KLUSBABES 7!!!

@renee: tempen is idd ook een idee. kop op he meid.
@engeltjuh: ik heb geen idee en het spijt me maar ik wil hier ook niet echt aan denken. probeer te genieten en wacht de echo af. dat het een keer is misgegaan hoeft niet e betekenen dat het nu ook zo gaat. succes

@linda: een goede nachtrust wordt je toegewenst.
@april: spannend!!!!!
@kleintje: voor jou ook heel spannend
@happy: gelukkig heb je je geamuseerd

Oh meiden, ik vond het zo moeilijk om dit weekend niks tegen die andere meiden (die mee op weekend waren) te zeggen. Vrijdagavond heb ik 2 wijntjes op en gisteren was ik de BOB; lang leve de bob................

Heb afgelopen weekend wel last gehad van vreetbuien, waarop iemand ook de opm maakte: je lijkt wel zwanger!!!! Verder af en toe wel misselijk, maar soms denk ik ook dat ik dat wil voelen. Verder is mijn ongi buikpijn weg, heb nog steeds een koortslip.
X

Koortslippen zijn stom he april! Ik heb het af en toe ook. Vind het zoooooo stom, doet pijn en jeukt! Brrrrrrrr.

Moet je morgen wel werken of andere drukke activiteiten? Dan heb je tenminste afleiding!

X

Slaap lekker voor iedereen die gaat slapen!

Linda, slaap lekker meid

Sterretje, wat een vervelende situatie aeg met het werk van je man. Snap dat je je daar zorgen om maakt meid .......

Ga ff douchen nu ......

x happy

April ....... spannend !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, ik moet morgen werken, dus lekker afleiding! Dit weekend was er ook een vriendin mee die verloskundige is en die zei dat zwangere vrouwen een verminderde weerstand hebben. Ik heb altijd geleerd dat koortslippen ontstaan door een verminderde weerstand, hmm, misschien vind ik koortslippen dan toch leuk...............

he april,

fijn dat je een leuk weekend heb gehad, het is echt spannend nu, ga je morgen vroeg testen ?? of wanneer dan. succes ermee, het is je van harte gegunt.

Engeltjuh, meid probeer alsjeblieft te genieten van je zwangerschap meid. ga je nou niet druk lopen maken over wat er miss, aan de hand kan zijn. Een MK is niet een heel vaak voorkomend iest en  een BBZ al helemaal niet. Dat komt omdat je hier op het forum alleen de negatieve verhalen lees, maar er zijn meer meiden zwanger van een geoznd kind dat dast er mk en bbz zijn. gewoon genieten en niet piekeren.

happy, ook lekker weekend gehad, gelijk heb je lekker rustig aan gedaan, ik   niet hoor, was voor mijn doen vroeg wakker al om 8.30 (me mannetje moes weg) en heb het hele huis op zijn kop gezet nadat ik erachter was gekomen dat ik ongie was geworden. zo kon ik lekker me gedachte ff opzij zetten.

Nou moet ik morgen werken (normaal vrij) en dinsdag ook en woensdag tot 14.00 uur en dan ga ik s'avonds lekker naar de Wizz. leuk jog en dan heb ik dus al weekend tot volgende week dinsdag. lekker !!!!!

ga nu maar naar me bedje toe en ik lees jullie morgen aaf weer bij.

dikke x Bambi

Terug
Bovenaan