KLUSBABES 7!!!

hey meiden

het is hier rustig vanmiddag,
ik kom net uit het ziekenhuis, en als het goed is wordt ik deze week nog door de oogarts gebeld, en dan word er een afspraak gemaakt voor de operatie van joey, hij zei dat het binnen 6 weken kan, ik hoop het, ook duurt de operatie nog 1 uur en ongeveer 20 min. wel lang ik dacht dat is effe pief paf poef en klaar niet dus haha

Bieb: Hoe is het met je kat??? ik hoop van wat beter

Linda; hoe is het met jouw??? nog geen rd's ???

Happy; leuk op kraamvisite geweesten nog een geschikt kadoo gevonden??

Ik heb al de hele middag een hele irritante trilling in mijn oog best wel vervelend

xxx linda

@linda,
Dat kan van de spanning zijn. ik ben daar eens een keer mee naar de dokter geweest.

Nou, ik had even een mega-pauze ingelast en ben nu verder aan het gaan met mijn taken. Tjee, sinds ik ziek   ben geweest is er niet veel meer uit mijn handen gekomen. Fijn om dan even heel actief te kunnen zijn.
@linda: spannend zeg zo'n operatie. Wel moeilijk om zoiets aan je kind uit te leggen. Maar daar zal hij zich later toch weinig van herinneren.
@linda: had jij je nod vandaag? even spieken.

@linda2: inderdaad dat ben jij. En je had al van die rare symptomen. Zou het of niet. spannend.
@happy: oh, cadeaus voor op kraamvisite. oeps, ik had het verkeerd begrepen

Hoe is het nu met puma?

hey sterretje

zoals ze hier bij ons zeggen, of bij jullie ook dat weet ik niet, maar rustig aan en kalmte kan je redden haha

Ik ben nu al zenuwachtig voor die operatie van joey ik mag er bij zijn totdat ie slaapt en daarna mag ie eind van de dag weer mee terug dus dat vind ik wel lekker, en joey daar leg ik het wel aan uit, maar of ie het snapt, dat denk ik niet haha maar hopelijk maakt ie er niks van

xx xlinda

Dat kan wel de spanning en het trillen aan je oog verklaren.
Bij ons gebruiken ze dat gezegde niet.

Kleintje
Wat jammer dat je weer ongi bent geworden!! op naar de volgende ronde

Linda
Misschien is je ei-piek tussen twee testen door geweest? kan dat???
Wat gaan ze dan aa zijn ogen opereren?

Sterretje
Wat fijn dat je alweer wat meer gedaan krijgt!

Linda2
Wanneer wilde je gaan testen???

Bieb
Hoe is het met Puma?

Ik had vandaag nog een heeeeeel ietsie pietsie klein beetje bruine afscheiding. Hopen dat het over is!

X

Terug
Bovenaan