KLUSBABES 7!!!

toen wij toch de stap wilde wagen voor een kindje was ik na een paar maanden naar de ha gegaan omdat er geen ongi kwam, die wist natuurlijk over hoe en wat en stuurde me door naar een gyn, Ik hij bestudeerde alles, ook over al die onderzoeken en zei dat ik gewoon ongi zou moeten worden omdat er nooit iets gevonden is waardoor ik niet ongi wordt, ik een beetje boos op die man omdat ie me zo naar huis stuurde, ik was toen inmiddels homeopatische druppels gaan slikken die de baarmoeder reinigen, ik dacht erger kan het toch neit worden en toen na een paar weken nadat ik die druppels had geslikt, werd ik ongi ik wist niet wat me overkwam, voor het eerst in 12 jaar dat ik ongi werd uit mezelf, daarna had ik een hele regelmatige cyclus, en moest ook weeer terugkomen bij die gyn en ik vertelde over die druppels nou die man zei, nou ik zie toch dat je ongi gaat worden, dus ik weer boos want ik zei dat het door die druppels kwam,, na 3 maanden ene regelmatige cyclus te hebben gehad was ik zwanger dus alles via de natuurlijkle weg gelukkig, maar ik had wel gezegd dat ik die gyn die ik had niet meer hebben wilde,
Nu zijn we begonnen voor nr. 2 en weer hetzelfde verhaal , geen ongi te bekennen, en 22 sept, had ik 1 dag een beetje bloed, ik zit nu weer bij de gyn en moet weer 2 x bloedprikken, als ik deze maand geen eiersprong heb dan krijg ik waarschijnlijk medicijnen omdat hij mijn verleden wel serieus neemt. Zo dat was eht verhaal wel een beetje in het kort haha

xxx linda

Wat sjiek dat je toch nog een natuurlijke eisprong hebt gekregen! Ben je nu ook die druppels aan het nemen of wil je de medicatie aan gebruiken die de gyn je voorschrijft?   Wat waren dat voor druppels?

Als ik lastig ben moet je het me zeggen! Ik ben maar een beetje nieuwsgierig! haha

haha ik vind je niet lastig hoor renee, ik vind het niet erg om er over te praten, is goed voor de therapie haha

Ik heb die druppels weer een hele tijd gebruikt maar gaf dus helemaal niets dus ik ging al twijfelen of het toen wel door die druppels op gang was gekomen, ik ben er nu dus ook meegestopt, want er kwam niks, ik moet volgende week weer bloedprikken en de 22ste weer en de 23ste moet ik dan weer naar de gyn en die kan dan ook gelijk zien of ik een eiersprong heb gehad of niet, maar ik heb nog een paar ovu testen ligggen dus ik wacht het wel af
Die druppels heten ansemilla van het merk Bloem ik moest 3x per dag 25 druppels per keer nemen

xxx linda

Ik hoop voor je dat de bloeduitslagen goed zijn.
Jammer dat de druppels dit keer niet hebben geholpen.
Je zult zeker wel een gigantisch gat in de lucht gesprongen hebben toen je zwanger bleek te zijn van je kabouterje (Blijf het een leuk koosnaampje vinden!)!!!

Hey meiden,

Net terug van mijn weekendje zee, jeetje, wat hebben jullie weer veel gekletst. Ik kan het niet meer helemaal volgen geloof ik. Heeft iedereen een goed weekend gehad?

Linda, je hebt je ovu test gedaan las ik, maar nog steeds een licht streepje, raar zeg?
Bambi, ik las echt in spanning mee, balen zeg dat je test neg is.
Hoe is het verder met de zwangere meiden onder ons?

Mijn weekendje was erg leuk, en tot nu toe ben ik nog steeds niet ong!!!!!! Ik klap echt bijna van de zenuwen. Morgenavond komt mijn mannetje thuis dus dan gaan we testen.

X

Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad april! De weergoden waren je gunstig gestemd!!

Alvast veel succes morgen met testen! ik duim voor je!!!

toen ik de test deed was ik helemaal allleen thuis en heb gejankt net een klein kind en was gelijk naar mijn pa en ma gereden om de test te laten zien, die deden niet zo enthousiast, ze moesten het dus effe laten bezinken want de volgende dag huilde me moeder en me pa was al allerlei plannen aan het maken, in de avond kwam mijn man laat thuis dus liet ik hem de test zien en hij reageerde ook net als mijn ouders, en de dag erna riep hij ik word vader ik wordt vader, dus het was toen ook hem doorgedrongen

xxx linda

he renee,

niks aan de hand hoor, we begrepen mekaar ff verkeerd en we hebben allebij een dip dag, ik omdat me ongie er is en jij omdie er niet is. het komt goed. oke.

xxx bambi

Terug
Bovenaan