KLUSBABES 7!!!

Bieb, wat erg meid, ik wens je heel veel sterkte. Ik heb  zelf ook een huisdier en ik weet hoeveel ze voor je kunnen betekenen.

Liefs April

Goeiemorgen meiden,

Zo het is weer woensdag, dat betekent voor mij dat de werkweek weer begint!!!!! Zo eerst ff wat boodschappen doen, dan werken en na mn werk naar de baby toe !!!!! Morgen moet de auto naar de garage  want die maakt een heel raar geluid als ik bv over een hobbel ga ofzo. Wij hebben hem in april gekocht dus heb gelukkig nog garantie, dat scheelt weer. Is trouwens geen nieuwe auto hoor, een seat ibiza van 3 jaar oud. Voor mij is dat wel nieuw hoor want toen mn vorige auto wegging was ie al 13 jaar dus, wat een luxe heb ik nu whahaha. We hebben die auto gekocht bij de bmw dealer hier, dus als hij naar de gagage moet krijgen we als vervangend vervoer een grote, vrij nieuwe bmw mee, vind mn mannetje altijd helemaal geweldig !!!! Net een kind he whahaha. Ga ff opschieten misschien tot straks en anders tot vanavond

kus happy

he happy,

das tor dat je auto stuk is. ik denk als ik de klacht zo hoor dat er een stabilisator stang of een lager bij het wielstuk is. hihihi ik heb ruim  4 jaar bij een autobedrijf gewerkt (wel in de administratie hoor) en me man is monteur, dus weet best wel wat van auto's.
Da tje zon mooie bmw mee krijg, is een leuk voordeel.

ben ook aan het werk en lekker maar tot 14.00 uur jheeeee. dan weekend.

xxx Bambi

hallo meiden,,

hee linda,, veel succes met de oparatie van joey,, ik kan me voorstellen dat je als moeder het doodeng vind om je kindje te laten opereren,, ik hoop dat alles goed komt.. duim voor jullie!!

ik had op de roze wolk gezet, dat ik ongi geworden was,, maar ik had gistermorgen weer bruin oud bloed verlies, dus ik dacht nu gaat het komen,, maar de rest van de dag weer niks en nu nog niet!!!!!!!! ik snap er niets meer van ik heb een week voor mijn nod wat oud bloed verlies gehad,, toen dacht ik nog aan een innnesteling..
toen ongeveer 5 dagen daarna weer een klein beetje oud bloed verlies.. en toen gisteren weer een beetje... en vanaf toen weer niets meer!!!
Wat is dit????????? weet iemand dit,, ik vind het echt niet leuk zo...weet nu ook niet meer waar ik aan toe ben.. grrr..

liefs kleintje...

he kleintje,

das indd. wel een beetje vreemd als je steeds oud bloed verliest, maar een innesteling kan ook   wat rood bloed meegeven.
Als je echt zekerheid wil hebben dan zal ik als ik jou was ff een test doen. je weet maar nooit.

succes ermee

xxx bambi

kleintje, raar hoor dat je steeds wat oud bloed hebt en dat het nu weer weg is.
Ik zou je niet durven zeggen wat het is, maar als ik jou was zou ik inderdaad er even een testje tegenaan gooien, dan heb je vast wat zekerheid.

Happy, ja als je in de horeca werkt dan heb je hele andere werktdagen en tijden dan anderen.
Heb paar jaar geleden in het weekend in een dierenpark gewerkt ook altijd lastige tijden.
Als mijn vriendje vrij was dan moest ik aan het werk, ben blij dat ik nu in een winkel werk en tenminste een beetje normalere tijden heb.
Veel winkels hebben nogal wat koopzondagen, maar wij doen maar aan een paar mee in het jaar, omdat we een ruitersportzaak zijn.
Zo net voor sinterklaas enzo... dat zijn DE dagen om te verkopen.
Happy, hebben jij en je vriendje wel wat tijd met elkaar, wat voor werk doet hij?
Mijn vriend en ik zitten eigenlijk vaak boven op elkaars lip omdat mijn mannetje dus zijn werk aan huis heeft, ook niet altijd bevordelijk hoor, haha.

Vandaag is Bob de Bouwer ook vrij geloof ik, de vloertegels worden grotendeels gelgd en daar mogen we dus niet meteen op lopen.
Morgen en vrijdag komt hij weer, hoop dat ze er dan inzitten.( maar het is veel snijwerk).
Nou meiden, ga zo effe met m'n vriendje broodje eten en vanmiddag lekker doen waar ik zin in heb.(misschien ga ik nog wel effe naar de stad, lekker shoppen)
Hoef zaterdag pas weer te werken, dus moet het er maar even lekker van nemen.
liefs Kruimels

Dag lieve meiden,

bedankt voor de lieve reacties. Enja, de foto die ik had geplaatst was van Puma. Dit was een poes. Haar broertje is Timba, die ligt dus altijd bij me als ik ong moet worden. Alleen de afgelopen 2 nachten heeft hij ook bij me gelegen, Ik denk dus echt dat hij Puma al mist. Alleen al voor hem zouden we snel weer een katje erbij nemen. Nu nog niet hoor, ik wil niet een 'vervanger'   van Puma hebben.
We zijn er waarschijnlijk uit wat voor ziekte t is geweest. FIP. Hier is niets tegen te doen en dodelijk. Kan ook niet vtv getest worden. Aan de symptomen te zien is dat wat ze had, en ook volgens de dierenarts.
We willen haar individueel cremeren dan krijg je as thuisgestuurd. We zijn niet iemand van een urn neerzetten, maar ik wil wat as in tuin begraven, waar ze altijd lag, en dan een beeldje ofzo. Pff we missen r verschrikkelijk

Is nu de ellende dan een voorbij? Vorig jaar ontslagen, vriend 2x geopereerd aan oog, broertje op 32 jaar een hartaanval, ik een mk, en nu dan Puma. Vindt t nu wel genoeg hoor!!

hey bieb

jij hebt inderdaad je portie gehad meid, pffff hoeveel kan een mens verdragen vraag je je dan wel eens af, en je broer op zijn 32ste een hartaanval dat is ook niet mis, hoe kan dat nou had ie al hartproblemen,?

Sterkte meid

xxx linda

Terug
Bovenaan