A
Anoniem
Guest
jaq, wat rot voor je zeg, helemaal als het in 1 keer een paar dagen eerder komt verwacht je het helemaal niet, k*t man!!!!!
Heb je normaal wel altijd een regelmatige cyclus? weet het effe niet meer.sorry.
Het is voor sommige echt hele spannende tijden, maar voor velen van ons dus gewoon k*t en gewoon weer op naar de volgende ronde.
Hoop toch echt dat er snel wat meer zwangere klusbabes zijn!!!!!
We hebben gelukkig nog een heleboel Nodjes tegoed deze periode.
Veel succes meiden, ik voor jullie allemaal.
PPPfffffffff heb bijna de hele badkamer gevoegd samen met m'n vader, en dat terwijl ik nog helemaal niet 100% ben hoor.
Eet nog steeds heel slecht, maar het overgeven is gelukkig gestopt en ik heb vanacht heerlijk geslapen, dat scheelt ook een heleboel.
Smste vanochtend met mijn werk dat ik ziek ben (geweest) en of ik als het niet gaat naar huis kon. smsje terug, we zijn met genoeg vandaag blijf nog maar lekker een dagje thuis, lief toch.
Morgen ga ik weer aan de slag, samen met mijn collegaatje, hartstikke gezellig.
en woensdag, donderdag en vrijdag ben ik dan weer vrij.
Heeft iemand al een reactie op mijn vraag over de zonnebank, ben wel benieuwd!
groetjes Kruimels
Heb je normaal wel altijd een regelmatige cyclus? weet het effe niet meer.sorry.
Het is voor sommige echt hele spannende tijden, maar voor velen van ons dus gewoon k*t en gewoon weer op naar de volgende ronde.
Hoop toch echt dat er snel wat meer zwangere klusbabes zijn!!!!!
We hebben gelukkig nog een heleboel Nodjes tegoed deze periode.
Veel succes meiden, ik voor jullie allemaal.
PPPfffffffff heb bijna de hele badkamer gevoegd samen met m'n vader, en dat terwijl ik nog helemaal niet 100% ben hoor.
Eet nog steeds heel slecht, maar het overgeven is gelukkig gestopt en ik heb vanacht heerlijk geslapen, dat scheelt ook een heleboel.
Smste vanochtend met mijn werk dat ik ziek ben (geweest) en of ik als het niet gaat naar huis kon. smsje terug, we zijn met genoeg vandaag blijf nog maar lekker een dagje thuis, lief toch.
Morgen ga ik weer aan de slag, samen met mijn collegaatje, hartstikke gezellig.
en woensdag, donderdag en vrijdag ben ik dan weer vrij.
Heeft iemand al een reactie op mijn vraag over de zonnebank, ben wel benieuwd!
groetjes Kruimels