KLUSBABES 7!!!

Hoi meiden,

Jacqy; ben trots op je meid, jammer van de blaren maar, vind het een wereld prestatie hoor !!!! En wat een giga bedrag, helemaal super. Zou idd geweldig zijn als je van de week en posi test in handen hebt, zal heeeeeeeel hard voor je gaan duimen.

Linda; eet smakelijk meid......

Bambi; ik wil dan wel jou sla en lin dr biefstuk hahaha. Ik ga zo lekker een pan tomaten-groenten soep maken. Lekker met stokbrood en kruidenboter !!!!!! Ook makkelijk als mn mannetje thuis komt .........

Ik kreeg net een leuk telefoontje, een vriendin uit de kroeg is zwanger en op 9 november uitgerekend. Loopt ze gisteren naar boven zegt ze tegen haar man, ik voel iets langs mn benen lopen. Kijken ze is het allemaal bloed, helemaal in paniek natuurlijk, gelijk met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht !!!! Keizersnee gehad en nu gelukkig EEN GEZONDE DOCHTER, 5 weken te vroeg geboren/. Ben blij dat alles goed is zeg. Ze weegt 2200 gram en is 45 cm en heet Destiny. Geweldig he, maakt heel mn dag goed, kan ik echt van genieten !!!!! Ga weer stoppen, ga ipv naar de makro, naar intratuin. Kreeg de folder binnen en stonden zulke leuke dingen in !!!!!!!

liefs happy             tot straks xxxxxxxxx

hey happy

dat is nog een goed nieuws, een gezonde dochter en wat een aparte naam, vind ik wel mooi. Mijn joey was na 39 weken 2300 gram, grappig he

veel plezier bij de intratuin in plaat van in de makro hahah

Ik heb weer een ovu test gedaan, en helemaal geen streepje meer tevinden niet eens een lichte net als de vorige dagen, ik heb nog 4 testen dus ik hoop dat ik dan een mega dikke streep krijg, maar ik ga het nu echt somber inzien, wordt daar zo boos en teleurgesteld van maar ja, maar weer alles afwachten

xxx linda

he happy,

leuk zeg voor je vriendin! Fijn dat het allemaal goed gegaan is!
Veel shop plezier!
Linda, ik hoop voor je dat je snel een goeie streep krijgt op die testen!
Heb net een poging gedaan naar de supermarkt te gaan.. maar was niet zo'n succes!!haha

Liefs Jacqy

hey jacqy

dat wordt in een rolstoel deze dagen om je voeten te laten genezen hahaha

xx linda

nou inderdaad linda! Weet ook nog niet hoe ik t morgen op werk ga doen.. moet namelijk veel lopen! hhaah ach.. we zien t wel!

he meiden, ik heb nog niet helemaal weer bijgelezen, maar heb even een vraagje.
Omdat mijn haar zo donker is geworden, lijkt mijn gezicht nu wat bleek.
Wou dus lekker een paar keer onder de zonnebank gaan,(die heb ik thuis) maar dacht dat ik een keer gelezen heb dat je warme baden en sauna's enzo moet vermijden als je zwanger wilt worden, zou dit ook voor een zonnebank gelden?
Ik heb gewoon een enkele zonnehemel, ook geen turbo die super warm word, wat denken jullie zou dat kwaat kunnen als we eind van de week weer gaan klussen?
hoop dat iemand dit weet.
Ga nu nog weer effe ons bad invoegen, dan kan die er deze week nog in gezet worden, jippie het schiet eindelijk een beetje op.
tot vanmiddag/vanavond.
dag dag

KUT! Ga ik net naar de wc.. heb ik bloed in mijn broekje! Veeg ik af.. heel veel bloed!
Ik ben gewoon al ongesteld geworden!
Veel te vroeg! mag donderdag pas! Hoe kan dat nou?!?!?
BALEN BALEN BALEN!!!

DE ROZE WOLK

SEPTEMBER

15) Sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
25) Rimke 5e ronde !!!!!!!  ,     Engeljhuh 1e ronde na mk !!!!!!

OKTOBER

1)
2)
3)
4)Bieb 1e rdt-jes na mk        April 2 ,10e ronde
5)bezig bijtje
6)
7) kleintje 4e ronde, Bambi 4e ronde
8) Jacqy84, 3e ronde
9) Linda_84, 3e ronde
10)
11)
12)
13) Miekje, 5e ronde
          erikenmarleen, 3e ronde :)
14)
15)
16)
17)
18)  
19) Happy, 4e ronde
20)
21)
22) Chris, 8e ronde
23)Linda 1  2de kindje ronde ???
24)
25)Roos 2e kidnje, 3e ronde!
26)
27)
28)
29) Renee, 2e ronde (uitgegaan van 44 dagen)
          kruimel, 6e ronde
30)
31)

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2)
3)
4) bezig bijtje 16e ronde 1ekindje, Bambi 5e ronde
5)Jacqy84, 4e ronde

6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

Terug
Bovenaan