KLUSBABES 7!!!

@bieb: Je broer heeft zijn hartaanval toch overleeft of niet? Ja, je denkt af en toe dat je toch genoeg te verduren hebt gehad.
@linda: is het niet makkelijker om te temperaturen voordat je naar de gyn gaat.
@kleintje: dat klinkt vreemd. ik denk dat je er een test tegenaan moet gooien. kan je innest. zijn geweest. sommigen hebben er langer last van, succes.

hallo meidne

Kruimels, ik weet het niet, ik ben best zo'n typ die dat temperaturen weer vergeet, net als mijn foliumzuurpillen ik zie net trouwens dat ik die van vandaag nog niet heb genomen, ik zet de dagen al achterop de pilletjes hahah erg he
Maar ik wil als ik weer een bloedinkje krijg wil ik het toch gaan proberen met temperaturen

Bambi: veel plezier vandaaga bij de wizz

Bieb: hoe is het met je meid??

Alle zwangeren onder ons iedereen nog oke?? hahaha

Ik heb vanmiddag nog een paar ovutesten besteld , ik ga nu door met testen net zolang tot ik weer naar de gyn moet, als hij dan door het bloedprikken heeft gezien dat ik een eiersprong heb gehad, en ik geen 2 strepen heb gehad, dan klopt 1 van de 2 niet hahaha

xx xlinda

meiden ik ga weer stoppen ik ben er vanavond weer eventjes, ik ga joey zijn eten even maken

xxx linda

Hallo iedereen!!

Linda, vertel hoe ziet je slijm eruit? Dan zal het slijmmonster haar oordeel geven! hihi. Ik zou als ik jou was ook gaan temperaturen. Ik doe het nu 2 week en vind het geen probleem. En je zei toch dat je elke ochtend om 7 uur opstaat? Nou, regelmatiger kan niet volgens mij!

Ik zou als ik jou was ook stug door testen met de ovulatietesten. bij mij is er vandaag weer een streepje te herkennen, lichter dan de controlestreep maar wel heeeeel duidelijk zichtbaar...ben benieuwd hoe die er morgen uitziet (heb er nog maar 2!).

Heb trouwens gelezen dat Joey geopereerd moet worden aan z'n oog maar niet gelezen wanneer (was gister niet echt aanwezig hier). Wat ontzettend spannend zeg! Op zich wel goed dat het nu gebeurt, dan is de kans het grootst dat ie er later niks meer vanaf weet.

Kleintje, ik zou ook een test doen als ik jou was...je weet het niet...

Bieb, wat zal je je ellendig en verdrietig voelen. En inderdaad, waarom moet 1 persoon alle ellende over zich heen krijgen? Ik denk aan je. X

hihi, Kruimels, ik vroeg me ook al af wat voor werk de man van happy doet en of ze elkaar weleens zien?! Als de 1 in het weekend werkt en de ander door de week??

Heb je trouwens nog lekker geshopt happy? Of andee leuke dingen gedaan? Je zei dat je ooit in het dierenpark hebt gewerkt...In Drenthe is toch maar 1 ECHTE dierentuin (laat die nou toevallig in mijn woonplaats zijn!) Ik ben nu wel benieuwd in welke plaats  of welk dorp  je woont!?

Happy, doet je tuuttuut het alweer?

Ik had dus vandaag (dag 11 van m'n cyclus) een redelijke streep op m'n ovulatietest. Heel goed zichtbaar maar niet even donker of donderder dan de controlestreep hoor. Ben nu wel benieuwd hoe de test morgen zal zijn!! Het klusseizoen is iig geopend (echt om de dag, gister nog maar de 2e x maar toch).

Nou ik ga even eten koken, vanavond even de was doen, foto's uitzoeken uit ons trouwalbum die we gaan nabestellen, pakketjes inpakken van spullen die we via het internet hebben verkocht en dan weer naar mijn zalige bedje. Kom nog wel even buurten hoor tussendoor!

Bambi, veel plezier vanavond (btw, de Wizz? een musical ofzo, noem mij maar gek maar ik weet het niet zeker hihihi)!

Dikke kus Pip

nou pip, ik had onthouden dat jij ook uit drenthe kwam, maar nu word het toch echt wel heel spannend dichtbij.
Ik werk namelijk in die plaats waar die ene dierentuin in drenthe is
Ken jij daar een nieuwe ruitersportzaak? vlakbij de Albert heijn.
Ik woon er zelf ongeveer 13 kilomater vanaf, vind het een beetje link om alles te vertellen, maar ja als bekenden dit lezen dan weten ze ook al genoeg.
Bij deze alle bekenden, ja wij zijn bezig om zwanger te worden whawha.
Nou pip, ik kom uit Oosterhesselen.
slik, zou iemand het nu door hebben?
Heb gewoon niet zo'n zin in dat gezeur, van : ben je al zwanger.
Anders mochten ze het heus wel weten hoor.
The wizz is inderdaad een musical!! die tekenfilm/serie is op televisie geweest, gaat over dat meisje die samen met haar hondje op pad gaat en onderweg een vogelverschrikker, blikkemans en nog allemaal anderen tegen komt.
Ik ben zelf ook geweest een poos terug, super leuk hoor!!!!
Bambi zit er vast helemaal vol van als ze terug is haha.
Maar pip, nou ben ik ook wel erg nieuwschierig naar jouw plekkie in dat plaatsje whawha. werk je ook in emmen?
leuk dat we zo dicht bij elkaar wonen!!!!
misschien kunnen we dan over een poosje samen babykleertjes gaan shoppen, haha.
liefs kruimels

hee,,

bedankt voor jullie reactie,, maar ben vandaag dus echt wel ongi geworden..
pas zo ef de roze wolk aan..

kus

quote: Linda_84_1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-10-2007 19:16:52'));

DE ROZE WOLK

SEPTEMBER

15) Sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
25) Rimke 5e ronde !!!!!!!  ,     Engeljhuh 1e ronde na mk !!!!!!

OKTOBER

1)
2)
3)
4)Bieb 1e rdt-jes na mk
5)bezig bijtje
6)
7)   Bambi 4e ronde
8) Jacqy84, 3e ronde  April 2, 10e ronde
9) Linda_84, 3e ronde  
10) kleintje 4e ronde
11)
12)
13) Miekje, 5e ronde
          erikenmarleen, 3e ronde :)
14)
15)
16)
17)
18)  
19) Happy, 4e ronde
20)
21)
22) Chris, 8e ronde
23)Linda 1  2de kindje ronde ???
24)
25)Roos 2e kidnje, 3e ronde!
26)
27)
28)
29) Renee, 2e ronde (uitgegaan van 44 dagen)
          kruimel, 6e ronde
30)
31)

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2)
3)
4) bezig bijtje 16e ronde 1ekindje, Bambi 5e ronde
5)Jacqy84, 4e ronde

6)
7)
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde
13)
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

@pip: he meid, zei je laatst niet dat de centen op waren sinds het nieuwe bed? Je bent nu toch niet zo blut dat je je spullen moet verkopen

Terug
Bovenaan