KLUSBABES 7!!!

he meiden, nog even een laat berichtje.
Las dat april weer terug is van weekendje weg, welkom thuis hoor.
Spannend dat je nog niet ongi bent en morgenavond gaat testen,succes

Bieb, wat rot voor je zeg dat je katje nog zo ziek is.
zo'n beestje kan inderdaad echt je allesje zijn.
Knuffel hem maar lekker, een overdosis aan liefde is altijd goed.
heel veel sterkte

eh ja en nu heb ik net zoveel gelezen dat ik het niet meer weet en ik ben echt bekaf, geloof dat ik toch maar ga proberen om wat te slapen.
Hopelijk een betere nacht dan afgelopen nacht.

sorry voor alle anderen, ik maak het een andere keer met jullie goed
allemaal welterusten en tot morgen.

goeiemorgen meiden

ik heb heerlijk geslapen, gisteren nog effe geklust, je weet maar nooit misschien werken die testen niet hahaha

Bieb: wat ontzettend erg van je kat, het zijn ook net kindertjes die huisdieren, hopelijk komt alles goed

April: vandaag de spannende dag, ik hoop het zo voor je

Jacqy: hoe was je sponsorloop, heb je nog benen over ????

Kruimels: hopelijk heb jij vannacht ook eeen betere nacht gehad,

meiden ik ga boodschappen halen tot vanmiddag

xxx linda

happy: je hebt je netjes gedragen meid dit weekend, en top dat het weer een geslaagd weekend was, met mooi weer

xxx linda

Goeiemorgen meiden,

Jeetje wat heb ik rot geslapen zeg. Ben zeker wel 40x wakker geworden. Katten vervelend, hond vervelend en zelfs mn mannetje vervelend ( in zn slaap ). Leek wel een nanny heel de nacht .........Was eerst bang dat we storm zouden krijgen, zo lastig waren de beesten !!!! Zou ik ze wel achter het behang willen plakken ( maar ja, dat heb ik niet haha ) Ga straks eerst maar weer de boodschappen doen en als het goed is vanmiddag met een vriendin naar de makro ( o o dat gaat weer geld kosten )

Ga straks ook kaarten halen voor het 100 jarig bestaan van feyenoord. Dat wordt een feestavond in ahoy met diverse artiesten. Ga er met de meiden van de kroeg naartoe, zal wel gezellie worden. We zitten vlakbij de ahoy ( 15 min met de auto ) dus das makkelijk !!!!! Whahaha, het gaat over voetbal maar, de mannen mogen niet mee .....

liefs happy

hey happy

veel plezier bij de makro vandaag, enne neem je pinpas mee hahaha, ik kom daar ook altijd met veel te veel vandaan haha

klinkt gezellig dat feest van de voetbal zonder mannen haha

xx linda

Hey lin,

Heb me idd netjes gedragen whahaha. Ga je ook lekker boodschappen doen ..... wat ga je nou weer voor lekkers eten? Ik niets bijzonders want mn mannetje moet weer de hele week tot laat werken. Hij vind het dan wel lekker om bv soep of biefstuk te eten, maar geen prak. Hier ook flink aan de klus haha. Tot straks

kus happy

Ja he lin, als ik met de meiden weg ga dan geen mannen mee hoor !!!!!!!!!!!!

hey happy

vandaag ga ik spruiten eten met biefstuk en tartaar, haha weer gewoon aardappelen dus, vind ik eigenlijk niet zo lekker maar manlief houd er zo erg van

en als wij uitgaan, gaan we soms met vriendinnen, en anders met gewoon de mannen erbij , maar ik ga bijna nooit meer naar de kroeg, ik vind er nog weinig aan hahah ik wordt oud haha

xx xlinda

Terug
Bovenaan