KLUSBABES 7!!!

ik ben er vantussen meiden

happy veel plezier vanmiddag

meiden tot vanmiddag

xxx linda

Getsie spruiten, hou ik ook niet van hoor !!!! Kom ik wel voor alleen de biefstuk hihi

Hey meiden,
Hier nog even een berichtje voordat ik ga werken (denk niet echt dat ik vandaag productief zal zijn maar goed).
Afgelopen nacht echt slecht geslapen, ik ben ook erg vaak wakker geweest.
Verder hier nog steeds geen nieuws. Ik vind het echt zo spannend, het ene moment denk ik dat ik zwanger ben, maar het andere moment heb ik het gevoel dat ik elk moment ongi kan worden. Normaal heb ik eerder een kortere cyclus ipv een langere!!!!
Zou toch echt gemeen zijn van mijn lichaam als ik nu niet zwanger ben he?
Nou meiden werk ze en/of succes met de boodschappen, niet te veel kopen he.

April, werkse meid, zal zeker een lange dag worden ........ Succes

liefs happy

hoi meiden,

ff snel vanaf me werk. April vandaag een spannende dag, hoop dat je je op je werk een beetje kan concentreren en vanavond heb je dan zekerheid.

linda ik hou ook niet zo van spruitjes, maar biefstuk is wel lekker hihihi. ik eet vanavond aardappelen met sla en een karbonade, happy ben je er al uit wat het word.

nou meiden geniet van jullie vrije dag. ik ga aan de arbeid heb het heeeeel druk.

xxx bambi

hey bambi

die sla lust ik wel maar karbonade's ben ik niet weg van haha, gaan we gewoon eten ruilen hahah
werkse meid, ben je al weer wat opgeknapt, nadat je ongi bent geworden

xxx linda

He meiden!!!

Ben er weer!!
Zo dat was een heftig weekend!!! Weet niet meer hoe ik moet staan, lopen, zitten en liggen...
Wat geweldig mooi weer maar super zwaar. Emotioneel en fisiek. Heb alleen de laatste 10 kilimeter niet mogen lopen van t medisch team omdat mijn blaren te erg zijn... BALEN!!!!!
En de nacht in een tentje.. koud! ben zowat bevroren! haha
maar was een prachtige omgeving en een super goed doel. We hebben met zn allen 530.000 euro opgehaald! goed he?!
Hoe is het met jullie allemaal?
Bambi, balen dat de rd's gekomen zijn meid!
April spannend!!
Ik moet nog wachten tot donderdag voordat ik meer weer. Maar heb nog steeds af en toe raar gevoel onder in mijn buik. en kreeg gisteren mijn eten niet weg... vreemd.. even afwachten nog!

Liefs Jacqy

hey jacqy

meid wat ben ik trots op je en jammer dat je de laatste 10 km, niet uitkon lopen, maar zo'n medisch team zegt dat natuurlijk niet zomaar, en wat hebben jullie veel geld bij elkaar gelopen, helemaal top
Hopelijk genezen je blaren snel, watn je voeten heb je natuurlijk wel de hele dag nodig hahah
En het zou helemaal een mooie afsluiter zijn als je deze week een positieve test in handen hebt.
Ik ga even aan mijn eten beginnen ben er vanmiddag weer

xxx linda

Terug
Bovenaan