KLUSBABES 7!!!

Kleintje: hoe is het bij jouw meid ?? nog geen rd'ss en wanneer ga je weer testen dan???

Linda: ook voor jouw wordt het spannend meid

xx linda

hey miekje: ik weet niet wat dat is maar als je een blindedarm hebt dan houd je het meestal niet van de pijn, hopelijk is dat het niet en gaat het snel weer over

xxx linda

Linda 84 en kleintje, hoe is het bij jullie? Nog steeds in de race?

Mijn mannetje is geland, dus nu maar hopen dat hij snel thuis is!! Sorry dat ik even zo met mezelf bezig ben, maar ik ben zo zenuwachtig!!!

Jacqy ik hoop dat je blaren snel genbezen.

X

hey april: nou ik kan begrijpen dat je zenuwachtig bent, ik kan het ook niet meer afwachten hahah,als je man eerst maar thuis is en dan meteen testen haha, succes meid en wel gelijk verslag uitbrengen hoor, want wij willen het allemaal weten hier

xxx linda

ben weer effe weg ik kom straks nog effe buurten, ik ga joey effe eten geven

xxx linda

Ja, ik laat zeker iets weten, maar ik kan niet beloven dit meteen te doen. Heb nl geen idee hoe we beide gaan reageren. Ik beloof jullie uiterlijk morgenvroeg verslag te doen! Ga er maar vanuit dat geen nieuws goed nieuws is. Als de test namelijk positief is zitten we namelijk denk ik de hele avond te zwijmelen en dan is de computer niet echt romantisch!!

Hoi meiden,

Zoooooo, wat een leuke spullen bij de intratuin zeg!!!! Kon me weer niet beheersen hoor . Net ff gegeten, sate met brood. Moet de soep nog steeds maken haha

Linda; verdorie meid, wat een gedoe met die testen, leek de goede kant op te gaan. Hoop dat je toch nog een vette streep te zien zal krijgen

Jaqcy; verdorie meid, nu al ongie, wat snel joh. Balen hoor, op naar de nieuwe ronde!!!! Hoe gaat het met je blaren?

liefs happy

Happy, ik zag de folder van de intratuin ook! Leuk zeg, wat voor leuke dingen heb je gekocht?

April, succes straks!!! Geloof dat we allemaal een beetje zenuwachtig voor je zijn. Dat je het nog uithoudt!!

Linda, ovulatietesten zijn echt een gedoe. Ik had gister een licht (maar wel duidelijk zichtbaar) streepje en vandaag helemaal niets?!

Ga even verder lezen, heb nog niet alles bijgelezen.

X

Terug
Bovenaan