rook hihih.

renee, ik snap dat het voor jou niet leuk is dat je onregelmatig ongesteld bent.en ik moet je helaas zeggen als je dat voor je pil gebruik was, kan je er op rekenen dat dit na je pil indd weer terug komt, maar niet getreurd dat betekend niet dat je geen ei heb. aleen iets later. dus het kan best dat jij eerder zwanger bent dan iemand van ons met een regelmatige cyclus. Ik snap best  dat je  me niet persoonlijk aanviel, maar zo voeld dat wel, omdat ik vandaag ongie ben geworden en daar van baal.
Ikzelf vind dit niet gek hoor, zou jij ook zijn neem ik aan.
Het gras is altijd groener bij de buren. Ik had het ook heel moeilijk toen Rimke en Engeltjuh op dezelfde dag melde zwanger te zijn. Tuurlijk steekt dat, maar ben ook zeer blij voor ze en nu kan ik me er bij neer leggen. mijn tijd komt nog. en dan zijn zij ook blij voor mij. net als voor jou als jou tijd eris. snap je. We kunnen ff bij de pakken neer zitten en daarna hop weer verder. Ik heb  vandaag gelukkig geen traan gelaten   ondat ik ongie ben geworden, wat normaal wel zo is. Dus het gaat wennen echt meid. kop op.

ga nu wachten tot me mannetje met chocola thuis komt, want heb er ineens enorme behoefte aan.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan