KLUSBABES 7!!!

Linda, heb je al op de 'bijsluiter' gekeken, volgens mij heb ik nl gelezen dat je inderdaad een korte piek kunt hebben dus dan evt twee keer per dag kunt testen. Wel erg duur, maar je kunt ze toch goedkoop via internet bestellen!! En je zou evt alleen rond de dagen dat je denk dat je je eisprong hebt het twee keer kunnen testen.

Linda 2, hoe is het, wanneer ga je testen?

Sorry meiden ik vergeet elke keer wie wat heeft geschreven, hoe onthouden jullie dat toch? Dus voor de rest, succes met klussen, sterkte met de    en blijf moed houden!

Jacqy hoe is het trouwens met je blaren?

oh ja, ik heb nog een afspraak met de huisarts gemaakt. Dan zullen we dan wel een afspraak maken voor de eerste echo. Ik zie er tegenop, omdat het een inwendige echo is. Maar goed er zijn wel meer dingen waar ik tegenop zie. bloed prikken, bevallen. Ik zag ook op tegen het roken. Nou, het moet wel een heel lief kindje gaan worden, zeg. Net zo lief als joey
er is in onze wijk momenteel echt een babyboom. in een straat zijn in 3 maanden tijd al  4 baby's geboren.

En april,
hoe voel je je? Heb je trouwens berekend hoelang je zwanger bent?

ik moest even kijken op mijn banner. ik weet het soms zelf niet meer.

Sterretje
ik heb dat laatst ook al gehad (16 september) en toen had ik een week lang last ervan. Ik weet niet wat dat moet voorstellen...

April
Ik schrijf alles op papier waar ik op wil reageren. Desondanks vergeet ik toch wel aardig wat mensen! Anderen openen twee vensters met de site, loggen op ene in om te schrijven  en lezen bij de andere.

hey sterretje
Tuurlijk wordt jouw baby net zo lief als joey

Renee: joey heeft een scheel - lui oog en aan beide ogen een bewegingsafwijking, dat houd in dat zijn ogen een geheel eigen leven leiden en daar gaan ze nu wat aan doen eindelijk

April: ik heb niks op de bijsluiter gevonden over wat jij zei van die piek tussen 2 testen door, maar als je ene streep lichter is dan de andere is ie toch negatief, dus ik ga ook niet 2 x per dag testen, want ik heb nu al 2 dagen helemaal geen streep en het lijkt mij dat je dan in iedergeval een licht streepje weer moet hebben

xx linda

Renee,
En als je anders vanaf dit moment toch begint te temperaturen, misschien krijg je dan meer inzicht in waar je je in je cyclus bevindt. Misschien moet dit voorlopig toch je ongi voorstellen. succes

@april: een paar reacties lezen en reageren en zo alles afgaan helpt ook wel. En anders moeten we met zijn allen maar een geheugentraining volgen.

Terug
Bovenaan