KLUSBABES 7!!!

jaq, wat rot voor je zeg, helemaal als het in 1 keer een paar dagen eerder komt verwacht je het helemaal niet, k*t man!!!!!
Heb je normaal wel altijd een regelmatige cyclus? weet het effe niet meer.sorry.
Het is voor sommige echt hele spannende tijden, maar voor velen van ons dus gewoon k*t en gewoon weer op naar de volgende ronde.
Hoop toch echt dat er snel wat meer zwangere klusbabes zijn!!!!!
We hebben gelukkig nog een heleboel Nodjes tegoed deze periode.
Veel succes meiden, ik  voor jullie allemaal.

PPPfffffffff heb bijna de hele badkamer gevoegd samen met m'n vader, en dat terwijl ik nog helemaal niet 100% ben hoor.
Eet nog steeds heel slecht, maar het overgeven is gelukkig gestopt en ik heb vanacht heerlijk geslapen, dat scheelt ook een heleboel.
Smste vanochtend met mijn werk dat ik ziek ben (geweest) en of ik als het niet gaat naar huis kon. smsje terug, we zijn met genoeg vandaag blijf nog maar lekker een dagje thuis, lief toch.
Morgen ga ik weer aan de slag, samen met mijn collegaatje, hartstikke gezellig.
en woensdag, donderdag en vrijdag ben ik dan weer vrij.
Heeft iemand al een reactie op mijn vraag over de zonnebank, ben wel benieuwd!
groetjes Kruimels

april, ben je er al weer meid? ik kan haast niet wachten totdat je gaat testen!!!!
Als je getest hebt laat je het ons dan zo snel mogelijk weten, we branden van nieuwschierigheid, whawha.
liefs kruimels

JA, ik ben er weer! Nog steeds niks, ik ga vanavond testen (zal wel wat later op de avond zijn hoor).

Jacqy; wat goed dat jullie zoveel geld hebben opgehaald, ik zal het gisteren avond nog bij SBS. Wel balen dat je nu ongi bent!

Kruimel; actief hoor tegels voegen, ben je zo'n klusser?

Nog even over de zonnebank, ik heb dat ook eens ergens gelezen, maar volgens mij is het meer als je zwanger bent, en vaak gaat  (weet even niet waar je nu in je cyclus bent). Omdat je lichtemp dan op kan lopen en als dat te vaak voorkomt is dat minder goed voor de baby.  Voor mannen is de sauna ook minder goed als je aan het klussen bent, omdat zaadjes niet zo erg van warmte houden.
Een collega van mij ging ook gewoon naar de sauna toen ze zwanger was, maar ging niet te lang en in niet de aller warmste (advies van verloskundige).
Ik zou denk ik gewoon niet te lang onder de zonnebank gaan! Anders moet je even google op internet.
Succes.

fijn april dat je erweer bent, maar ja nu moeten we nog wachten op jouw mannetje, haha.
Ik denk dat het inderdaad ook wel meevalt die zonnebank, en helemaal als je nog niet zwanger bent.
Ik zit nog niet in mijn klustijd dus kan beter deze week er nog even een paar keer onder gaan, dan volgende week.
Zodra je wat weet dan,..........?
laten weten he whawha (nieuwschierig)
groetjes Kruimels

Jacqy
Super geweldig dat je 50 kilometer hebt gelopen!! en veel geld opgehaald!
Nou maar hopen dat je blaren snel genezen. Hoe ging het met het opzetten van de tent??
Balen dat je weer ongi bent geworden...

Linda
Ik vind ook niets aan de kroeg hoor...ben ik nu ook al oud??
Wat raar dat de test nu niets meer aangeeft. Ik snap dat je daar een beetje teleurgesteld van wordt

Happy
Wat fijn dat ze een gezonde dochter heeft gekregen!

Bambi (of was het bieb...Ik weet het niet meer!!! sorry)
Wat zielig van je katje! Dat doet me altijd leed als ik zo ´n beestje ziek is!
De hond van mn ouders is begin van dit jaar overleden aan ouderdom (15 jaar). Hij was gewoon ´op ´. Kreeg allemaal ouderdomsklachten en is vanzelf ingeslapen bij mn ouders op de bank...  Hij was alleen nog maar een ribbetje zo zielig....
Mn ouders hebben hem gecremeerd en hij saat nu op de schouw in een  urn we gaan heb nog bij mn ouders in de tuin uitstrooien omdat dat echt zijn stekkie was!

is niet echt een opbeurend verhaal...sorry

Ik heb alweer 2 dagen bruine afscheiding . is veeeel minder dan de vorige keer! wordt er gek van!!! Wat moet ik hier nu mee!!!

Bambi, balen zeg dat de rode duivels weer op bezoek zijn gekomen.

Linda voor jou wordt het ook een spannende week he?

Ik heb zelf erg last van steken rechts onderin, moest eigenlijk aan mijn blinde darm denken maar zal wel met mijn ongi te maken hebben die er aan komt.
Hebben jullie dit ook wel eens? Heb het wel eens vaker gehad maar niet zo erg als nu.

xxx

hey jacqy: wat ontzettend balen dat je ongi er al is, dat is inderdaad vroeg

Kruimels: kan je bij mij ook effe komen voegen als we ooit gaan verbouwen?? hahah enne van die zonnebank dat geld alleen volgens mij als je zwanger bent en dan ook als je veelvuldig gebruik maakt van de zonnebank, als je niet zwanger bent / of er mee bezig bent maakt dat volgens mij niks uit

Renee: ik weet echt niet of je afscheiding voor ongi kan tellen, ik hoop echt voor je dat het dan gewoon bloed wordt, kan je verder , succes meid

April: Ik hoop het zo voor je vanavond dat het een positieve test is, echt spannend

xxx linda

O ja Jacqy wat goed zeg zo'n eind lopen, ik doe het je niet na!
Wel balen zeg dat je ongie is gekomen!!

Terug
Bovenaan