he april,
fijn dat je een leuk weekend heb gehad, het is echt spannend nu, ga je morgen vroeg testen ?? of wanneer dan. succes ermee, het is je van harte gegunt.
Engeltjuh, meid probeer alsjeblieft te genieten van je zwangerschap meid. ga je nou niet druk lopen maken over wat er miss, aan de hand kan zijn. Een MK is niet een heel vaak voorkomend iest en een BBZ al helemaal niet. Dat komt omdat je hier op het forum alleen de negatieve verhalen lees, maar er zijn meer meiden zwanger van een geoznd kind dat dast er mk en bbz zijn. gewoon genieten en niet piekeren.
happy, ook lekker weekend gehad, gelijk heb je lekker rustig aan gedaan, ik niet hoor, was voor mijn doen vroeg wakker al om 8.30 (me mannetje moes weg) en heb het hele huis op zijn kop gezet nadat ik erachter was gekomen dat ik ongie was geworden. zo kon ik lekker me gedachte ff opzij zetten.
Nou moet ik morgen werken (normaal vrij) en dinsdag ook en woensdag tot 14.00 uur en dan ga ik s'avonds lekker naar de Wizz. leuk jog en dan heb ik dus al weekend tot volgende week dinsdag. lekker !!!!!
ga nu maar naar me bedje toe en ik lees jullie morgen aaf weer bij.
dikke x Bambi