KLUSBABES 7!!!

sterretje: ik vond die inwendige echo echt geen pijn doen hoor, ze done een soort glijmiddel op die staaf en dat voel je niet, tenminste ik niet

xxxl inda

@linda: dat heb je idd al eens gezegd, maar ik was diegene die met die assistenten in aanraking kwam die deden alsof ze nog nooit een pruim hadden gezien. Ik heb ook pech gehad met mijn inwendig onderzoek, waar 2 man aan te pas moesten komen. Bah, ik wil er niet eens aan denken.

Ik heb er ook over gedacht. Maar dat tempen lijkt me heel veel gedoe.
En je moet het dagelijks op hetzelfde tijdstip doen als je nog in bed ligt. Maar ik draai wisseldiensten en dus ook nachtdiensten. Hoe zit het dan met het tempen? Dan krijg ik toch een onjuiste temperatuur?

sorry sterretje: nu je het zegt over dat onderzoek, ik was het vergeten, sorry  en dan kan ik er inderdaad inkomen dat je daar tegenop ziet, en we hebben het hier toen ook al uitgebreid over gehad, nu weet ik het weer stom stom stom van mij

en wat joey betreft, ik heb het idee dat ie gewoon alles kan zien want hijdoet alles perfect, dus het zal allemaal wel goed zijn wat ze doen hahah hun hebben er voor geleerd en niet ik haha

xxx linda

@renee,
oh ja, niet eens bij stil gestaan. Maar met die ovu-testen moet je ook rond hetzelfde tijdstip urineren. Dat is wel balen. Je moet rond dezelfde tijd tempen, voor een zo nauwkeurig mogelijk resultaat. En als je kijkt naar je rooster. Is er geen tijdstip waarop je in ieder gevaal 75% van de keren thuis bent?

Jeetje Renee, wat goed, dat je alles opschrijft, kan ik een voorbeeld aan nemen!!
Sterretje, ik heb weinig zwangerschapsverschijnselen moet ik zeggen, op zich wel fijn, maar het maakt me ook wel een beetje onzeker. Maar goed, de test en het uitblijven van de  zegt genoeg, dus ik geniet maar gewoon van het feit dat ik niet kotsend boven de plee hang  want weet komt het nog. Ik ben volgens mij aanstaande donderdag 5 weken zwanger (dan tel ik van de eerste dag van mijn laatste menstruatie).

Linda, ik heb nog even gekeken en op de 'bijsluiter' van mijn ovu testen staat:
bij een regelmatige cyclus zijn 5 testen voldoende om de LH stijging aan te tonen. Indien uw cyclus varieert kan het mogelijk zijn dat u aanvullende testen nodig heeft om de LH stijging te bepalen. Gebruik een nieuwe verpakking en ga door met testen totdat u een LH piek heeft. Heeft u al twee cycli achter elkaar geen LH piek ontdekt? Het kan zijn dat u een 'korte'LH piek heeft. Wij adviseren u bij de volgende cyclus 2 maal per dag, 's morgens en 's avonds te testen.

Hoop dat je hier iets mee kunt.

hey renee

toch zit ik er aan te denken om ook evengoed te gaan temperaturen, ik ben toch zo en zo elke ochtend om 7 wakker haha, maar meiden geld ook een oorthermometer dan of moet je echt zo'n echte die in je kont moet, maar dan ga ik natuurlijk dat ding in mijn mond stoppen hahah

xxx linda

Terug
Bovenaan