KLUSBABES 7!!!

Ik hoop voor je dat je net zo snel weer zwanger wordt van net zo ´n mooi kindje!!

hey april

blij dat je weekend leuk was, hoe heb je het met de alcohol gedaan??

en wat ontzettend spannend meid morgen testen, ik ben al helemaal zenuwachtig voor je ik hoop het zo ik zal  meid

xxx linda

bedankt renee, en ik hoop voor jouw dat het ook allemaal snel goedkomt

xxx

Hallo!

Heb niet echt bijgelezen, behalve dat april terug is van haar weekendje en nog niet ongesteld is!! Wat spannend zeg!!! Nu nog wachten tot morgen, tot je man thuis is en dan testen!!! Ik hoop het ECHT voor je!

Had je trouwens "klachten" of niet, weet het niet meer?

X

meiden ik ga stoppen ik ga naar de smaakpolitie kijken en daarna lekker slapen, hopelijk heb ik een betere nacht dan afgelopen nacht
iedereen een gezellige avond en tot morgen

xxx linda

Hoi meiden,

Jammer zeg, het weekend alweer om !!!! Was erg gezellig hoor de bbq gisteren en daarna met zn allen in de polonaise ......... Ik heb net wel alles bijgelezen maar, kan er echt geen touw meer aan vast knopen hoor, sorry hihi jullie hebben zoveel gekletst.
Bambi, zag dat je ongie was geworden, verdorie meid, had het je zo gegund ......

Vandaag lekker rustig aan gedaan, ff lekker relaxen na zo n weekend hihi. Zit nu gooische vrouwen te kijken, vind ik altijd wel leuk, straks lekker de pfaffs kijken. Morgen en dinsdag ben ik nog lekker vrij, nou dat was het, ga ff verder kijken meiden, tot straks

kus happy

Terug
Bovenaan