KLUSBABES 7!!!

he meiden!
Met de blaren gaat het niet echt goed! haha, lopen is erg moeilijk en pijnlijk! maar t geeft niet.. gaat wel weer over. even doorbijten he?!
April, wat spannend zeg!
Echt lief joh.. komt mn vriendje net thuis, gaan we gezellig saampjes uit eten! heerlijk!

Liefs Jacqy

jacqy: wat ontzettend goed dat je zo ver hebt gelopen! Jammer dat je de laatste kilometers niet mocht lopen maar toch super! Ben benieuwd of je morgen kan werken? Sterkte!

Kruimels, wat lief dat je vandaag thuis mocht blijven. Wel druk geweest las ik, goed zeg Bob

X

Laat het je lekker smaken jacqy!!!

Linda en Pip wat een gedoe met die testen allemaal!!

April succes!!

Jaqcy; eet smakelijk meid, je hebt het verdiend !!!!!!!!

Pip; heb die vaasjes e.d. met die roosjes gekocht, heb het net neergezet, staat erg leuk joh. Ben er heeeeeeeel blij mee whaha

Renee; verdorie meid, wat moet je daar idd nou mee. Laat je dan gewoon ongie worden he, dan weet je waar je aan toe bent. Vind het echt heel vervelend voor je ........

liefs happy

Hey meiden,

Wat een spanning, april hoe laat ga je testen?? Ik ben  niet nieuwsgierig.
Linda, jammer dat je niet zoveel ziet op je ovu testen, maar heb je het dan niet net al gehad en is dat lichte streepje dan het max wat je ziet, sommige zien helemaal niks.
Jacqy, wat goed dat je de wandeling zo lang hebt volgehouden en een hoop geld opgehaald zeg. Jammer dat je al wel ongi bent geworden, maar beter te vroeg dan te laat toch? Succes in de nieuwe ronde.
Bieb, hoe gaat het nou met je katje? Ik hoop al een stukje beter.
Ik had vandaag echt het idee dat ik zwanger ben. Kreeg in een keer rugpijn en buikpijn en dacht dat ik ongi moest worden, maar werd het niet. Vervolgens werd ik echt hartstikke misselijk en liep ik van achteren helemaal leeg (sorry), volgens mij had Rimke dit ook al he toen ze zwanger was. Had vandaag op mijn werk wel zoiets van Hellup, als ik nu zwanger ben dan wil ik niet zwanger zijn! Voelde me echt beroerd (hoop niet dat ik met deze uitspraak iemand tegen de schenen schop, bedoel het ook niet zo op het moment, maar voelde me wel toen zo rot). Heb ook al anderhalve week last van mijn tepels. Maar ja... nog paar dagen volhouden en dan testen.

Is er nog iemand? Waha, ik word echt helemaal gek, mijn mannetje is onderweg, dus nog eventjes en we weten meer!!

Jacqy, wat super leuk lekker samen een hapje eten!

Is er nog iemand? Waha, ik word echt helemaal gek, mijn mannetje is onderweg, dus nog eventjes en we weten meer!!

Jacqy, wat super leuk lekker samen een hapje eten!

Terug
Bovenaan