KLUSBABES 7!!!

Ik heb 2 jaar geleden heel veel last gehad van een ontsteking op mn schaamlip .
De ha  (en de vervangende ook een keer) had me daar al een aantal kuurtjes voor gegeven maar het hielp maar eventjes. Ik werd toen doorverwezen naar de dermatoloog. Die heeft eens gekeken (met stagaires)  en er  bleek ik een fistel te hebben waardoor dat het steeds terug kwam. Hij heeft me deze open moeten branden. Lag ik daar met mn benen wijd terwijl er een heel leger mensen naar me stond te kijken, de arts zelf 2 stagaires, mn moeder, en de assistente!!!
Hoezo ik voelde me opgelaten!! In een jaar tijd hebben meer mensen me bekeken dan in al de voorgaande jaren bij elkaar!!!

Ik ga lekker vette hap snacken bij de burger king!!

tot vanavond!

X

hey april bedankt voor de tekst want dat staat dus niet bij mijn bijsluiter, of ik raak nog aan bril hahaha, misschien dat ik dan vanavond evengoed nog eens test, ik heb er nu nog 3 liggen, maar ik moet toch een maandag en volgende week maandag bloedprikken en dan de 23 ste weer naar de gyn toe

xx linda

Waha hoezo inwendig onderzoek, krijgen alle zwangere vrouwen dat?

@linda: maakt niks. Wat betreft het tempen????? ik zou even googelen. Ik weet dat het op bepaalde plaatsen betrouwbaarder tempen is, maar waar??
@april: precies, geen ongi is goed. Maar heb je helemaal geen tekens? geen ongikramp of dat je vermoeider bent, betere geur, minder eetlust, helemaal niks?
Doe je trouwens mee met moeders voor moeders?

hey renee

dan voel je je inderdaad lang niet op je gemak, pfff ik zou me doodschamen

eet smakelijk bij de burger king

xxx   linda

@april: ik denk dat het lachen je vergaat, maar veel krijgen een inwendige echo rond de 10e week. omdat je dan meer ziet. Ik had er ook nooit van gehoord. Dus april: boehoehoe

@renee,
Ik ben niet preuts en moest ook vaker iets laten nakijken. Je ligt daar best kwetsbaar. Maar op het moment dat daar zo'n achterlijke onproffesionele lui rondlopen die zich arts, co of wat dan ook noemen en kijken alsof ze water hebben zien branden, nou sorry, dan vallen me de schoenen er werkelijk van uit. Dus nee, ik sta er absoluut niet om te springen. Een geluk: het is een vk, dus hij/zij heeft ze in alle maten en kleuren gezien en zal er waarschijnlijk niet zo dom staan te kijken. Echter ik heb mijn echo in hetzelfde ziekenhuis, dus zullen er ook weer co's en aanverwanten rondlopen.

Terug
Bovenaan