A
Anoniem
Guest
toen wij toch de stap wilde wagen voor een kindje was ik na een paar maanden naar de ha gegaan omdat er geen ongi kwam, die wist natuurlijk over hoe en wat en stuurde me door naar een gyn, Ik hij bestudeerde alles, ook over al die onderzoeken en zei dat ik gewoon ongi zou moeten worden omdat er nooit iets gevonden is waardoor ik niet ongi wordt, ik een beetje boos op die man omdat ie me zo naar huis stuurde, ik was toen inmiddels homeopatische druppels gaan slikken die de baarmoeder reinigen, ik dacht erger kan het toch neit worden en toen na een paar weken nadat ik die druppels had geslikt, werd ik ongi ik wist niet wat me overkwam, voor het eerst in 12 jaar dat ik ongi werd uit mezelf, daarna had ik een hele regelmatige cyclus, en moest ook weeer terugkomen bij die gyn en ik vertelde over die druppels nou die man zei, nou ik zie toch dat je ongi gaat worden, dus ik weer boos want ik zei dat het door die druppels kwam,, na 3 maanden ene regelmatige cyclus te hebben gehad was ik zwanger dus alles via de natuurlijkle weg gelukkig, maar ik had wel gezegd dat ik die gyn die ik had niet meer hebben wilde,
Nu zijn we begonnen voor nr. 2 en weer hetzelfde verhaal , geen ongi te bekennen, en 22 sept, had ik 1 dag een beetje bloed, ik zit nu weer bij de gyn en moet weer 2 x bloedprikken, als ik deze maand geen eiersprong heb dan krijg ik waarschijnlijk medicijnen omdat hij mijn verleden wel serieus neemt. Zo dat was eht verhaal wel een beetje in het kort haha
xxx linda
Nu zijn we begonnen voor nr. 2 en weer hetzelfde verhaal , geen ongi te bekennen, en 22 sept, had ik 1 dag een beetje bloed, ik zit nu weer bij de gyn en moet weer 2 x bloedprikken, als ik deze maand geen eiersprong heb dan krijg ik waarschijnlijk medicijnen omdat hij mijn verleden wel serieus neemt. Zo dat was eht verhaal wel een beetje in het kort haha
xxx linda