KLUSBABES 7!!!

Bambi; ik ga pas morgenavond testen, mijn mannetje komt dan nl terug (hij zit nu in het buitenland). Balen zeg, ik las dat je ong bent geworden, balen zeg.  Hoe is het nu met je?

Volgens mij is het aankomende week weer een spannende week voor een aantal van ons! Ik ga voor iedereen duimen. En heeft iemand al het idee zwangerschaps verschijnselen te herkennen?

Hey bambi,

Jij was idd vroeg op zeg voor jou doen whahaha, ff lekker afreageren kan helpen he. Ik ben ook naar de wizz geweest. Begon toen bij ons al leuk, kreeg een man op de rij voor ons een hartstilstand !!!!!! Heftig joh, dan kom je toch niet echt meer in de stemming he ! Ben benieuwd hoe jij het vind, hoop ook dat het voor jou leuker begint haha. Slaap lekker meid .....

liefs happy

Meiden, ga mn mandje opzoeken ....... tot morgen lieverds

liefs happy

Ik ben er nog april! Kijk ondertussen wel try before you op bnn!! echt grappig!!

Klopt idd dat een koortslip komt door verminderde weerstand.

Is je man voor z'n werk in het buitenland?

@april: spannend hoor voor je. Misschien ben jij wel de 1rst volgende zwangere klusbabe
@kruimels: jammer dat je je haren niet leuk vindt. Misschien nog even een kwestie van wennen?
@pip stip: misschien is 30-10 wel mijn geluksdag om te testen! wie weet...
@engeltjuh: spannend 29-10 je 1e echo. Enne even over dat bloeden, Volgens mij als je een mk hebt dan bloed je altijd (lijkt mij dan hoor) Ik had dus zoals je weet een bbz, en heb dus een maand gebloed. Er moet toch iets uit je lichaam en volgens mij is dat altijd met bloed. Waarom vraag je dat? Ben je bang voor een mk? Ik denk dat iedere vrouw dat heeft.  

Over minder inkomen als je een kindje krijgt. Bij ons zal t ook een stuk minder worden. We werken alle2 fullt time (ik 37,5 uur), maar ik wil 3 dagen gaan werken. Hoe ik dat met oppas doe, zie ik dan wel, Mijn familie woont te ver weg, en schoonfamilie zie ik niet echt zitten om diverse redenen Wel goed contact hoor, maar schoonma te oud en 1 schoonzus heeft andere opvoed ideeen dan ons, en andere familie werkt ook fulltime. Maar dat zie ik dan wel weer. Het zal beknibbelen worden waarschijnlijk , maar als andere mensen t kunnen ,waarom wij dan niet?

net een uur geleden weer naar dierenarts geweest. Katje hele dag erg rustig, vanmorgen 2 hapjes eten, vanmiddag wel beetje gedronken. Ik heb haar nog een paar spuiten oplosbaar voedsel gegeven en water. Maar ze lag er zo apatisch bij. Net waren we een uurtje weg, komen terug en wilde nog wat voedsel geven. Had ze r bekkie vastgebeten in handdoek. Kreeg r amper los. Volgens de dierenarts is dit hoogstwaarschijnlijk omdat ze toch pijn heeft. We hadden zoiets, we kunnen morgenvroeg wel dierenarts bellen maar stel dat t nog slechter wordt. Maar we mochten dus gelijk langskomen. Toch beetje koorts, vond dat ze een beetje vochttekort had.. Dus ze heeft 4 grote spuiten water gehad met beetje zoutoplossing, antibiotica en pijnstiller. Hij denkt dat ze t toch aan nieren heeft. Maar t is gewoon balen dat t nu weekend is, want dan krijgen we uitslag van gister bloedprikken pas dinsdag. Zo zielig, ze ligt nu nog in haar reismandje,. Laat r maar lekker liggen. Moet r straks nog wel wat voedsel geven . Snik, als t maar niet zo ernstig is. Mijn meissie...
Weer 58 euries armer, gister 108, maarja ik geef liever geld uit aan de dierenarts, dan dat ze moet lijden...
Soms durf ik niet eens te kijken , bang dat ze niet meer beweegt snik snik

En nou gaat g*vd de wasmachine volgens mij ook nog stuk!!! achja, kan er ook nog wel bij. Bleef vanmiddag hangen

Aha, leuk dat jullie er nog zijn. Bieb, wat erg van je kat, hoop dat het morgen wat beter gaat.
Mijn man is gewoon leuk met vrienden een weekendje weg.

Terug
Bovenaan