KLUSBABES 7!!!

Kleintje : iderdaad heel raar , steeds bruine afscheiding en dan weer niet doorzette, probeer anders een test te doen , je weet maar nooit, of anders effe langs de ha, om te vragen hoe of dit nou kan , want hier wordt je ook niet wijzer van

xxx linda

ik heb weer een ovu test gedaan en weer geen streep te bekennen, ik ga niewe bestellen en ga stug door met testen, totdat ik naar de gyn moet, kan ik het niet over het hoofd zien of ik een eiersprong heb gehad of niet haha, ik heb nu wel een beetje slijm  kan dat ook met je eiersprong te maken hebben??

xxx linda

jeetje bieb, ik krijg er kippenvel van als ik hoor wat jij allemaal de afgelopen tijd hebt moeten doorstaan.
En heel veel mensen denken dan, ach zo'n kat, maar ik weet hoe belangrijk zo'n diertje voor je kan zijn.
Hoe kan het dat je broer op zo'n vroege leeftijd een hartaanval heeft gehad?
Had hij al hartproblemen?
Ik denk bieb, dat het allemaal zo heeft moeten wezen, alles heeft een reden en waarschijnlijk kan je straks je geluk niet op als blijkt dat je zwanger bent.
Dan is jouw geluksgevoel gewoon 10 keer zo sterk als dat van een ander, omdat je het gewoon verdiend hebt!!!
De meeste mensen die veel meegemaakt hebben maken de mooie dingen in het leven veel intenser mee, hoop dat voor jullie zo erg!
Blijf hopen houden!
liefs kruimels

jeetje lin, lastig hoor dat er geen tweede streepje komt.
Op zich zijn die testen via internet niet zo duur, maar het blijft natuurlijk geld.
Wat weerhoud jou ervan om te temperaturen? dat kost je niks maar is gewoon iets lastiger en kost wat meer tijd.
Ik doe het al 2 maanden en het valt nu ontzettend mee!!!

ik weet trouwesn niet linda of dat slijm met je eisprong te maken kan hebben, ik heb zelf de hele cyclus wel wat viezigheid, maar echt dat slijm waar jullie over praten dat heb ik geloof ik niet, haha.
Misschien dat je onze slijmbabe eens kan vragen whawha die weet er wel raad mee.
nee grapje, lastige situatie hoor, je wilt natuurlijk weten wanneer je moet klussen, snap ik heel goed.
Wij zijn nog niet begonnen met klussen, hoewel mijn mannetje al wel zin heeft haha.
Eind van de week dan gaan we er weer voor  als het goed is, maandag of dinsdag mijn ei? als alles klopt hoor.
Ga deze maand weer uit van 35 a 36 dagen cyclus.
xxxxx kruimels

zo meiden,

ik heb weekend. ga me zo gerreed maken voor de wizz, maar nog ff een berichtje van mij.

Bieb meisje, je heb je portie indd. wel gehad. nu word het tijd voor betere tijden. te beginnen met een zwangerschap. denk je ook niet. succes ermee. en sterkte de komende tijd met het verlies van Puma.

Linda, weer geen streepje, balen. Ja nu zal ik doorgaan als ik jou was. Wat je slijm betreft. ff in de gaten houden. als het nu echt rekbaar is (net lijm tussen je vingers hihih) en doorzichtig dan zit je rond je ei en moet je klussen voor je leven. whihihih. al het andere slijm, tja geen idee.

kruimels lekker vrij tot zaterdag, ga er van genieten. het is best lekker weer he.
nou ik ga maar eens iets uitzoeken wat ik aan kan.

miss nog tot zo.

xxx bambi

bambi, leuk dat je naar de wizz gaat zeg.
Wij zijn een poos terug al heen geweest, echt super leuk.
Heel erg veel plezier!!!!
xxxxx kruimels

Terug
Bovenaan