KLUSBABES 7!!!

hey april

Ik loop   nu bij de gyn. voor mijn zwangerschapwens,

en sterretje: ik kreeg met 10 weken gewoon een normale echo en daar was gewoon alles op te zien, nou ja ik denk dat ie net zo groot als een rijstkorrel was haha

xx linda

Ik heb af en toe wel buikpijn, maar verder merk ik weinig. Ja, m'n koortslip zit er nog steeds (blijkbaar doordat ik nu minder weerstand heb). Soms een heel klein beetje misselijk en pijnlijke borsten, maar volgens mij wil ik dat gewoon voelen.

Ik heb nog nooit gehoord dat iemand een inwendige echo kreeg, maar ja wellicht loopt niemand daar mee te koop!! Maar ja, ik heb vorige maand een uitstrijkje laten maken, dus toen kreeg ik ook een eendenbek binnen, dus kom maar op..... ha ha

@linda,
Bij mij gaf de ha aan dat het inwendig zou gaan. Op het zwangerforum las ik dat meerdere vrouwen het inwendig krijgen. Maar niet iedereen. Wel fijn dat je het uitwendig kreeg. Maar was het tevens ook om te controleren voor een open ruggetje en zo? Bij mij wel.

Oh sorry Linda, ik haal iedereen door elkaar . Ik lees ook dat Joey geopereerd wordt, spannend voor zo'n klein ventje!

Oh help sterretje, moet ik ook naar de huisarts? Heb je niet een checklistje ha ha. Ik denk er trouwens wel over om ook lekker in die vieze flessen te gaan plassen hi hi. Dan moet ik zeker ook snel bellen?

@april: oh ja, ik heb het steeds over het inwendig onderzoek, maar ik bedoel ook het uitstrijkje. Mag ik vragen waar je dat hebt laten doen?
Ik had ook nooit van een inwendige echo gehoord en ik denk dat veel mensen er idd niet mee te koop lopen. Maar waar lopen mensen wel mee te koop. Mij schilderen ze altijd een roze wolk voor, maar goed we weten allemaal dat het niet altijd rozengeur en maneschijn is.

Hey sterretje, gewoon bij de huisarts. De ass deed het, ik vond het eerlijk gezegd wel meevallen.

hey sterretje

Volgens mij hebben ze bij joey ook gekeken naar een open ruggetje enz. maar dat was volgends mij later dan 10 weken, eerlijk gezegd weet ik dat niet meer erg he en het is nog maar 2 jaar geleden hahaha

xxx linda

Terug
Bovenaan